وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : (English) کنفرانس خبری پیش از بازی دو تیم داماش گیلان و نفت تهران با حضور افشین ناظمی سرمربی داماش و یحیی گل محمدی سرمربی نفت در سالن کنفرانس مجموعه شهید دکتر عضدی رشت برگزار شد .

 

افشین ناظمی: باید از شرایط میزبانی برای برد استفاده کنیم

 

چون در دو دیدار گذشته به تساوی رسیدیم، در این دیدار خانگی نیاز داریم که هر سه امتیاز را کسب کنیم.

به گزارش وارش اسپرت افشین ناظمی سرمربی داماش گیلان در نشست خبری پیش از بازی مقابل نفت تهران اظهار داشت: با پیروزی در این دیدار علاوه بر اینکه یک جایگاه مناسب تری را در جدول در اختیار می گیریم، بازیکنان نیز از لحاظ روحی تقویت و شارژ می شوند.

 

ناظمی ادامه داد: با توجه به اینکه از سوی مدیریت باشگاه نیز اعلام شده که تا آخر هفته جاری به باشگاه پول تزریق می شود، با پیروزی در این دیدار، بازیکنان از لحاظ روحی و روانی تقویت می شوند و هدف ما این است که در این دیدار پیروز شویم تا با پیروزی بازیکنان از لحاظ مالی نیز تامین شوند.

 

وی بیان کرد: البته تیم فوتبال نفت تهران یکی از تیم های خوب لیگ برتر است که از کادر فنی قدرتمندی نیز برخوردار است اما ما با توجه به شرایط میزبانی و حمایت هواداران خود، باید در این دیدار پیروز شویم.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان اضافه کرد: در دیدار برابر نفت تهران، محمد مختاری را به دلیل محرومیت و رسول سروش نیا را به سبب مصدومیت در اختیار نداریم اما سایر بازیکنان در آمادگی کامل بسر می برند.

 

یحیی گل محمدی

 

همچنین یحیی گل محمدی سرمربی نفت تهران در این نشست خبری اظهار داشت: این دیدار ، جنگ در میانه میدان است و هر تیمی که بتواند میانه میدان را کنترل کند و از فرصت ها بهره گیرد؛ برنده دیدار است.

وی اظهار کرد: البته دیدار با تیم فوتبال داماش گیلان در این زمین بسیار سخت و مشکل است و از طرف دیگر، بازیکنان تیم فوتبال داماش چند سالی است که کنار هم بازی می کنند و هماهنگی خوبی نیز دارند.

 

گل محمدی ادامه داد: هدف ما در دیدار برابر داماش گیلان این است که اول گل نخوریم و به فکر یک امتیاز هستیم اما به گلزنی و کسب هر سه امتیاز نیز فکر می کنیم.

وی گفت: نفت تهران یک تیم بی حاشیه است و می توان با تمرکز بیشتر، موفقیت بهتری کسب کرد و از طرف دیگر این باشگاه دارای مدیران خوب و لایقی است که کارکردن با آنان راحت است.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید