وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : کنفرانس خبری پیش از بازی سپاهان اصفهان و داماش گیلان با حضور کرانچار و درخشان، سرمربیان دو تیم در دفتر باشگاه سپاهان اصفهان برگزار شد .

 

درخشان : قول نمیدهم، عمل می کنم / سپاهان کار سختی برای قهرمانی دارد

 

من اهل قول دادن نیستم و ترجیح می‌دهم به جای قول دادن، در عمل کارم را خوب پیش ببرم.

حمید درخشان شامگاه سه‌شنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان اصفهان در گفتگو با خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به بازی تیمش مقابل سپاهان اظهار داشت: ما فردا در شهری بازی داریم که تیم‌های آن ساختار تیمی مناسبی دارد و سپاهان مدیریت خوبی دارد اما با این وجود فردا سعی می‌کنیم سپاهان را متوقف کنیم.

 

وی ادامه داد: اینکه می‌گویم سپاهان را متوقف می‌کنیم به معنای این نیست که ما برای مساوی به میدان می‌رویم اما در دیدار فردا ابتدا می‌رویم که سپاهان را کنترل کرده و به این تیم امتیاز ندهیم و بعد از آن 3 امتیاز را بگیریم چون به آن احتیاج داریم و برای این هدف نقاط ضعف سپاهان را شناخته و نقاط قوت خوبی که داریم را تقویت کرده‌ایم.

 

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان تصریح کرد: به دلیل شرایط مالی نامناسب تیم ما تا اول فصل تیم به خوبی بسته نشده و قطعا در میانه فصل بازیکنان بسیاری به تیم اضافه می‌شوند و امروز هم یک بازیکن فرانسوی با ما قرارداد امضا کرد که در نیم‌فصل دوم از آن استفاده می‌کنیم.

 

وی ادامه داد: ما در حال حاضر 19 امتیاز داریم و 3 تیم بالای سر ما 20 امتیازی هستیم بنابراین اگر یکی از این تیم‌ها بلغزد و ما نتیجه بگیریم، 3 ، 4 پله صعود می‌کنیم و با توجه به فاصله تیم‌ها ما بالاتر می‌رویم و مطمئن باشید در نیم‌فصل دوم جایگاه ما تغییر می‌کند و اقتدار بیشتری از خود نشان می‌دهیم.

 

درخشان گفت: من اهل قول دادن نیستم و بیشتر از آن اهل عملم بنابراین تلاش می‌کنم که بتوانم پیروزی بدست بیاورم اما در مورد جایگاه تیم قولی نمی‌دهم و تنها می‌گویم که در نیم‌فصل دوم جایگاهی بهتر از نیم‌فصل نخست کسب می‌کنیم.

 

وی ادامه داد: کرانچار یکی از مربیان خوب است و سپاهان در آسیا شخصیت خوبی کسب کرده اما به نظر من امسال تیم‌ها خیلی نزدیک هستند و شانس قهرمانی را در کنار سپاهان برای تراکتورسازی و استقلال و پرسپولیس هم می‌دانم بنابراین کار سپاهان برای کسب چهارمین قهرمانی سخت است چون قهرمانی امسال آسان بدست نمی‌آید.

 

کرانچار : سپاهان احتیاجی به دروازه‌بان ندارد/ تماشاگران از ما قهر نکرده‌اند

 

سپاهان در حال حاضر دو دروازه‌بان خوب در ترکیب خود دارد و هیچ نیازی به جذب دروازه‌بان دیگری ندارد.

زلاتکو کرانچار در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل داماش گیلان در چارچوب رقابت‌های هفته شانزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با اشاره به شرایط تیم سپاهان برای این بازی اظهار داشت: ما بعد از بازی گهر سعی کردیم که شرایط خوب یم را نگه داریم و از نظر آمادگی جسمی و روحی تیم را نگه داریم چون تیم‌های میانی و پایین جدول وقتی به اصفهان می‌آیند، بازی‌های بسته‌ای انجام می‌دهند و دفاعی بازی می‌کنند ولی ما سعی می‌کنیم که بتوانیم با روند روبه رشد و بازی هجومی نتیجه را به سود خود بیاوریم.

 

وی در مورد تیم داماش ادامه داد: به نظر من نقطه قوت تیم داماش در خط میانی و خط حمله است. ما بازی آنها با تراکتورسازی و نفت تهران را به خوبی آنالیز کردیم و متوجه شدیم که این تیم خط حمله خطرناکی دارد و اگر بازیکنان ما آمادگی ذهنی نداشته باشند، اسیر این تیم می‌شوند اما با این وجود تذکرات لازم را داده‌ایم و امیدواریم این مسابقه بازی خوبی شود.

سرمربی سپاهان در مورد در مورد افزایش قدرت تیمی و گلزنی سپاهان از دقیقه 75 بازی‌های اخیر خود بیان داشت: ما پارسال هم در دقایق پایانی بسیاری گل زدیم و فصل پیش هم شرایط ما اینگونه بود اما با این وجود ما باید از ابتدای بازی فشار بیاوریم و به گل برسیم و از موقعیت‌های خود نهایت استفاده را کرده و موقعیت سوزی نکنیم.

وی با اشاره به شرایط آب و هوایی اصفهان که نزدیک به آب و هوای شمال کشور است، بیان داشت: ما در چند روز گذشته تمرینات زیر باران داشتیم و بچه‌ها به این شرایط عادت کرده‌اند و تمرینات خود را در این شرایط انجام داده‌اند و اگر نیاز باشد فردا با کفش‌های مناسب این نوع آب و هوا به زمین می‌آیند اما فارغ از آن سپاهان یک تیم حرفه‌ایست و باید بتواند در هر شرایط آب و هوایی بازی کند.

 

کرانچار در مورد موقعیت‌سوزی بازیکنان این تیم تصریح کرد: متاسفانه ما در بازی‌های اخیر تنها از 20 درصد موقعیت‌های گل خود استفاده کرده‌ایم اما باز هم دومین تیم گلزن برتر لیگ امسال هستیم و اگر بازیکنان ما تمرکز خود را افزایش دهند و از شانس‌های گل خود بیشتر استفاده کنند، به جایگاه بهتری می‌رسیم.

وی گفت: به غیر از بازیکنانی که در بازی با گهر انتظارات ما را برآورده نکرده‌اند، سایر بازیکنان تیم در ترکیب هستند بنابراین زنیدپور و تامینی در بازی فردا نیستند و جمشیدیان بعد از آن عمل خود شرایط بدنی مناسبی نداشته و چون در روزهای گذشته روی چمن مصنوعی تمرین کرده، به کمرش فشار آمده و نمی‌تواند فردا بازی کند.مرادمند هم در بازی قبل به دلیل بی‌تجربگی کارت زرد دوم را گرفت و در بازی فردا نیست.

سرمربی سپاهان در مورد شایعاتی که پیرامون جذب دروازه‌بان عراقی برای سپاهان شنیده می‌شود، گفت: این شایعات صحت ندارد و ما دو دروازه‌بان خوب داریم که باید تمرکز بیشتری پیدا کنند و با تمرکز بیشتر می‌توانند به ما کمک کند بنابراین تیم ما نیازی به دروازه‌بان ندارد.

 

وی ادامه داد: ما در نیم‌فصل دوم نیاز به 3 بازیکن داریم و با توجه به اینکه در چند جبهه بازی می‌کنیم، به این بازیکنان نیاز داریم اما بازیکنان مد نظر من در خط دروازه نیست و لیستم را انتخاب کرده‌ام.

کرانچار در پاسخ به این سئوال که آیا تماشاگران سپاهان به دلیل باخت مقابل استقلال از این تیم قهر کرده‌اند یا نه، اضافه کرد: درست است که ما هفته گذشته بازی را به استقلال باختیم اما تماشاگران از روند بازی ما راضی بودند و با توجه به ساعت بد بازی‌ها تماشاگران کمتری در بازی‌های ما حضور پیدا کنند اما با این وجود امیدوارم به گونه‌ای بازی کنیم که تماشاگران مطمئن شوند تیم ما پتانسیل قهرمانی دارد.

 

 

 
 
منبع : مهر

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید