وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : کنفرانس خبری پیش از بازی تیم های داماش گیلان و فجرسپاسی شیراز ، ظهر روز جمعه با حضور حمید درخشان سرمربی داماش گیلان و محمود یاوری سرمربی فجرسپاسی شیراز در سالن کنفرانس مجموعه شهید عضدی رشت برگزار شد .

 

حمید درخشان : با پیروزی برابر فجر به آرامش می رسیم / تشکر بازیکنان، مسئولیتم را سنگین تر کرد

 

تیم فجر یک تیم جوان و دونده است که از حضور مربی با تجربه ای سود می برد، اما امیدوارم بازیکنان ما با تلاش دو چندانی که از خود به نمایش می گذارند پیروز بازی فردا باشند تا به لحاظ روح و روانی به آرامش لازم برسیم .

به گزارش وارش اسپرت حمید درخشان سرمربی داماش گیلان در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش در مقابل فجرسپاسی شیراز ضمن بیان مطلب فوق گفت : خدا را شاکرم که پس از هفته ها طلسم پیروز نشدن تیم مان شکسته شد . تیم با بازی خوبی که در مقابل پیکان نشان داد می توانست در همان نیمه اول هم به گل دست پیدا کند و به گل های بیشتری نیز دست پیدا کنیم .

 

مشروح کنفرانس در ادامه مطلب

وی ادامه داد : خوشحالم که به سه امتیاز شش امتیازی بازی گذشته دست پیدا کردیم اما از جمله نگرانی هایی که در هر بازی با آن مواجه هستیم، مصدومانی هستند که از بازیکنان اصلی ما نیز به شمار می روند .

 

حمید درخشان

 

وی در پاسخ به خبرنگار وارش اسپرت در خصوص اولین پیروزی خارج از خانه نیز گفت : بازیکنان داماش توانایی بالقوه خود را در این دیدار نشان دادند و وقتی چنین پتانسیلی در تیم وجود دارد به واقع چرا نباید امتیازاتی را که می خواهیم به دست بیاوریم ؟

وی ادامه داد : من امیدوار هستم که با همت و تلاشی که بازیکنان از خودشان به نمایش می گذارند، داماش در بازیهای خانگی و خارج از خانه خود به امتیازات لازم برسد تا حداقل به رتبه های میانی جدول دست پیدا کنیم .

 

درخشان در خصوص حلقه زدن بازیکنان داماش به دور وی پس از به ثمر رسیدن هر گل مقابل پیکان گفت : از تمام آنها تشکر می کنم چون این یک باور را به من انتقال داد که بازیکنان به مربی خود اعتقاد دارند و می خواهند به او کمک کنند . 

وی ادامه داد : آنها با این قدردانی مسئولیتم را سنگین تر کردند و من هم سعی خواهم کرد تا بیشتر و بیشتر تلاش کنم تا جبران این محبتی را که بچه ها به من داشتند را انجام دهم .

 

سرمربی داماش در پاسخ به اشاره وارش اسپرت مبنی بر تکرار گل خوردن داماش در پنج دقیقه دوم چهار بازی نیم فصل دوم ، گفت : اتفاقا به این نکته خیلی دقت و تاکید داشتیم که در این دقایق گلی را دریافت نکنیم وتمهیداتی را در این خصوص اتخاذ کردیم . خدا را شکر در بازی پیکان هم این اتفاق افتاد و توانستیم تیم را از بحرانی که با آن مواجه بود خارج کنیم .

 

درخشان در خصوص مصدومان و محرومان داماش بازی فردا گفت : کبه ونیکبخت همچنان مصدوم هستند و افشین چاوشی نیز به تازگی از بند مصدومیتی که با آن مواجه بود خارج شده است ، ضمن اینکه حلافی نیز علاوه بر مصدومیت سه اخطاره شده و در بازی فردا قطعا حضور نخواهد داشت .

 

محمود یاوری - کنفرانس بازی داماش و فجرسپاسی

 

یاوری : یادم نمی آید با داماش بازی کرده باشیم! / هدف ما حضور در شش تیم دوم جدول است

 

در نیم فصل دوم تمام تیم ها یکدیگر را می شناسند و ما نیز به اندازه سطح خودمان از تیم گیلان شناخت داریم . شاید چیزهایی باشد که از دید ما پنهان مانده است اما چند بازی اخیر داماش را به خوبی آنالیز کرده ایم .

به گزارش وارش اسپرت محمود یاوری سرمربی فجرسپاسی در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش در مقابل داماش گیلان در رشت ضمن بیان مطلب فوق گفت : اعتقاد دارم هر تیمی که کمتر اشتباه فنی و فردی داشته باشد و از اشتباهات حریف بهتر استفاده کند برنده بازی فردا خواهد بود اما ما این امید را داریم که علی رغم پتانسیل خوب داماش با دست خالی از رشت خارج نشویم .

وی ادامه داد : ما برای پیروزی به میدان خواهیم آمد و به هیچ عنوان با تفکر مساوی وارد بازی فردا نخواهیم شد چرا که فکر اینکه برای مساوی به میدان بروی یعنی باخت!

وی افزود : اعتقاد دارم که از رتبه هشتم به پایین جدول هر بازی 9 امتیاز است و هر تیمی که سه امتیاز را از دست بدهد گویی 9 امتیاز را از دست داده است .

 

سرمربی فجرسپاسی در پاسخ به خبرنگار وارش اسپرت که از تفاوت بازیهای خانگی و خارج از خانه فجر و تفاوت دیدار رفت با دیدار فردا پرسیده بود گفت : یادم نمی آید با داماش در دور رفت یا جام حذفی بازی کرده باشیم و حتی یادم نمی آید که با گهر هم بازی کرده باشیم! فوتبال آن چیز نیست که فکر می کنیم ، فوتبالی آنی است که اتفاق می افتد .

وی ادامه داد : ما سعی می کنیم که امتیازات لازم را در نیم فصل دوم بدست بیاوریم و به آن چیزی که داریم بسنده نکنیم . هدفمان این است که در درجه اول در لیگ بمانیم و در درجه دوم در بین شش تیم دوم جدول حضور داشته باشیم . 

 

یاوری در خصوص غایبین دیدار برابر داماش نیز گفت : محمد آفند را به دلیل سه اخطاره بود در اختیار نداریم و محمدرضا حسینی و مسلم فیروز آبادی که گل اول بازی گذشته مقابل گهر را به ثمر رساند نیز مصدوم هستند . همچنین سه بازیکن دیگرمان هم در تیم های امید و جوانانمان امروز بازی کردند و محمد انصاری نیز در خدمت تیم ملی نیروهای مسلح قرار گرفته است.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید