وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: کنفرانس خبری پیش از بازی تیم های گسترش فولاد تبریز و داماش گیلان با حضور حسین خطیبی مربی گسترش و افشین ناظمی سرمربی داماش گیلان در مقر باشگاه گسترش فولاد برگزار شد.

 

ناظمی: برای کسب سه امتیاز به تبریز آمده ایم

 

سرمربی تیم داماش گیلان می‌گوید که در بازی مقابل گسترش فولاد تبریز هر چند سه بازیکن‌شان را در اختیار ندارند ولی برای کسب سه امتیاز آمده‌اند.

به گزارش وارش اسپرت به نقل از ایسنا، افشین ناظمی سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان در نشست خبری پیش از بازی تیمش با گسترش فولاد تبریز اظهار کرد: فردا سه بازیکن‌مان را در اختیار نداریم. تیم‌مان ترکیبی از جوانان و باتجربه‌ها است. ما به هر شهری که می‌رویم برای کسب سه امتیاز است.

 

وی ادامه داد: ما در بازی قبلی در شهر خودمان بازی کردیم ولی نتیجه را با توجه به دو پنالتی که داور نگرفت واگذار کردیم.

ناظمی درباره کسر امتیاز از تیم‌هایی که هوادارانش حاشیه‌هایی را به وجود می‌آورند، گفت: من با کسر امتیاز موافق هستم. در بازی قبلی که اشتباه داوری وجود داشت اما هواداران‌مان می‌دانند که اشتباه داوری هم جزو فوتبال است و هیچ گونه حاشیه‌ای ایجاد نکردند. آرزوی قلبی من این است که روزی برسد تا هواداران در هیچ شهری به حواشی نپردازند.

 

سرمربی داماش درباره اختلافات گذشته بین هواداران تبریزی و گیلانی بیان کرد: در گذشته این اختلافات بوده است ولی در حال حاضر این اختلافات وجود ندارد. در سالی که مشکلاتی در رشت برای هواداران تبریزی رخ داد، احتمال دارد شیطنت‌هایی از طرف هواداران برخی تیم‌های دیگر رخ بدهد. فرهنگ گیلان بسیار بالاست و خوب نیست که دو تیم یک استان یعنی داماش و ملوان اختلاف داشته باشند و تیم‌های سایر استان‌ها هم سوء استفاده کنند.

 

وی گفت : امیدوارم هفته به هفته کیفیت بازی‌ها بهتر شود و از بازیکنان داماش هم به تیم ملی دعوت شود و با این کار انگیزه بازیکنان شهرستانی بیشتر می‌شود.

ناظمی در خصوص محرومین و مصدومین داماش گفت: محمدرضا مهدوی را به علت محرومیت و محمد آبشک را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم .

 

 

خطیبی: آماده بازی فردا هستیم

 

مربی تیم گسترش فولاد می‌گوید دوست ندارند بازیکن خارجی بیاورند ولی برای بهتر شدن تیم‌شان بازیکنان باکیفیتی می‌آورند و نقاط ضعف‌شان را برطرف می‌کنند.

به گزارش وارش اسپرت به نقل از ایسنا، حسین خطیبی در نشست خبری پیش از بازی تیمش با داماش گیلان اظهار کرد: تمرین‌های خوبی را انجام داده‌ایم و با تغییراتی که انجام داده‌ایم سعی می‌کنیم نقاط ضعف‌مان را برطرف کنیم. بازی سختی خواهیم داشت ولی امیدوارم سه امتیاز را در خانه کسب کنیم. هر هفته روی نقاط ضعف‌مان کار می‌کنیم.

 

وی درباره جذب بازیکن خارجی در تیمش و اظهارات رسول خطیبی در گذشته که دوست نداشت بازیکن خارجی به تیمش بیاورد افزود: ما در سه پست می‌خواهیم بازیکن خارجی جذب کنیم ولی باید بازیکن باکیفیتی باشند و امیدوارم نیم فصل به تیم اضافه شوند. ما دوست نداریم بازیکن خارجی به تیم بیاوریم ولی برای بهتر شدن تیم این کار را انجام خواهیم داد.

خطیبی درباره آماده‌سازی زمین چمن اختصاصی این باشگاه برای برگزاری مسابقه‌ها بیان کرد: ما دوست داریم که در زمین اختصاصی خودمان بازی کنیم. در گذشته در لیگ دسته اول بازی‌هایمان را در این زمین انجام داده‌ایم. مسئولان باشگاه پیگیر برطرف کردن مشکلات استادیوم هستند و امیدوارم شرایط میزبانی‌مان در استادیوم اختصاصی فراهم شود.

 

مربی گسترش فولاد درباره اظهارات مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درباره اینکه قبل از اطلاع یافتن از نتایج تیم خود نتایج گسترش فولاد را پیگیری می‌کند، گفت: از آقای زینی‌زاده تشکر می‌کنیم و ما هم تراکتورسازی را دوست داریم و تیم اول شهرمان است و امیدوارم امسال جام را کسب کند.

خطیبی درباره اینکه آیا برای بازی فردا محروم و مصدومی دارد یا خیر بیان کرد: بازیکن محروم و مصدومی نداریم و تمام بازیکنان آماده این بازی حساس هستند و امیدوارم در این بازی 6 امتیازی، پیروز شویم.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید