وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : سرمربیان دو تیم داماش گیلان و پرسپولیس پس از دیدار این دو تیم در شهر رشت و پیروزی پرسپولیس در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شدند و به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

 

قاسم‌پور:مستحق باخت برابرپرسپولیس نبودیم

سرمربی تیم داماش گیلان گفت: در بازی با پرسپولیس مستحق شکست نبودیم. ابراهیم قاسم‌پور پس از شکست خانگی 3 بر 2 برابر پرسپولیس گفت: بازی در وضعیت و شرایط سختی برگزار شد. با این حال دو تیم، فوتبال قابل قبولی ارائه کردند. ما مستحق باخت نبودیم و گل سوم حریف روی اشتباه فردی به ثمر رسید. در چنین شرایطی نمی‌توان زیاد انتظار داشت و در این شرایط جوی هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد. نباید روی زمین بازی می کردیم و در بعضی مواقع بازیکنان این اشتباه را می کردند .

 

قاسمپور با بیان اینکه هر دو تیم بازی بسیار زیبایی را به نمایش گذاشتند در مورد اینکه چرا داماش هیچ تعویضی نکرد، گفت: تیم من خوب کار می‌کرد و دلیلی برای تعویض نداشت. پرسپولیس شاید به دلیل فنی و شاید هم به خاطر اینکه می‌خواست پیش بیفتد، تعویض کرد. علی کریمی در نیمه اول فعالیت محسوسی نداشت و بازیکنان ما بازیکنان حریف را از کار انداختند. استیلی مجبور به تغییر برنامه بود تا به گل برسد. هیچ کدام از بازیکنان من بد کار نکردند که نیاز به تعویض باشد.

 

متن کامل کنفرانس در ادامه مطلب

سرمربی داماش در مورد اردوی قطر گفت: محل اردو زیاد مهم نیست. اگر آن چیزهایی که خواستیم مهیا شد، در خارج از کشور اردو می‌زنیم در غیر این صورت یک اردوی داخلی خواهیم داشت. قاسمپور در مورد جذب بازیکنان جدید گفت: به دلیل مشکلاتی که داریم نمی‌توانیم بازیکن جدیدی جذب کنیم.امیدوارمشرایط به گونه‌ای شود دو بازیکنی که مدنظر من هستند، را بتوانیم جذب کنیم.

 

استیلی: با این بردها فشار را کم می‌کنیم

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: با بردهایی که به دست می‌آوریم فشارها را کمتر می‌کنیم.

حمید استیلی پس از پیروزی 3 بر 2 برابر داماش گیلان گفت: این پیروزی را به هواداران تقدیم می‌کنم. آنها در این مدت خیلی اذیت شدند. این برد هدیه کوچکی به آنهاست. در شرایط سخت جوی سه امتیاز گرفتیم تیم داماش گیلان تیم بسیار خوب و جوانی است و از هواداران یسیار خوبی برخوردار است ما این تیم رابه خوبی آنالیز کرده بودیم ، هر چند که به نظر خودم در نیمه دوم بازی روان‌تری نسبت به نیمه نخست انجام دادیم.

سعی کردیم در هر دو نیمه کنترل کار را به دست البته باید گفت با این که زمین شرایط خوبی نداشت بازیکان هر دو تیم بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند.شرایط به طوری بود که اجازه بازی روی زمین را به تیم ها نمی داد اما توانستیم بازی را کنترل نماییم. بیشتر روی ضربات ایستگاهی کار کرده بودیم و من فکر می کنم شرایط ما روز به روز بهتر خواهد شد.

 

وی در مورد علت تعویض علی کریمی و همچنین فشارهایی که در این مدت تحمل کرده، گفت: کریمی مصدوم بود و می‌ترسیدم آسیب‌دیدگی‌اش تشدید شود. به همین دلیل او را تعویض کردم زیرا در بازی‌های دیگر به کریمی نیاز داریم. فشار از اولین بازی روی من و بازیکنان وجود داشته و با بردهایی که به دست می‌آوریم فشارها را کمتر می‌کنیم.

 

استیلی ادامه داد: هواداران ما اگر از دقیقه یک تا دقیقه 90 تیم را تشویق کنند، بازیکنان ما نیز تمام توان خود را در میدان به کار می‌برند. در نیم فصل با جایگزین کردن چند بازیکن نقاط ضعف را برطرف می‌کنیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد حضور کریم باقری و عابدزاده در این تیم اظهار داشت: این دو نفر صد درصد با هماهنگی من به جمع تیم اضافه شدند و از وجود این عزیزان استفاده خواهیم کرد.