به گزارش وارش اسپرت به نقل از سایت داماش علی احمدی سراوانی مدیر روابط عمومی باشگاه داماش گیلان ضمن بیان مطلب فوق افزود: بعد از ظهر یکشنبه آقای شهرام قویدل مالک محترم در مصاحبه با خبرگزاری مهر ضمن تاکید بر اینکه تا پایان فصل به غیر از امیر عابدینی هیچکس در تیم داماش حق مصاحبه ندارد، گفت: طبق تصمیم هیات مدیره و مالک باشگاه از این پس عابدینی در کلیه امور باشگاه و تیم اختیار تام داشته و همه ملزم به اطاعت از وی هستند.

 

سراوانی افزود: اما ایشان امشب بار دیگر در گفتگو با مهر اعلام کردند که آقای عابدینی بدون هماهنگی با وی و سایر اعضای هیات مدیره آقای درخشان را بر کنار کردند.  وی افزود: هر چند اگر آقای قویدل نگاهی به ماده 3 قراردادی که فی مابین ایشان و آقای عابدینی بوده و خودشان آن را امضا کرده اند بیاندازند متوجه خواهند شد که تا پیش از مصاحبه دیشب ایشان هم، کلیه اختیارات بر عهده آقای عابدینی بوده است.

 

علی احمدی سراوانی ادامه داد: به استناد این قرارداد کلیه اختیارات اعم از عزل و نصب مربی و کادر بر عهده امیر عابدینی به عنوان مدیریت پیمان می باشد.  وی افزود: به عنوان نمونه در بند 3 -2 آمده است که اداره و مدیریت تیم های فوتبال در لیگ برتر و تیمهای پایه با مدیریت پیمان است.

 

وی ادامه داد: در بند 3-4 این قرارداد نیز آمده است مدیریت پیمان در راه اندازی ، هدایت و بکارگیری کادر فنی و بازیکنان اختیار تام و کامل دارد و در مدیریت این بخش کارفرما و هیات مدیره حق دادن مشاوره به مدیریت پیمان را دارند.

علی سراوانی مدیر روابط عمومی باشگاه در پایان گفت:البته در کنفرانس مطبوعاتی که روز سه شنبه در محل دفتر باشگاه داماش گیلان در رشت برگزار خواهد شد امیر عابدینی در خصوص این امور بیشتر توضیح خواهند داد و به سوالات خبرنگاران در خصوص آخرین تحولات باشگاه و مسائل اخیر  پاسخ خواهند داد.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید