وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیم های شهرداری تبریز و داماش گیلان با حضور میودراگ یشیچ سرمربی شهرداری تبریز و افشین ناظمی مربی تیم داماش گیلان برگزار شد.

 

*افشین ناظمی : می خواهیم جایگاه خود را ارتقا دهیم

  

افشین ناظمی مربی داماش گیلان در مصاحبه مطبوعاتی پیش از بازی با تیم شهرداری تبریز در شهر تبریز در جمع خبرنگاران گفت: جایگاه و رتبه در جدول رده بندی برای تیم داماش گیلان در این فصل زیاد مهم نیست و تمام تلاش مجموعه تیم از همان روز اول حضور در گردونه رقابت های لیگ برتر بوده است و تلاش کرده ایم تا در همین مسیر حرکت کنیم .

 

ناظمی در خصوص بازی روز در برابر شهرداری تبریز که فرداد برگزار می شود ،  گفت: بازی با تیم شهرداری تبریز از این نظر که دو تیم در جدول رده بندی از نظر امتیاز نزدیک به هم هستند و فقط سه امتیاز اختلاف دارند، حساسیت خاص خود را دارد و تیم شهرداری برای اینکه جایگاه دوازدهمی خود را با رده هشتمی داماش عوض کند، به سه امتیاز بازی چشم دوخته است اما ما نیز در تلاشیم جایگاه خود را ارتقاء دهیم از همین رو به دنبال کسب نتیجه مطلوب در ایران دیدار هستیم.

 

متن کامل کنفرانس مطبوعاتی در ادامه مطلب

 

ناظمی افزود: در بازی فردا، مهدوی کیا و زنیدپور مصدوم هستند و در ترکیب نخواهند بود اما دیگر بازیکنان با آمادگی کامل و برای کسب آخرین امتیاز نیم فصل رو در روی تیم شهرداری تبریز قرار می گیرند.
وی همچنین با تایید وجود مشکلات مالی در تیم اظهار کرد: البته مدیرعامل باشگاه برای رفع این مشکل تلاش زیادی می کنند و روز شنبه نیز جلسه ای در این زمینه در رشت با استاندار و دیگر مسئولین استان برگزار کردند که امیدوارم نتیجه بخش باشد.

 

وی در خصوص دلیل بهتر نتیجه گرفتن تیم داماش گیلان در بازی های خارج از خانه گفت: آنالیز بازی ها و توجیه کردن بازیکنان و دادن دستورات لازم به آنها، دلیل اصلی خوب نتیجه گرفتن تیم است و سعی خواهیم کرد این موضوع در بازی های خانگی نیز اتفاق بیافتد.

 

 

*میودراگ یشیچ : اجازه دخالت به مدیر تیم را نمی دهم

 

مردم تبریز در مواجه با من از نحوه بازی تیم شهرداری اظهار رضایت دارند ولی از بابت نتیجه گیری انتقادهای دارند که اینهم صحیح است

 

میودراگ یشیچ سرمربی شهرداری تبریز در مورد بازی فردا مقابل داماش رشت گفت : بازی مهمی نمی تواند باشد وبرد وباخت تاثیر زیادی در جابجای تیم ها ندارد، و من قبل این بازی لیست 16 نفره خود را به همراه سه دروازه بان به هیات مدیره داده ام تا در باره بقیه نفراتی که از لیست خارج می شوند تصمیم بگیرند وهمچنین پیشنهاد های خود را از بابت جذب بازیکن جدید ارائه نموده ام .

 

وی در مورد مشکلات پیش آمده طی روز های گذشته هم تلویحا تاکید به این نکته کرد که من نه به کار مدیریت دخالت می کنم نه اجازه می دهم آنها در کار من دخالت کنند واینکه من برای نیم فصل دوم خواهم ماند یا نه هیات مدیره باید تصمیم بگیرد هر چند من برنامه هایم را برای تعطیلات نیم فصل وادامه کار داده ام و مربی نمی تواند بگوید که من را نگه دارید .

یشیج در مورد بازیکنان بومی ترد شده هم گفت : لیست بازیکنان مورد نظر را با شناخت ی که در این مدت چند ماهه بدست آورده ام انتخاب کرده ام وآنهای که از لیست خارج شده اند در واقع با برنامه وسیستم بازی من هم خوانی ندارند .

 

یشیج در مورد جذب بازیکن از کشور لیبی وشرایط جنگی وکیفیت کار بازیکنان این کشور هم اضافه کرد :بازیکنانی که پیشنهاد داده ام از بازیکنان طراز اول این کشور هستند ویکی شان بازیکن سر زنی است که می تواند در صورت توافق باشگاه خیلی به ما کمک کند .

وی در مورد نام های نسبتا بزرگ برای جذب هم اشاره کرد که تصمیم نهایی با مدیریت است واگر نتوانند آنها را جذب کنند باز در کیفیت کار ما در نیم فصل دوم نمی تواند تاثیر تعیین کننده ای داشته باشد .
یشیج می گوید : مردم تبریز در مواجه با من از نحوه بازی تیم شهرداری اظهار رضایت دارند ولی از بابت نتیجه گیری انتقادهای دارند که اینهم صحیح است وباید ما برای نیم فصل دوم اشتباهات فردی را به حداقل برسانیم .

 

 

 

 

 

برگرفته از سایت گل و داماش ایرانیان