وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : نشست خبری پیش از بازی تیم های پرسپولیس تهران و داماش گیلان با حضور مصطفی دنیزلی و مهدی تارتار سرمربیان دو تیم برگزار شد.

 

تارتار : بازیکنان ایثار کردند/ شکست دادن داماش آسان نیست

 

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان ضمن تاکید بر اینکه شاگردانش ایثار کرده و در مسابقات لیگ به میدان می روند ابراز امیدواری کرد نماینده استان گیلان در لیگ برتر ماندنی شود.

 

مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار پرسپولیس – داماش گیلان که بعد از ظهر امروز در محل سازمان لیگ برتر برگزار شد با بیان این مطلب افزود: پرسپولیس تیم شناخته شده ای است که با توجه به پخش زنده دیدارهای این تیم از تلویزیون اهالی فوتبال نسبت به این تیم شناخت کافی را دارند من هم به واسطه حضور در کادر فنی تیم پرسپولیس از برخی بازیکنان این تیم شناخت دارم که این مسئله به ما کمک می کند فردا با شرایطی بهتر بازی کنیم.

 

وی در ادامه افزود: درحال حاضر شرایط تیم ما بهتر از هفته های قبل است اما متاسفانه به علت اعتصاب بازیکنان تمرینات چند روز را از دست دادیم. خوشبختانه با جلسه ای که بین بازیکنان، کادر فنی و مدیریت باشگاه برگزار شد شاگردانم ایثار کردند و با تمام وجود هم قسم شدند که برای موفقیت تیم بدون چشم داشت مالی در دیدارهای آینده تلاش کنند.

 

متن کامل کنفرانس در ادامه مطلب

سرمربی تیم فوتبال داماش خاطرنشان کرد: درست است تیم فوتبال پرسپولیس متحول شده و بهتر از قبل بازی می کند اما بازی کردن مقابل تیم داماش کار بسیار دشوار است بازیکنان من به مانند تیم هایی که در گذشته بازی می کردند بدون چشم داشت مالی فقط برای تیم خود و شهری که برای آن بازی می کنند به میدان می روند. داماش امروز به تیمی یکدست و یکدل تبدیل شده که شکست دادنش آسان نیست.

 

"در حال حاضر هیچ امیدی به دریافت پول نداریم"، تارتار با بیان این جمله افزود: بازیکنان داماش تصمیم گرفته اند بدون دریافت پول برای تیم بازی کنند این کاری است که تنها از آنها بر می آید و از این بابت باید از شاگردانم تشکر کنم در حال حاضر کمتر بازیکنی هست که بدون چشمداشت مالی بازی کند اما بازیکنان من با نگاهی متفاوت به دنبال موفقیت تیم خود هستند.

وی ضمن ابراز امیدواری از اینکه تیم داماش گیلان لیگ را با ایستادن در رتبه خوب به پایان برساند در خصوص اینکه چه تیمی در پایان لیگ برتر قهرمان خواهد شد، گفت: تمرکزم تنها روی تیم داماش است اما در عین حال فکر می کنم یکی از 3 تیم سپاهان، تراکتورسازی و یا استقلال قهرمان لیگ برتر خواهند شد.

 

تارتار در پاسخ به این سوال که به نزدیک شدن رقابت در انتهای جدول اشاره کرد گفت: قبول دارم. رقابت در انتهای جدول شدیدتر شده است و همه تیم ها برای پیروزی تلاش می کنند ما هم جزو تیم هایی هستیم که تنها با هدف پیروزی به میدان می رویم.

وی همچنین یادآور شد: خوشبختانه تیم ما در 4 هفته گذشته روندی خوب و رو به رشد را پیش رو گرفته و شکستی نداشته است این نشاندهنده پیشرفت تیم داماش است که بسیار محسوس بوده.

 

تارتار در خصوص آینده اش در تیم داماش گفت: با این شرایط نمی شود به فصل آینده فکر کرد اول باید تیم داماش را در لیگ برتر حفظ کنیم بعد دنبال شرایط تیم در فصل آینده برویم.

وی ضمن اعلام اینکه تیمش بازیکن مصدوم و محرومی ندارد در خاتمه تصریح کرد: امیدوارم داوری در دیدار فردای پرسپولیس – داماش تاثیر نداشته باشد و داور بدون توجه به نام تیم ها سوت بزند. در شرایط فعلی دیگر تاب و تحمل این را نداریم که از داوری متضرر شویم. ما در گذشته از این بابت زیاد ضرر کرده و امتیازات بسیاری را از دست دادیم.

