*غلامحسین پیروانی

بازی اول مطمئنا برای هر تیمی مشکل است چرا که شناختی از همدیگر نداریم. ما در هفته اول رقابت های لیگ باید در خانه داماش به مصاف این تیم برویم که مطمئنا این امر شرایط کار را برای تیم نفت مشکل خواهد کرد اما امیدوار هستیم در یک بازی جوانمردانه و بدور از حاشیه دل مردم آبادان را هم شاد کنیم و از اینجا دست خالی خارج نشویم.

پیروانی ضمن بیان مطلب فوق ادامه گفت : یکی از مسائل و مشکلاتی که ما با آن مواجه هستیم این است که ما تمریناتمان را در چمن طبیعی انجام داده ایم و عادت به بازی در چمن مصنوعی نداریم که این کار را برای ما یک مقدار سخت تر خواهد کرد.

وی افزود : هر تیمی که در بازی به نحو احسنت از موقعیت هایش استفاده کند مطمئنا موفق تر خواهد بود اما با وجود احترامی که برای تیم داماش گیلان که یک تیمی است که تماشاگران متعصب و پرشوری دارد قائل هستم اما این امید را دارم که بازی خوبی را از تیم خودمان شاهد باشیم.
 
پیروانی در پایان گفت : ما هیچ مصدوم و محرومی را در این بازی نداریم و با تمام قوا به مصاف داماش خواهیم رفت تا انشالله به هدفمان برسیم.

 

صحبت های پیش از بازی شریفی نسب ، دینورزاده و مهدوی را در ادامه مطلب مشاهده فرمائید…

 

 

*امید شریفی نسب

جا دارد درابتدا از آقای هوری یاد کنم و برایش آرزوی موفقیت داشته باشم که واقعا جای ایشان خالی است و امیدوارم که بتوانم به عنوان کاپیتان جایگزین خوبی برای ایشان باشم.

کاپیتان نفت با بیان مطلب فوق گفت : همانطور که آقای پیروانی فرمودند ما بر روی زمین چمن مصنوعی تاکنون بازی نکرده ایم و تنها امروز یک تمرین در این زمین برگزار کردیم اما با وجود تمرینات و اردو هایی که پیش از فصل برگزار کردیم تیم دست و پا بسته ای نخواهیم بود .

 

 

وی ادامه داد : تیم داماش تیم خوبی است و مهره های خوبی را هم جذب کرده است اما ما هم آمدیم تا با دست پر برگردیم و بتوانیم در اولین بازی دل تماشاگرانمان را در آبادان شاد کنیم.

ور در پایان گفت : مطمئنا بازی سختی را در پیش خواهیم داشت اما ما از تمام توانمان استفاده خواهیم کرد تا از موقعیت هایمان به خوبی استفاده کنیم چرا که در آغاز لیگ خیلی مهم است که بازی را واگذار نکنیم و در بیرون از خانه هم نتیجه بگیریم.

 

 

*مهدی دینورزاده

مهدی دینورزاده سرمربی داماش گیلان بعد از تبریک حلول ماه مبارک رمضان گفت : همانطور که مستحضرید نزدیک به دو ماه است که تمرینات آماده سازی را آغاز کرده ایم و تا الان توانسته ایم تا حد زیادی هماهنگی های خوبی را مابین بازیکنان جدید و قدیم ایجاد کنیم. خوشبختانه جو خوبی بین بازیکنان برقرار است و به امید خدا تمام تلاشمان را انجام خواهیم داد تا بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.
دینورزاده در پاسخ به این سوال که " مردم رشت خاطره خوبی را از بازی پلی آف در برابر صنعت نفت آبادان ندارند آیا با این آمادگی به زمین خواهید رفت که آن خاطره تلخ را از ذهن هواداران  پاک کنید؟ " گفت: تیم صنعت نفت آبادان یکی از تیم های ریشه دار و خوب فوتبال ایران است و بازیکنان خوبی را هم به فوتبال ایران تحویل داده اند. آقای پیروانی نیز یکی از مربیان سالمی هستند که دارند فعالیت میکنند ؛ قطعا تیم مقابل ما برای انجام یک بازی خوب پا به میدان خواهد گذاشت و شاید آنها بخواهند که بازی پلی آف سال قبل را تکرار کنند اما ما هم میخواهیم که این قضیه را به طور کل از ذهن مردم و هوادارانمان حذف نماییم!

دینورزاده در خصوص محرومین و مصدومین بازی با صنعت نفت گفت : متاسفانه محمد آبشک و بهنام لایقی فر از بازی آخر فصل قبل محروم شدند . آقایان افشین چاوشی و فرزاد محمدی نیز مصدوم شده اند که به هر جهت نبود این بازیکنان میتواند برایمان مشکل ساز باشد . از طرفی شخصا خیلی دوست داشتم که افشین به این بازی برسد و بتواند در هفته اول در مقابل دیدگان همشهریان رشتی اش بازی کند و از طرفی هم بازیکنان خوبی را جذب کرده ایم و خیلی امیدوار هستم که مشکلی نداشته باشیم.

 

دینورزاده در پایان گفت : از هواداران خوبمان که در فصل گذشته از ما به شکلی بسیار خوب حمایت کردند تشکر و قدردانی میکنم و انشالله امسال هم این حمایت های خوبشان را از ما دریغ نخواهند کرد. من قبلا به دوستان نیز عرض کرده ام و باز هم تکرار میکنم و میخواهم از آنها درخواست کنم که بگذارند کار فرهنگی از داماش گیلان و شهر رشت شروع شود تا شاید بدعت خوبی باشد برای دیگر تماشاگران فوتبال ایران.

 

 

*محمدرضا مهدوی

کاپیتان داماش گیلان ضمن مهیا دانستن تمامی شرایط برای پیروزی در برابر تیم صنعت نفت آبادان گفت : تمرینات خیلی خوبی را در دوران آماده سازی پشت سر گذاشتیم و یک اردو نیز در کشور ترکیه برپا کردیم که اگرچه در یکی دو مسابقه نتوانستیم به آن نتایج دلخواهمان دست پیدا کنیم اما من فکر میکنم کادر فنی به آن نتیجه ای که میخواسته رسیده است و چند سیستم مختلف نیز امتحان شده است و اگر خدا بخواهد با پیروزی از زمین بیرون بیایم .

وی در ادامه گفت : پیروزی در دیدار اول و زمین خودی مطمئنا خیلی مهم است چرا که از بازی دوم و سوم در بیرون از خانه و در برابر تیم های استقلال و فجرسپاسی که انگیزهای بسیاری هم دارد شرایط بازیها بسیار سخت تر خواهد شد .

وی افزود :تیم ما نیز دو فصل از رقابت های لیگ برتر دور بوده است و مطئنا انگیزه های زیادی را برای مسابقات لیگ برتر خواهد داشت و در بازی برابر نفت نیز تمام تلاشمان را انجام خواهیم داد تا سربلند از زمین خارج شویم.

 

 

کاپیتان بومی داماش شهر باران در پاسخ به این سوال که "با آمدن مهدوی کیا خیلی ها انتظار داشتند او کاپیتان شود و چرا ایشان رد کردند در حالی که شما هم اصرار داشتید؟" گفت : آقای مهدوی کیا یکی از اسطوره های فوتبال ایران هستند. ایشان 11-12 سال در اروپا بازی کرده اند ، کاپیتان تیم ملی بوده و تجربه خیلی زیادی را هم دارا هستند و بزرگ تیم ما نیزهستند. من به شخصه احترام خیلی خاصی برای ایشان هم از لحاظ اخلاقی و هم از لحاظ فوتبالی قائل هستم . بله من هم خیلی اصرار داشتم که ایشان کاپیتان شوند ولی ایشان خودشان به هیچ وجه قبول نکردند .

وی ادامه داد :من در بازی های دوستانه هم اصرار خیلی زیادی کردم که کاپیتان شوند و حتی از آقای دینورزاده هم خواستم که در بازی های دوستانه آقا مهدی کاپیتان شوند اما ایشان به هیچ وجه قبول نمی کردند .

کایپتان داماش در پایان گفت : با بودن آقای مهدوی کیا انگیزه خوبی به تیم تزریق شده باشد چون به هر حال بازیکنان دارند در کنار یک بازیکن بسیار بزرگ بازی میکنند و فکر میکنم با وجود چنین بازیکنی سال خوبی را در لیگ داشته باشیم.