وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : نشست خبری پیش از بازی تیم های داماش گیلان و پیکان تهران با حضور امید هرندی سرمربی داماش گیلان و هوشنگ لوینیان مربی پیکان تهران برگزار شد . عبدالله ویسی سرمربی پیکان به دلیل مشکلات شخصی فردا به کاروان پیکان اضافه خواهد شد و به همین دلیل در نشست خبری حضور نداشت .

 

هرندی : سه امتیاز بازی مقابل پیکان مهمترین سه امتیاز لیگ برای من است

 

فکر می کنم مهمترین بازی فصل را در پیش رو داریم و این دیدار از بازی مقابل پرسپولیس و استقلال هم می تواند مشکل تر باشد چرا که پیکان دو بازی گذشته خود را شکست پشت سر گذاشته است . با شناختی که از این تیم دارم ، پیکان تیمی نیست که بازی را ببندد و برای مساوی بجنگد .

 

امید هرندی سرمربی داماش گیلان در نشست خبری پیش از بازی این تیم مقابل پیکان تهران ضمن بیان مطلب فوق افزود : استراتژی ما در بازیهای داخل و خارج از خانه فرقی نخواهد داشت و در هر صورت به دنبال برد هستیم مگر آنکه مثل بازی در بندر عباس استثنائی وجود داشته باشد . در آنجا باید با دو حریف به نام تیم آلومینیوم و گرمای 50 درجه هوا مقابله کنید !

 

متن کامل کنفرانس در ادامه مطلب

وی ادامه داد : علی رغم آنکه 5 روز از بازی بندرعباس گذشته است اما هنوز خستگی در بدن بچه ها مشهود است چرا که در آنجا بیشتر از آنکه تیم بندرعباس به ما فشار بیاورد گرمای هوا به ما فشار آورد .

مربی داماش در خصوص استراتژی بازی های داماش گفت : ما در خانه با یک سیستم بازی می کنیم و در خارج از خانه با سیستمی دیگر اما با توجه به سیستم حریف آرایش تیمی را دچار تغییر خواهیم کرد . بازیکنان ما می توانند با سیستم های 1-4-1-4 ، 1-3-2-4 ، 3-3-4 یا سیستم های دیگری مثل 2-4-4 بازی کنند …

 

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که چطور ممکن است در مدت 25 روز تمرین بازیکنان بتوانند با چند سیستم بازی کنند گفت : در فوتبال ایران سیستم زیاد تعریف نمی شود و شما با توجه به توانایی بازیکنان می توانید از سیستم ها استفاده کنید . ما چون در خط هافبک نفرات بیشتری داریم تا فوروارد اجبارا به سمت سیستم هایی می رویم که بتوانیم از هافبک های بیشتری استفاده کنیم و به خاطر همین در سیستم های بازی ما نفرات هافبک بیشتری بازی می کنند تا فوروارد . البته حفظ ساختار سال گذشته نیز به ما کمک زیادی کرده است .

 

هرندی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که با توجه به اینکه مالکین جدید داماش دنبال بدست آوردن سهمیه آسیا هستند کار شما مشکل نمی شود گفت : اسپانسرهای جدید باشگاه برای امسال به دنبال آسیا نیستند اما اگر آقایان قویدل و محمد پیش از شروع مسابقات حضور داشتند می توانستیم نفرات بهتری را جذب کنیم ؛ البته این به آن معنا نیست که نفرات فعلی ما بد هستند . در حال حاضر ما نمی توانیم مهره های خیلی خاصی را جذب کنیم .

وی در خصوص نام هایی که این روزها برای جذب به داماش شنیده می شود و اینکه از طرف او بوده یا مهندس عابدینی گفت : من از سال های گذشته بی خبرم اما امسال آقای عابدینی به هیچ عنوان در کارهای فنی دخالتی را نداشته اند و این در حالی است که وی به عنوان مدیرعامل باشگاه می توانند بیایند و نظر و مشاوره بدهند اما تا به الان چنین کاری را نکرده اند . کلیه نفرات را شخصا با توجه به اینکه بودجه خاصی نداشتیم پیشنهاد جذب را دادم  . خوشبختانه آقای عابدینی هم هر نفری را که خواستیم با توجه به همین شرایط برایمان جذب کردند . الان هم که وضعیت بهتر شده است ایشان به من گفتند هر بازیکنی که می خواهی را بگو تا آن را به تیم اضافه کنیم .

 

امید هرندی

 

سرمربی داماش در خصوص وضعیت هادی سهرابی گفت : وی از اول فصل با ما بوده است اما متاسفانه با توجه به کم کاری خودش در مورد گرفتن رضایتنامه چنین مشکلی برایش ایجاد شد . چون ایشان در لیست نبودند باید ایشان را به لیست اضافه کنیم .

هرندی در خصوص توقع هواداران با توجه به حضور مالک جدید باشگاه گفت : در بخش مدیریت فنی تیم خوشبختانه برخلاف سالهای گذشته هیچ گونه مشکل حاشیه ای وجود ندارد که این نشان می دهد تیم با مدیریت خوبی اداره می شود .

فوتبال برد و باخت دارد و تیم های بزرگ کشور ما که الان مثل یک ویترین مغازه اند و هزینه های آنچنانی داشته اند هم بازی واگذار کرده اند و چندین گل دریافت کرده اند در حالی که ما در دو بازی تاکنون یک گل دریافت کرده ایم .

به هر حال من فقط شرمنده مردم هستم و امیدوار هستم که ما و بازیکنان لیاقت این را داشته باشیم که بتوانیم پاسخگوی محبت ها و حمایت های همه جانبه مردم و هواداران باشیم .

 

سرمربی داماش در پاسخ به سوال خبرنگار وارش اسپرت که آیا به جذب بازیکن خارجی خاصی فکر می کند گفت : من زیاد با جذب بازیکن خارجی موافق نیستم و بیشتر علاقمند به جذب بازیکنان ایرانی هستم . بازیکنان خارجی که به ایران می آیند اگر با کیفیت باشند قیمت های بالایی دارند که خوشبختانه یا متاسفانه تیم های استقلال ، پرسپولیس، تراکتورسازی و سپاهان آنها را جذب می کنند و آنچه که مسلم است بازیکنانی که می ماندند بازیکنان اکثرا درجه 2 و 3 هستند و فکر می کنم ما در کشور خودمان بازیکنانی به این سطح را داریم .

وی ادامه داد : اگر در سال های آینده من در خدمت تیم بودم با توجه به افق مالک باشگاه مبنی بر کسب سهمیه آسیا، می توانیم بازیکنان خوبی را جذب کنیم که در بین آنها بازیکنان خوب خارجی هم باشند .

 

سرمربی داماش در پاسخ به دیگر سوال وارش اسپرت مبنی بر اینکه چه زمانی می خواهد بازیکنان جدید را جذب کند گفت : ما در نیم فصل می توانیم یک بازیکن را جذب کنیم و الان هم می توانیم از یک بازیکن آزاد استفاده کنیم . در صحبت هایی که با آقای مهندس عابدینی کرده ایم قرار است یک فوروارد را جذب کنیم که اجازه دهید از او اسمی نبرم و یک بازیکن هم قرار هست به خط هافبکمان اضافه کنیم که احتمالا در همین هفته وضعیت او مشخص می شود .

 

امید هرندی در مورد این سوال وارش اسپرت که چرا میزان تراکم تمرینات چند روز گذشته کم بوده است گفت : این به دلیل خستگی بوده است . یکی از مهمترین چیزهایی که در فوتبال امروز مطرح است برگشت به حالت اولیه است . تیم ما با توجه به اینکه انرژی بسیاری را در بندرعباس از دست داده بود احتیاج به برگشت انرژی داشت که متاسفانه در جلسات تمرینی دیدیدم هرچقدر شدت تمرینات را زیادتر کنیم بچه ها بیشتر به افت نزدیک می شوند ، بنابراین سعی کردیم با استراحت دادن به بچه ها آنها را برای بازی فردا آماده کنیم و حتی امروز بعدازظهر هم به بازیکنان استراحت دادیم و فقط فردا صبح تمرین بسیار کوتاهی را انجام میدهیم تا بازیکنان آمادگی لازم برای مسابقه فردا را داشته باشند .

وی در پایان گفت : هیچ گونه محروم و مصدومی را نداریم و امیدوار هستیم که بتوانیم اولین سه امتیاز لیگ امسال را بگیریم و باید بگویم برای من بدست آوردن این سه امتیاز مهمترین سه امتیاز لیگ خواهد بود .

 

 

سراوانی مدیر رسانه ای باشگاه داماش گیلان نیز در خصوص اینکه چه زمانی تزریق مالی صورت خواهد گرفت گفت : آقای قویدل بعد از جلسه معارفه روز جمعه اعلام کردند که روز سه شنبه برای پرداخت های بازیکنان برنامه ریزی صورت خواهد گرفت و به بازیکنان هم این قضیه را اعلام کردند .

 

 

لوینیان : فردا بازی با کیفیتی را خواهیم دید

 

ما در طول هفته تمرینات خوب و با نشاطی را پشت سر گذاشتیم و دوبازی گذشته داماش را آنالیز کرده ایم . امیدواریم فردا با حضور جوانان تیم مان یک بازی خوب و قابل قبول را از خودمان به نمایش بگذاریم .

هوشنگ لوینیان مربی پیکان تهران در نشست خبری پیش از بازی این تیم مقابل داماش گیلان ضمن بیان مطلب فوق افزود : داماش تیم خوب و قابل احترامی است . این تیم از جمله تیم هایی است که شاکله اصلی اش را حفظ کرده و بازیکنان با تجربه و با کیفیتی را داراست . من اعتقاد دارم که فردا بازی خوب و با کیفیتی را خواهیم دید .

 

هوشنگ لوینیان

 

وی ادامه داد : درست است که شروع مسابقات برای هر تیمی مهم است، اما ما ده بازیکن جدید و جوان گرفته ایم که کمی نیاز به زمان دارند تا با تیم به هماهنگی بهتری دست پیداکنند . اما مطمئنا مثل سال گذشته بازیکنان جوان خوبی به فوتبال کشور معرفی خواهیم کرد . 

مربی پیکان در خصوص اینکه آیا بهتر نبود تیم در قزوین حضور داشت و از حمایت تماشاگر برخوردار بود گفت : این سیاست باشگاه است و این قضیه را بهتر است سیاستمداران باشگاه توضیح بدهند .قطعا تماشاگر نقش مهمی در فوتبال دارد ولی مطمئن باشید که این جوانان با کیفیتی که از خود نشان می دهند تماشاگر را جذب می کنند .

 

مربی پیکان در پایان گفت : خوشبختانه در بازی فردا محروم نداریم اما چهار بازیکن ما به اسامی مبعلی ،میربزرگی ، فرهنگ و فیض اللهی آسیب دیده هستند که فکر می کنم از هفته آینده می توانند به ما کمک کنند .

 

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید