وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان :

مهدی دینورزاده در این کنفرانس گفت : با تمام توان به میدان مسابقه خواهیم رفت. به گزارش روابط عمومی باشگاه داماش گیلان ، کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی فوتبال بین دو تیم داماش گیلان و تراکتور سازی تبریز در شهر رشت برگزار شد اما زمانی که خبرنگاران طبق قانون منتظر حضور سرمربی تیم تراکتور سازی به همراه کاپیتان این تیم بودند با ورود تنها یکی از مربیان تیم تراکتور سازی تبریز مواجه وازاین اتفاق بسیار ناراحت شده و به آن اعتراض نمودند .

 

بیش از 15 خبرنگار حاضر در این نشست با اعتراض به عدم حضور قلعه‌نویی نشست وی را تحریم و پس از سخنان کوتاه باغ‌آبادی سالن کنفرانس را ترک کردند.

مربی تیم تراکتور سازی در پاسخ به اعتراض خبرنگاران که عدم حضور قلعه‌نویی را بی‌احترامی به جامعه خبری تلقی می‌کردند، گفت: قلعه‌نویی به دلیل کسالتی که لحظاتی قبل در هنگام حرکت به محل کنفرانس خبری برایش پیش آمد نتوانست در این نشست حضور پیدا کند.

غلامرضا باغ‌آبادی افزود: تا ساعت 20:30 امشب در حال ریکاوری تیم بودیم و به دلیل عدم حضور سرمربی از همه شما خبرنگاران عذر می‌خواهم. دلیل عدم حضور کاپیتان تیم تراکتورسازی در این نشست نیز خستگی بازیکنان و کاپیتان تیم است.

 

این مربی در پاسخ به سوال یک خبرنگار که قلعه‌نویی چه کسالتی دارد و آیا به بازی فردا می‌رسد، اظهار داشت: من دکتر نیستم، اما کسالتشان جزیی است و در نشست بعد از پایان دیدار فردا قلعه‌نویی در نشست حضور می‌یابد. این اقدام با انتقاد شدید خبرنگاران مواجه و  باغ آبادی سپس مکان کنفرانس مطبوعاتی  را ترک نمود.
بعد از مربی تیم تراکتور سازی  ، مهدی دینورزاده سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان  به همراه مدیر رسانه باشگاه داماش علی احمدی سراوانی  درجلسه حضور یافت و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد .

 

 

وی در ابتدا  بااشاره به قدمت تیم تراکتور سازی وکارسخت مقابل این تیم  سخن خود را شروع کرد وسپس بعد از آن مژده از آمادگی کامل تیم خود جهت رویارویی با تیم تبریزی خبر داد وافزود : با تمام توان به میدان مسابقه خواهیم رفت و تمام سعی خود را برای رسیدن به اولین پیروزی در خانه به کار خواهیم بست تا دل همه کسانی که پاک وصادقانه به فوتبال این شهر خدمت می کنند را شاد وهوادارانمان را که چه در فصل گذشته در لیگ اول و چه دراین فصل از ما حمایت کرده اند را به امید خداوند شاد گردانیم وفوتبال رشت را به جایگاه اصلی خود درفوتبال  کشور نزدیک و نزدیکتر کنیم .