وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : نشست خبری پس از بازی تیم های داماش گیلان و راه آهن تهران با حضور افشین ناظمی مربی داماش و علی دایی سرمربی راه آهن تهران در سالن کنفرانس استادیوم شهید رجایی قزوین برگزار شد .

 

افشین ناظمی : پنالتی درست نبود /با همفکری کادرفنی ترکیب و سیستم تیم تغییر کرد!

 

ضمن تبریک به تیم راه آهن باید بگویم که ما کاملا بر بازی سوار بودیم و به این تیم موقعیت چندانی را ندادیم اما متاسفانه نتوانستیم از موقعیت هایی که داشتیم استفاده لازم را ببریم .

افشین ناظمی مربی تیم داماش گیلان پس از شکست یک بر صفر تیمش در مقابل راه آهن شهر ری ضمن بیان مطلب فوق افزود : امیدوارم که اشتباه کنم اما من فکر می کنم صحنه پنالتی راه آهن که منجر به گل این تیم شد درست نباشد . امیدوار هستم کمیته داوران فیلم این صحنه را ببینند و نظر خود را اعلام کنند.

 

متن کامل کنفرانس در ادامه مطلب

ناظمی در پاسخ به سوال خبرنگار وارش اسپرت مبنی بر اینکه برخی ها با توجه به مصاحبه های مدیرعامل داماش و نوع چیدمان و تغییراتی که درسیستم این مسابقه بوجود آمد اعتقاد دارند که ترکیب بازی با راه آهن کاملا با نظر آقای عابدینی بوده است گفت : به هیچ وجه اینطور نیست و ایشان در ارنج تیم دخالت نداشته اند .

 

وی ادامه داد : کادرفنی در طول هفته با همفکری هم به این نتیجه رسیدند که سیستم تیم را عوض کنند و وقتی که سیستم تیم تغییر کند نفرات تیم نیز عوض خواهد شد . با توجه به شناخت از راه آهن هم سیستم تغییر پیدا کرد و هم دو تن از بازیکنان ترکیب تیم .

مربی داماش در پاسخ به دیگر سوال وارش اسپرت مبنی بر اینکه دلیل عدم حضور محمد مختاری،حسین کوشکی ،حسین ابراهیمی در لیست 18 نفره و عدم حضور هادی سهرابی در ترکیب ثابت و حضور سیاه و حاجی زاده پس از مدت ها در ترکیب تیم چه بود گفت : محمد مختاری سه اخطاره بود و ابراهیمی و کوشکی هم مصدوم هستند . وقتی کوشکی مصدوم باشد باید از سیاه استفاده کنیم و وقتی سیستم تیم را به 1-4-1-4 تغییر دادیم باید از بازیکنی که خاصیت دفاعی تر داشته باشد یعنی حاجی زاده به جای سهرابی استفاده کنیم .

 

وی در خصوص محرومیت داماش گفت : وقتی از امکانات شهرمان محروم می شویم و باید در زمین دیگری بازی کنیم از کیفیت کار تیم ما نیز به هر حال کاسته خواهد شد . مطمئنا بازی در شهر رشت و با حمایت تماشاگران خودی بسیار موثر تر از میزبانی در شهر دیگری است .

وی در پاسخ به دیگر سوال وارش اسپرت که آیا حمید درخشان می تواند با توجه به جوی که در رشت به خاطر برکناری امید هرندی به راه افتاده است موفق باشد گفت : ما به باشگاه تعهد داریم و تا زمانی که آقای عابدینی بخواهند برای تیم تلاش خواهیم کرد و امیدواریم که تیم به خاطر فوتبال شهر به نتایج خوبی دسته پیدا کند نه به خاطر شخص

وی ادامه داد : از تماشاگر، بازیکن، مربی و کادر مدیریت گرفته تا هیات فوتبال و مسئولان برگزار کننده مسابقات و … در رشت و استان گیلان باید تلاش کنیم تا به خاطر فوتبال شهر تیم به نتایج بهتر دست پیدا کند .

ناظمی در پایان از نحوه میزبانی هیات فوتبال قزوین و مردم قزوین تشکر کرد و گفت : میزبانی خوبی را انجام دادند و از آنها تشکر می کنیم . 

 

علی دایی

 

علی دایی : در مورد تیم ملی حرفی نمی زنم/داور نسبت به داماش مهربان تر بود!

 

در نیمه اول بازی چندان خوبی را شاهد نبودیم ؛ هر دو تیم محتاط عمل کردند و نتوانستند موقعیتی را خلق کنند هر چند که مالکیت توپ در این نیمه و نیمه دوم در اختیار راه آهن بود .

علی دایی سرمربی تیم راه آهن تهران پس از پیروزی یک بر صفر تیمش در مقابل داماش گیلان ضمن بیان مطلب فوق گفت : در نیمه دوم بازی زیباتری را شاهد بودیم و ما چند موقعیت خوب را توانستیم بدست بیاوریم، ضمن اینکه داماش هم در یک مورد می توانست از اشتباه دفاع ما استفاده کند اما اینطور نشد!

وی ادامه داد : من این برد را به بچه های تیمم تبریک می گویم چرا که ما بهتر از داماش بودیم و مستحق این پیروزی بودیم . ضمن اینکه جا دارد از مردم خوب قزوین تشکر کنم که امروز ما را تشویق کردند .

 

دایی در خصوص عدم حضور مجتبی شیری در ترکیب اصلی راه آهن گفت : من به عنوان سرمربی تیم این تصمیم را گرفتم و دلایل خاص خودم را داشته ام . در تیم ما ستاره ای وجود ندارد بلکه با توجه به تمرینات و بازی های گذشته بازیکنان مورد نظرمان برای یک مسابقه را انتخاب می کنیم .

وی افزود : من منکر این نیستم که مجتبی یکی از بهترین بازیکنان ما است اما شرایط این مسابقه به شکلی بود که مجتبی از ابتدا بازی نکرد هر چند که در نیمه دوم و وقتی به میدان آمد بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت .

 

سرمربی راه آهن درخصوص صحنه پنالتی گفت : خیلی از صحنه دور بودم ، اما اگر کل مسابقه را ببینید داور با داماش مهربان تر از ما بود . هر اتفاقی را به نفع آنها سوت زد !

وی گفت : به نظر من در بسیاری از صحنه ها اشتباهات مشخص بود،مخصوصا در صحنه ای که فوروارد داماش با دست توپ را کنترل کرد و من به این صحنه اعتراض داشتم .

 

دایی در خصوص تیم ملی ایران نیز گفت : بهتر است دیگر در مورد تیم ملی حرفی نزنیم و به این تیم کمک کنیم تا بتواند در مقابل تیم ملی کره به موفقیت دست پیدا کند .

 

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید