وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : نشست خبری پیش از بازی تیم های داماش گیلان و سایپای البرز شامگاه چهارشنبه با حضور افشین ناظمی سرمربی داماش گیلان و انگین فیرات سرمربی سایپا البرز در سالن کنفرانس مجموعه شهید دکتر عضدی رشت برگزار شد .

 

ناظمی : بازیکنان در روز مسابقه مشکلات مالی را فراموش می کنند

 

اگرچه تمرینات تیم دیر آغاز شده اما تیم ما نسبت به سال گذشته تفاوت کمی داشته است و مطمئنا امسال علی رغم تمام مشکلاتی که تا به الان با آن رو به رو بوده ایم جایگاه بهتری را نسبت به گذشته کسب خواهد کرد .

افشین ناظمی سرمربی داماش گیلان در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش در مقابل سایپا البرز با بیان مطلب فوق گفت : سایپا از سازماندهی خوبی برخوردار است و در چند سال اخیر این را نشان داده است . از این تیم شناخت صد در صد نداریم و پس از گذشت چند دقیقه از مسابقه می توانیم برنامه بهتری را در مورد آنها داشته باشیم .

 

به ادامه مطلب مراجعه فرمائید

وی افزود : امیدواریم فردا روز بازیکنان داماش باشد و آنها بتوانند توانایی های خود را به خوبی نشان دهند تا برنده این دیدار باشیم .

 

ناظمی در خصوص اضافه شدن بازیکنان جوان به تیم گفت : با توجه به اینکه کمی تمرینات را دیر آغاز کردیم ، هماهنگ شدن این بازیکنان با تیم کمی زمان می برد و ما نیز سعی می کنیم این زمان را در اختیارشان قرار دهیم. ما یازده بازیکن زیر 23 سال داریم و امیدواریم با برنامه هایی که در نظر گرفتیم و حمایت هواداران بتوانیم آینده سازی خوبی را داشته باشیم . امیدواریم در آینده و به مانند گذشته بتوانیم بازیکنانی مثل علیرضا جهانبخش و حسین ابراهیمی را به فوتبال کشور معرفی کنیم .

سرمربی داماش در خصوص وضعیت مالی تیم گفت : ما سه سال است که با این شرایط دست و پنجه نرم می کنیم و بازیکنان ما به این نتیجه رسیده اند که روز بازی همه چیز را فراموش کنند و فقط به فکر سه امتیاز مسابقه باشند .
وی ادامه داد : بازیکنان ما مخصوصا در سال گذشته عذاب زیادی کشیده اند و جا دارد همینجا از آنها تشکر کنم که علی رغم این مشکلات زیاد از وقتی تمرینات را آغاز کرده ایم برای یک لحظه هم کم نگذاشته اند و با تمام تلاششان خود را برای مسابقات آماده کرده اند .

وی گفت : این بازیکنان با همت تماشاگران توانستند با این مشکلات کنار بیایند. هیچ وقت فراموش نمی کنم که همین تماشاگران بعد از دو شکست پی در پی در دو بازی حساس بلند شدند و تیم را تشویق کردند و همین تشویق ها باعث شد که تیم داماش در ادامه راه بازی های درخشانی را انجام دهد و دل هواداران را شاد کند .
وی افزود : امیدواریم با توجه به قول هایی که مدیرعامل تیم و مسئولین داده اند در چند روز آینده مشکلات مالی تا حدی برطرف شود و کمتر این دغدغه را حس کنیم .

 

ناظمی در خصوص این که داماش بی سر و صدا بود و آیا از نقل و انتقالاتی که صورت گرفته است راضی بوده است؟ گفت : کلا ما دوست داریم که بی حاشیه و بی سروصدا باشیم اما در خصوص نقل و انتقالات فکر می کنم با توجه به میزان بودجه ای که در اختیار داشتیم باید راضی باشیم .

 

همچنین علی سراوانی در حاشیه این کنفرانس اعلام کرد : اخیرا در چند نشریه سراسری با نام داماش ایرانیان مدارس فوتبالی تبلیغ می شود که هیچ آدرسی هم زیر این تبلیغ ها نیست . ما فقط سال گذشته این گونه مدارس را در رشت داشتیم . به هیچ وجه باشگاه داماش در هیچ کجای ایران مدارس فوتبال ندارد و در این مورد نیز پیگرد قانونی خواهیم داشت .
وی همچنین عنوان کرد : کانون هواداران و روابط عمومی باشگاه داماش گیلان نرم افزاری را با نام "داماش من" تا هفته آینده برای دانلود در اینترنت توزیع خواهد کرد که کلیه هواداران داماش در هر کجا که باشند می توانند با دانلود و نصب این برنامه بر روی کامپیوتر از آخرین آمار و اطلاعات و اخبار باشگاه با خبر شوند .

 

انگین فیرات - سرمربی سایپا

 

انگین فیرات : برایمان مهم نیست که چه تیمی حریف ماست

 

خیلی برایمان مهم نیست که حریف ما چه تیمی است، می خواهیم یک فوتبال مثبت را برای مردم ارائه کنیم .

انگین فیرات سرمربی تیم سایپا البرز در کنفرانس خبری پیش از مسابقه تیمش در مقابل داماش گیلان با بیان مطلب فوق گفت : میدانم که داماش هم یک فوتبال مثبت ارائه می کندو فردا هر کسی که به استادیوم بیاید یک بازی را زیبا را تماشا خواهد کرد .

وی ادامه داد : ده بازیکن جدید و 4 بازیکن جوان را برای داشتن یک تیم نو اضافه کرده ایم .همانطور که می دانید از 45 بازیکنی که به تیم ملی دعوت شده اند هیچ بازیکنی از سایپا نیست و یکی از بزرگترین اهداف ما تغییر این مسئله است و هدف دیگرمان این است که فوتبالی ارائه دهیم که هواداران فوتبال در ایران لذت ببرند .

وی افزود : تقریبا تمام باشگاه های ایران هدفشان این است که به مسابقات آسیایی بروند اما مشکل اصلی این است که وقت زیادی نمی دهند و می خواهند در کوتاه مدت به هدفشان برسند . همین مسئله باعث می شود در کوتاه مدت فشار زیادی به یک باشگاه وارد شود و در بلند مدت به آن اهدافی که می خواهند نرسند .

 

فیرات در پاسخ به این سوال که چند بازیکن مسن لیگ در تیمش حضور دارند و آیا این کار وی را در لیگ سخت نمی کند؟ گفت : نباید به یک بازیکن یا یک مسابقه دقت کرد بلکه باید کل لیگ و یک تیم را در نظر گرفت . سن 14 بازیکن ما زیر 24 سال است و فکر می کنم با این شرایط تیم ما یکی از جوان ترین تیم های لیگ ایران باشد. قطعا این تعداد بازیکن به بازیکنان با تجربه ای نیاز دارند تا با بازی در کنار آنها از تجربه شان استفاده کنند و در موقعیت های سخت رهبری آنها را حس کنند.بنابراین من به خاطر سن دو سه بازیکن نگران نیستم .

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید