وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیم های داماش گیلان و نفت تهران با حضور حسین فرکی سرمربی نفت تهران و همینطور افشین ناظمی و محمدرضا مهدوی مربی و کاپیتان داماش گیلان در سالن کنفرانس مجموعه شهید عضدی رشت برگزار شد.

 

افشین ناظمی : تاکتیک ما تکراری نیست/ مهدوی : همیشه سعی کرده ام نود دقیقه ای باشم

 

دیدار قبلی ما با تیم نفت در مسابقات جام حذفی بود و مطمئنا شرایط جام حذفی با لیگ برتر متفاوت خواهد بود چرا که نفت هم اکنون در رتبه خوبی از جدول رده بندی قرار دارد که این خود نشان دهنده سخت بودن دیدار فردای ماست.

افشین ناظمی مربی تیم فوتبال داماش گیلان ضمن بیان مطلب فوق گفت : هر چند به دلیل حضور در ایام عزاداری امام حسین (ع) نتوانستیم تمرینات خوبی را در هفته گذشته پشت سر بگذاریم اما ما تیم نفت را به خوبی آنالیز کردیم و بر روی نقاط ضعف و قوت این تیم هم برنامه ریزی کرده ایم و امیدوار هستیم که بازیکنان هم به آن نکاتی که ما گوشزد کرده ایم توجه کنند تا بتوانیم با یک بازی خوب دل هوادارانی را که به استادیوم می آیند یا از طریق گیرنده های تلویزیونی این دیدار را تماشا می کنند را شاد کنیم.

 

وی در پاسخ به سوال وارش اسپرت در خصوص حواشی ای که حول محور جهانگیر عسگری و تنبیه او از سوی کادر فنی شنیده می شود گفت : ما با هیچ بازیکنی مشکل نداریم اما باشگاه یک سری قوانینی دارد که بازیکنان و حتی کادرفنی موظف هستند که قوانین را درست اجرا کنند. هر بازیکن و یا شخصی که خارج از قوانین عمل کند مورد برخورد کادرفنی و باشگاه قرار خواهد گرفت . به هر حال این مسئله هر چه که بوده تمام شده است و آقای جهانگیر عسگری دارند با تیم تمرین می کنند و برای بازی فردا هم مشکلی ندارند و اگر کادرفنی صلاح بداند از ایشان استفاده می کند.

 

متن کامل کنفرانس خبری در ادامه مطلب

 

مربی داماش در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص اینکه آیا داماش مثل ملوان نوع تاکتیکش تکراری نشده است و این باعث نمی شود که در آینده دست او برای حریفانش رو شود و به مشکلی بر بخورد؟ گفت : من نمی توانم در مورد نوع تاکتیک ملوان حرفی بزنم اما در مورد تیم خودمان باید بگویم ما شاید در بعضی از بازیها به یک شکل بازی کنیم اما در بسیاری از بازیها از جمله همین بازی اخیرمان با تیم صبا تاکتیک و حتی نوع چینش نفرات ما متفاوت بوده است. ما بر اساس  نفرات خودمان و تیم مقابل برنامه ریزی می کنیم و از اینکه می گویید در آینده به مشکل بر بخوریم باید بگویم که در فوتبال ایران همه تیم ها همدیگر را می شناسند اما این بستگی به چگونگی استفاده از فرصت هایی است که در داخل محوطه جریمه برای یک تیم بوجود می آید.

 

ناظمی در پایان گفت : شکر خدا ما برای این دیدار هیچ بازیکن محروم و یا مصدومی را نداریم و با تمام قوا به مصاف تیم نفت خواهیم رفت.

 

 

همچنین محمدرضا مهدوی کاپیتان تیم فوتبال داماش گیلان در پاسخ به این سوال که به نظر می رسد در پست تخصصی خود بهتر کار میکند و چرا از وی در آن پست استفاده نمی شود گفت : من دوست دارم که در پست هافبک نفوذی بازی کنم اما این بستگی به نظر مربی تیم دارد و شاید آن بازیکن تخصصی که برای پست های دیگری که بازی کرده ام نتوانسته رضایت مربی را جلب کند و به همین دلیل است که از من در پست های دیگری استفاده شده است.

در بازی با ماشین سازی من با آنکه پستم فوروارد نبود اما در دقایق آخر در این پست بازی کردم و توانستم گل بزنم! به عنوان مثال در آن بازی شرایط بازی به شکلی پیش رفت که مربی از ما خواست تا دو یا سه فوروارده بازی کنیم و این شد که من در آن پست بازی کنم .