 

مصطفی دنیزلی

 

مصطفی دنیزلی : با ارائه سطح بالایی از فوتبال به سه امتیاز می رسیم

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای بازی فردا مقابل داماش با ارائه سطح بالایی از فوتبال به سه امتیاز می‌رسیم.

مصطفی دنیزلی در نشست خبری پیش از دیدار فردا مقابل داماش در خصوص اینکه آیا بازیکنانی که در ترکیب پرسپولیس در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا قرار نمی‌گیرند آماده حضور در میدان هستند، گفت: آنها کاملا آماده هستند چراکه همه بازیکنان پرسپولیس از نظر بازی و از لحاظ بدنی و تفکرات به همدیگر نزدیک هستند و فقط در یکسری جزییات کوچک با هم اختلاف دارند.

 

سرمربی سرخپوشان در مورد دیدار فردا مقابل داماش گفت: از تیم خودم راضی هستم اما این به آن معنا نیست که اشتباه نداشتیم. هر هفته اشتباهاتمان کمتر می‌شود و این نکته مثبتی به شمار می‌رود.

دنیزلی در مورد مصدومان و محرومان پرسپولیس یادآور شد: به وضعیتی رسیدیم که نباید در این مورد مشکلی داشته باشیم چرا که پرسپولیس به یک تفکر تیمی رسیده و وجود مصدوم محروم در آن خللی ایجاد نخواهد کرد. با این حال مصدومیت‌های مهدوی کیا و محمد ادامه دارد اما وقتی تیم از یک حدی بالا برود و به تیم تبدیل شود دیگر مشکل‌ساز نخواهد بود. چیزی که مرا خوشحال می‌کند این است که همه بازیکنان آماده باشند.

 

مصطفی دنیزلی در ادامه این نشست در مورد اینکه در دیدار فردا پرسپولیس با چه شیوه‌ای بازی خواهد کرد اظهار داشت: بین شکل بازی در آسیا و لیگ بر‌تر اختلاف زیادی دیده نمی‌شود. اختلاف این است که جبران امتیازات از دست رفته در آسیا مشکل‌تر از لیگ است. به همین خاطر در یک تورنمنتی که ۶ بازی در آن می‌شود با یک تورنمنتی که ۳۴بازی برگزار می‌شود تنها از نظر تمرکز و انگیزه اختلاف است نه از لحاظ شکل و نوع بازی.

 

دنیزلی در خصوص اینکه پرسپولیس در آسیا صدرنشین است و در لیگ بر‌تر در میانه‌های جدول قرار دارد عنوان کرد: وقتی که به پرسپولیس آمدم لیگ قهرمانان آسیا همزمان با لیگ ایران آغاز نشده بود پس نباید در این مورد قیاسی انجام داد.

وی اضافه کرد: مسابقات آسیایی را با یکسری از بازیکنان که در لیگ نبودند آغاز کردیم و روند خوب تیم باعث شد با همین نفرات ادامه دهیم. ترکیب بازیکنان و تعویض‌ها بر اساس شرایط بازی و تیم حریف است. به طور مثال جواد کاظمیان که در دو بازی اول بهترین بازیکن زمین بود در بازی سوم مقابل الغرافه به عنوان ذخیره اضافه شد.

 

سرمربی پرسپولیس در خصوص تفاوت لیگ با آسیا گفت: اختلافی وجود ندارد و فقط روند رو به رشدی است که طی سه چهار هفته اخیر ادامه داشته و از این پس چه در لیگ و چه در آسیا تفاوتی را نخواهید دید.

دنیزلی در خصوص برنامه‌هایش برای فصل آینده تاکید کرد: هنوز هیچ لیستی برای فصل بعد نداده‌ام چرا که باید در درجه اول بازیکنان خودمان را در دیدارهای باقیمانده ارزیابی کنیم و سپس این لیست را ارائه دهیم. نام‌هایی در ذهن من هستند که خارجی نیستند و انتخاب من بازیکن ایرانی خواهد بود. در حال حاضر ۵ اسم در ذهن من است اما این، یک مسئله داخلی باشگاه بوده و هیچ ارتباطی با چیزهایی که در رسانه‌ها گفته می‌شود ندارد.

 

وی در خصوص اینکه آیا قول کسب سهمیه آسیایی را به هواداران می‌دهد گفت: در این مورد قولی نمی‌دهم و ما برای رسیدن به هدف کار می‌کنیم.

 

 

 

به نقل از مهر و ایلنا