وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : کنفرانس مطبوعاتی سرمربیان تیم های داماش گیلان و نفت تهران دقایقی پس از انجام مسابقه در سالن کنفرانس مجموعه شهید عضدی رشت برگزار شد .

 

* ابراهیم قاسمپور : مدافعین ما اشتباهات فاحشی داشتند

 

با توجه به اینکه در 9 روز باید در 3 مسابقه سنگین به میدان می رفتیم ترجیح دادیم از تعدادی از بازیکنان ذخیره و ترکیب دوم خودمان استفاده کنیم هر چند که به نظر من فاصله بین بازیکنان ما چندان زیاد نیست .

ابراهیم قاسمپور سرمربی داماش گیلان با بیان مطلب فوق در پایان بازی تیم های داماش و نفت گفت : با توجه به مسابقه سنگینی که در بازی روز جمعه به علت گل وشل بودن استادیوم انزلی انجام دادیم ترجیح دادیم به بعضی از بازیکنان اصلی مان استراحت بدهیم اما ما به هر حال در هر مسابقه به دنبال نتیجه هستیم و بازیکنان نیز خوشبختانه به آن وظایفی که سپرده بودیم عمل کردند  تا پیروز مسابقه باشیم.

 

سرمربی داماش در خصوص اشتباهاتی که خط دفاعی در این دیدار نشان داد گفت : ما در دفاع کاملا از ترکیب دوم خودمان استفاده کردیم و شاید دستپاچگی بیش از حد مدافعین وسط ما باعث شده بود که آنها اشتباهات فاحشی را در این دیدار نشان دهند و روی همین مسئله بود که با وجود برتری عددی در هنگام دریافت گل ، اولین گل مسابقه را دریافت کردیم؛ دربین دو نیمه نیز این مسئله را گوشزد کردیم اما باز هم این اشتباهات توسط مدافعین ما تکرار شد و خطرهایی را بر روی دروازه شاهد بودیم .خوشحال هستیم که ما گل دیگری را دریافت نکردیم و این بازی تجربه گران بهایی برای بازیکنان مدافع ما شد که گاها چندان به توصیه های ما عمل نکردند .

 

متن کامل مصاحبه مربیان دو تیم در ادامه مطلب…

قاسمپور در مورد انجام تعویض ها در یک بازه زمانی کوتاه گفت : شما دیدید که دو تعویض ما به روی اجبار بود و جالب اینکه ما قصد داشتیم هادی محمدی را از ترکیب خارج کنیم که جهانبخش دچار مصدومیت شد و سوالی که برای خود من بوجود آمده است که چرا جهانبخش با توجه به جوان بودنش چنین مشکلی برایش پیش آمده است ! در مورد تعویض مهدوی هم باید بگویم که ما چند روز دیگر بازی سنگینی را در مقابل پرسپولیس داریم و به همین دلیل ترجیح دادیم در نیمه دوم به وی استراحت بدهیم .

 

وی در مورد اینکه هنوز هیجان پیروزی بر ملوان بر روی سکوها وجود دارد گفت : ما از همه تماشاگرانمان به خاطر این حمایت تشکر می کنیم اما هر بازی برد و باخت دارد و شاید روزی ما هم دچار شکست بدی شویم و بهتر است زیاد مته به خشخاش نگذاریم . از تماشاگران هم می خواهیم که کم کم دیگر آن بازی را فراموش کنند و به دیدارهای آینده نگاه کنند .

 

سرمربی داماش در خصوص بازی آینده این تیم در مقابل پرسپولیس گفت : در این مسابقه ما جهانگیر عسگری را به علت سه اخطاره بودن در اختیار نداریم و خوشبختانه مابقی بازیکنان تا این لحظه مشکلی ندارند . امیدوار هستیم که پرسپولیس در بازی آینده همچنان به همین روندش ادامه دهد و ما نیز به همین روند خوب خودمان به مسابقات ادامه دهیم و سکوی پرتاب پرسپولیس نشویم ! هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و اینکه الان پرسپولیس در شرایط بحرانی به سر می برد و تیم ما در شرایط خوب دلیل نمی شود که حتما پیروز مسابقه باشیم اما به هر حال قطعا به دنبال پیروزی در این دیدار خواهیم بود و پیروزی بر نفت تهران و نتایج اخیر به روحیه و اعتماد به نفس بازیکنان نیز کمک شایانی کرد.

 

قاسمپور در پایان در مورد اینکه وی بیشتر دوست دارد که در استادیوم سردارجنگل از پرسپولیس میزبانی کند یا عضدی گفت : هر استادیوم شرایط خاص خودش را دارد و هر کدام نکات مثبت یا منفی به خصوص خودش… مطمئنا اینکه در کجا بازی کنیم برای ما خیلی متفاوت است اما اجازه بدهید در این مورد اظهار نظر نکنیم چرا که دوست نداریم مسائل حاشیه ای را  وارد تیم کنیم و به هر حال در رشت بازی می کنیم .

 

*حسین فرکی :امیدوارم داماش به فینال رقابت ها راه پیدا کند

 

ما یک بازی با حساب و برنامه را دنبال کردیم و بر روی یک اتفاق در دقیقه 44 گل تساوی را دریافت کردیم . به هر حال ما دوست نداشتیم این بازی به وقت های اضافه و پنالتی کشیده شود که در هر صورت با بی دقتی مهاجمان ما در استفاده از موقعیت ها به گل دوم نرسیدیم تا بازی به پنالتی کشیده شود. 

 

حسین فرکی سرمربی تیم نفت تهران با بیان مطلب فوق در خصوص بازی امروز تیم های نفت و داماش گفت : من به بازیکنان تیم خودم تبریک می گویم چرا که به غیر از برخی از دقایق ار بازی مخصوصا در نیمه اول دیدار، تیم ما تیم برتر میدان بود و در دو نیمه وقت های اضافی نیز به نظر من داماش نتوانست موقعیت چندانی را بر روی دروازه ما خلق کند و این با توجه به اینکه ما تیم میهمان بودیم و از ترکیب دوم خودمان استفاده می کردیم برای تیم ما بسیار خوب و تحسین بر انگیز بود.

 

وی در ادامه گفت : همانطوری که شب گذشته هم گفته بودم ما قصد داشتیم که بازیهای جام حذفی را در مراحل بعدتر کم کم بیشتر جدی بگیریم و الان که این بازی را با این ترکیب در ضربات پنالتی واگذار کردیم چیزی از ارزش های بازیکنان تیم ام کم نمی کند و این بازی خیلی چیزها را به خود من فهماند .

فرکی در پاسخ به این سوال که بازیکنان هر دو تیم در لحظات زیادی از مسابقه دچار گرفتگی عضله و یا مصدومیت می شدند و این را به مسئله زمین مربوط می داند یا فشردگی مسابقات گفت : هر دو مورد می تواند در این قضیه دخیل باشند . تیم ما چون در زمین چمن طبیعی بازی می کند و جوان تر هم هست کمتر به لحاظ مصدومیت دچار مشکل می شد اما به نظر می رسید داماش با توجه به اینکه ریکاوری را در این زمین انجام می دهد و بیشتر تمریناتش نیز در این زمین است بیشتر دچار مشکل می شد.

 

سرمربی نفت تهران در مورد هواداران داماش گفت : این شور و شوق هوادارن و خوشحالی آنها را که می بینیم ما هم خوشحال می شویم و من به آقای قاسمپور بابت این پیروزی تبریک می گویم و امیدوار هستم این تیم به مراحل پایانی و فینال جام حذفی و حتی قهرمانی نیز دست پیدا کند . تماشاگران نمک هر مسابقه هستند و من از حضور و تشویق های آنها خوشحالم . من به شخصه برای هواداران مخصوصا در تیم های شهرستانی احترام زیادی قائل هستم اما الفاظی در بازی امروز استفاده شد که من امیدوار هستم در این زمینه تلاش شود  و بیشتر کار شود تا این شعارها به کار برده نشود هر چند باید حساب تماشاگرنماها را از هواداران واقعی جدا دانست.

 

فرکی در مورد تیم داوری بازی گفت : داوری این مسابقه با وجود درگیری هایی که در طول دیدار به خاطر هیجان زیاد آن وجود داشت ،هیچ مشکلی نداشت و من جا دارد اینجا  به نمایندگی تیمم از آقای قهرمانی و تیم داوریش به خاطر این قضاوت بی نقص تشکر کنم .