 

وی همچنین در پاسخ به اینکه به نظر می رسد به لحاظ توان بدنی در شرایط بهتری نسبت به گذشته قرار گرفته اید گفت : فکر می کنم این به خاطر نوع تمرینات ما باشد. الان تمرینات بهتری را نسبت به گذشته انجام میدهیم اما من همیشه سعی خودم را کرده ام که به طور کامل نود دقیقه را در شرایط خوبی باشم. به نظر من فواصل بازیها هم که کمتر شده روی این مسئله به تاثیر نبوده چرا که در تمرینات هم فشار کمتری آورده می شود تا بدن برای شرایط مسابقه آماده باشد .

 

 

در پایان علی احمدی سراوانی مدیر رسانه ای داماش در پاسخ به این سوال خبرنگاران که چرا یک کنفرانس خبری با حضور خبرنگاران و مهندس عابدینی مدیرعامل داماش برگزار نمی شود گفت : انتقاد شما را قبول می کنم اما با توجه به مشکلاتی که بوجود آمده است یک مقدار دسترسی به آقای عابدینی یک مقدار سخت شده است و من فکر می کنم خود ما امروز بعد از حدود دو ماه توانستیم ایشان را ببینیم .

 

 

فرکی : هواداران داماش در پیروزی های این تیم نقش زیادی را داشته اند

حدود 45 روز قبل در این استادیوم و جام حذفی در مقابل داماش قرار گرفتیم و فردا در فضای دیگری از مسابقات و لیگ برتر در مقابل داماشی قرار خواهیم گرفت که شرایط بسیار خوبی را پیدا کرده است و به رتبه ای مناسب در جدول رسیده که این به دلیل حضور کادرفنی و بازیکنان خوب در این تیم است . البته ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم و با فضای متفاوت و تجربه بیشتر نسبت به سال گذشته در جایگاهی هستیم که تلاش زیادی برای رسیدن به جایگاه داشته ایم و مطمئنا هم راضی نخواهیم شد که به این سادگی این رتبه را از دست بدهیم .

 

حسین فرکی سرمربی تیم فوتبال نفت تهران ضمن بیان مطلب فوق گفت : داماش گیلان تجربه بیشتری نسبت به تیم جوان تر ما دارد و از طرفی میزبان ماست و از حمایت تماشاگرانی بهره می برد که من واقعا این حمایت را در بازی جام حذفی از نزدیک لمس کردم که مطمئنا حمایت این تماشاگران نقش زیادی را در نتایج خوب این تیم داشته و در آینده خواهد داشت و ما نیز قرار است در چنین فضایی با این تیم بازی انجام دهیم .

 

وی افزود : در بازی جام حذفی ما با 20 درصد تیم اصلی خود و داماش با 50 درصد تیم اصلی خود پای به میدان گذاشته بود اما روی هم رفته تیم داماش نشان داده که می تواند در جایگاه بالاتری نسبت به این رتبه ای که هست قرارداشته باشد . از آنجایی که ما بازی گذشته خود را واگذار کرده ایم و قصد داریم جایگاه خود را حفظ کنیم و داماش هم بازی خارج خانه خود را پیروز شده است به نظر می رسد فردا بازی جذابی را شاهد باشیم که انشالله بتوانیم با دست پر از آن خارج شویم.

 

فرکی در مورد فاکتور تماشاگر نیز گفت : همیشه گفته ام که حضور تماشاگران می تواند باعث جنب و جوش بیشتر مسابقه شود و برای تیم میزبان یک مزیت است به شرط آنکه آن تیم خوب نتیجه بگیرد اما اگر این اتفاق نیفتد تاثیر منفی خواهد گذاشت. تیم ما نیز درست است که از تماشاگر زیادی بهره نمی برد اما ما هواداران مخصوص به خودمان را داریم و حتی از خارج از کشور هم بعد از بدست آوردن نتایج خوب و موفقیت تیم جویای احوال تیم ما هستند .

 

سرمربی نفت تهران در پایان خاطر نشان کرد : ما بعد از بازی با پرسپولیس همچنان دو بازیکن مصدوم داریم که متاسفانه هنوز شرایط خوبی پیدا نکرده اند و آقای سوشا مکانی نیز به علت محرومیت همانند جام حذفی که به علت مصدومیت نبودند ، حضور ندارند .