وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: کنفرانس خبری پیش از بازی تیم های صبا قم و داماش گیلان با حضور سرمربیان دو تیم برگزار شد. این دیدار از ساعت 14:30 فردا (یکشنبه) در استادیوم یادگار امام (ره) قم برگزار خواهد شد.

 

ناظمی: به دنبال شکست صبای قم هستیم

 

بازی فردا حساس است و می‌خواهیم پس از چند هفته ناکامی در این مسابقه به پیروزی دست یابیم.

به گزارش وارش اسپرت افشین ناظمی سرمربی داماش گیلان در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر صبا قم با تاکید بر اینکه کسب پیروزی در مقابل صبا کار آسانی نخواهد بود، اظهار داشت: خوب می‌دانم که صبای قم در خانه خود به دنبال کسب هر سه امتیاز مسابقه است اما تیم داماش نیز در این دیدار تمام توان خود را به کار می‌گیرد تا با امتیاز از میدان خارج شود زیرا می‌خواهیم تماشاگران داماش را با غلبه بر صبا از نگرانی خارج کنیم.

 

وی ادامه داد: صبای قم و داماش گیلان در حال حاضر وضعیت و جایگاه مطمئنی در جدول رده بندی رقابت‌های لیگ برتر ندارند و بر همین اساس مسابقه دو تیم در هفته بیست و چهارم لیگ برتر از اوج حساسیت برخوردار است و سه امتیاز آن ارزش فراوانی دارد.

 

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان در خصوص محرومان و مصدومان این تیم در بازی فردا خاطرنشان کرد: هادی محمدی به علت محرومیت و مرتضی ابراهیمی و رضا الماس خاله به علت مصدومیت نمی‌توانند تیم داماش را در مقابل صبای قم همراهی کنند.

وی با بیان اینکه تماشاگران گیلانی از تیم ما نتیجه می‌خواهند ابراز داشت: تمام سعی خود را برای کسب نتیجه انجام خواهیم داد اما مشکلات مالی در تیم داماش همچنان به قوت خود باقی است.

ناظمی با بیان اینکه امیدواری زیادی به باقی ماندن در لیگ برتر داریم، یادآور شد: در ادامه بازی‌ها با هدف ماندن در لیگ‌برتر حاضر خواهیم شد تا بتوانیم هدف خود را محقق کنیم.

 

وی با تاکید بر اینکه داماش گیلان سه سال است که با مشکل مالی مبارزه می‌کند، تصریح کرد: این در حالی است که تیم‌های بزرگی هستند که تنها به خاطر یک ماه مشکل مالی نتیجه مناسبی کسب نمی‌کنند.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان اظهار داشت: استاندار و مسئولان استان گیلان پیگیر رفع مشکلات داماش هستند اما همچنان در عمل مشکلی از مشکلات تیم رفع نشده است.

 

وی با بیان اینکه تیم داماش واقعا تیمی مردمی است اذعان داشت: مردم رشت و گیلان به عشق داماش زندگی می‌کنند به تمرینات و مسابقات این تیم می‌آیند.

ناظمی افزود: طبیعتا تیمی هم که روزگار خوبی نداشته باشد طرفدارانش هم از نظر ورزشی روزگار خوبی ندارند و افسرده می‌شوند زیرا دوست دارند تیمشان همیشه خوب باشد و به نتایج خوبی دست یابد.

 

وی ابراز داشت: ان‌شاءالله بتوانیم همه آرزوی‌های طرفداران داماش را برآورده کنیم و تیم داماش به روزهای خوب خود بازگردد.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان با بیان اینکه از آینده داماش ناامید نیست، اظهار داشت: از بعد از بازی استقلال به بعد 8 روز تمرین نکردیم و روز چهار شنبه و پنجشنبه و جمعه تمرین کردیم و شنبه با فولاد گستر بازی کردیم.

وی در ادامه در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص علل عدم تمرین تیم داماش گفت: نمی‌خواهیم به عقب برگردیم اگر راجع به بازی فردا سوالی است طبق آیین‌نامه من در خدمت شما هستم. / فارس-مهر

 

صمد مرفاوی

 

مرفاوی: بازی برابر داماش از سخت ترین بازی های ماست

 

دیدار مقابل تیم فوتبال داماش یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما است.

به گزارش وارش اسپرت، عبدالصمد مرفاوی سرمربی صبای قم در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش با داماش گیلان با بیان اینکه داماش تیم خوبی است، ابراز داشت: این تیم با وجود اینکه چند هفته نتیجه نگرفته است اما فوتبال خوب و رو به جلویی بازی می‌کند و همیشه در بازی‌ها هم سعی کرده موقعیت‌های خوبی را به دست بیاورد.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم اظهار داشت: این تیم در خط حمله از مهر‌ه‌های خوبی بهره می‌برد که می‌توانند برای هر تیمی مشکل‌ساز باشند.

 

وی همچنین در خصوص تیم صبا گفت: ما هم با توجه به شرایط جدول برای این بازی برنامه‌ خاصی داریم و سعی داریم بازی‌ خیلی خوب، منطقی و قابل قبولی ارائه بدهیم که ان‌شاءالله بتوانیم این بازی را به نفع خودمان به پایان برسانیم.

مرفاوی افزود: البته تیم داماش هم چنین شرایطی دارد ولی ما باید بتوانیم از این شرایط استفاده کنیم و با قدرت در این دیدار حاضر شویم و سه امتیاز بازی را به دست آوریم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه شرایط تیم نسبت به قبل هم از نظر فنی و روحی و روانی شرایط بهتر شده است، ابراز داشت: بچه‌ها با تمام وجود بازی می‌کنند و تلاش می‌کنند و زحمت می‌کشند.

وی با بیان اینکه ما به مشکلاتی که داریم اصلا فکر نمی‌کنیم، یادآور شد: ما تنها به بازی فردا فکر می‌کنیم و به دنبال این هستیم که بتوانیم نتیجه این بازی خانگی را به نفع خودمان رقم بزنیم.

 

مرفاوی در خصوص محرومان و مصدومان تیم صبای قم گفت: وحید امرایی،‌ مرتضی کاشی و محسن بیاتی‌نیا کماکان مصدوم هستند و مجید حیدری هم محروم است.

وی افزود: محسن بیات تمرینات انفرادی را با تیم شروع کرده است و مرتضی کاشی هم تا دو سه هفته آینده تمریناتش را آغاز می‌کند و امیدواریم هر چه زودتر به بازی‌ها برسند و به ما کمک کنند.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم در پاسخ به این سوال که آیا مشکلات مالی رفع شد، اظهار داشت: مسئولان تیم به وی‍ژه مدیرعامل پیگیر هستند که مشکلات مالی را رفع کنند که تیم بتواند با آرامش کار کند./فارس