وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : (English) کنفرانس خبری پیش از بازی تیم های فولاد خوزستان و داماش گیلان با حضور حسین فرکی سرمربی فولاد و افشین ناظمی سرمربی داماش گیلان برگزار شد .

 

افشین ناظمی: همیشه بازی تیم های گیلان و خوزستان زیبا است

 

بازی سختی پیش رو داریم و امیدوارم بتوانیم مقابل این تیم قدرتمند یک بازی خوب انجام دهیم. در حال حاضر کادر فنی تیم فولاد خوزستان جزو برترینهای لیگ است و از بازیکنان خوبی بهره می برد اما داماش برای کسب هر سه امتیاز بهترین فوتبالش را به نمایش می گذارد.

به گزارش وارش اسپرت، افشین ناظمی سرمربی داماش گیلان در نشست خبری پیش از بازی تیمش در مقابل فولاد خوزستان با بیان مطلب فوق گفت : همواره فوتبال تیم های گیلانی و خوزستان زیبا بوده اند و قطعا مردم استان خوزستان و گیلان یک بازی خوب را فردا مشاهده می کنند.

 

به ادامه مطلب مراجعه فرمائید

سرمربی تیم داماش گیلان،شرایط بازی در استان خوزستان را سخت اما قابل قبول دانست و افزود: حق طبیعی تیم هایی که با انجام تمرینهای فشرده در این گرما لیگ را سپری می کنند این است که از این پوئن مقابل دیگر تیم ها امتیاز بگیرند، این وضعیت برای دیگر تیم ها نیز وجود دارد. به اعتقاد بنده شرایط هوایی یک استان، سرمایه های تیم های آن استان ها خواهد بود.

ناظمی افزود: در حال حاضر که ما به اهواز آمده ایم، تیم استقلال از این استان به گیلان رفته است و شرایط بارانی گیلان نیز می تواند برای آن تیم مشکل آفرین باشد.

 

وی در پاسخ سوال یکی از خبرنگاران درباره شرایط مالی داماش، اظهار داشت: سه سالی هست که مشکلات مالی داشتیم، البته دیروز آقای عابدینی مبلغی از قرارداد را به بازیکنان تیم واریز کرده است و قرار است که بصورت هفتگی مبلغی به بازیکنان پرداخت شود.مطمئنا مشکلات مالی می تواند برای هر تیمی مشکل ساز باشد چرا که هر تیمی بی پول تمرکز لازم را برای انجام بازی ندارد. امیدوارم روزی فوتبال ایران بدون مشکلات مالی بتواند خود را به سطح بالای آسیا برگرداند و همچنین در سطح جهانی نیز حائز جایگاهی شود.

 

حسین فرکی

 

حسین فرکی: بازی ساده ای در مقابل داماش نداریم

 

در فاصله 72ساعت بعد از هر بازی چگونه می توان تیم را ریکاوری کرد، و یا اینکه حریف بعدی خود را آنالیز و تاکتیک مورد نظر در مقابلش در زمین پیاده کرد.

به گزارش وارش اسپرت،حسین فرکی سرمربی فولاد خوزستان در نشست خبری پیش از بازی تیمش در مقابل داماش گیلان با بیان مطلب فوق و با اشاره به اینکه خودش مربی تیم ملی بوده و با وضعیت این تیم آشنا است اضافه کرد : همانطور که ما مربیان لیگ بفکر تیم ملی هستیم ، دست اندرکاران تیم ملی هم باید بفکر باشگاه ها باشند تا آنها در جریان مسابقات با این فشردگی و احتمالا با لطمه روبه رو نشوند.

فرکی افزود: من این مساله را تاکنون رسانه ای نکرده ام فقط آن را با مسوولان لیگ در میان گذاشته ام، اما چون نتیجه نگرفته ام امروز زیان آور بودن فشردگی بازی ها را رسانه ای می کنم.

 

وی در ادامه به بازی تیم فوتبال فولاد خوزستان در برابر تیم داماش گیلان اشاره کرد و گفت: در این دیدار ما فقط برای سه امتیاز بازی می کنیم زیرا در برنامه داریم که از بازی های خانگی خود حداکثر امتیازات را کسب کنیم .

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان به تیم داماش اشاره کرد وگفت: داماش تیم خوبی است که ترکیب فصل گذشته خود را تقریبا حفظ کرده و از آنجایی که در هر دو بازی رفت و برگشت فصل گذشته با این تیم به نتیجه مساوی رسیدیم بنابراین ، بازی ساده ای در مقابل داماش نخواهیم داشت .

وی به حضور تماشاگران در این مسابقه اشاره کرد و افزود: ازهمه آنانی که به ورزشگاه تختی اهواز می آیند انتظار دارم تا تیم شهر خود را برای رسیدن به سه امتیاز این مسابقه مورد حمایت قراردهند.

 

 

 

منبع : سایت باشگاه فولاد و ایرنا

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید