وارش-اسپرت:

تجمع اعتراضی بازیکنان داماش گیلان

صبح دیروز حدود 10 نفر از بازیکنان تیم فوتبال داماش گیلان به طور دسته جمعی به دفتر این باشگاه رفتند و با محمودی معاون امیر عابدینی دیدار و مذاکره کردند. محور صحبت‌های بازیکنان داماش گیلان انتقاد از «ماریان پوشینک» سرمربی اسلوونیایی بود که بازیکنا داماش ادعا می‌کردند به آنها توهین می‌کند و از نظر فنی هم در سطح پایینی است و فقط دوست دارد بازیکنان بدوند!‌ محمودی در غیاب امیر عابدینی که از چند هفته قبل به اروپا رفته، مسئولیت امور باشگاه داماش گیلان را برعهده دارد و دیروز هم به بازیکنان داماش قول داد که اظهارات آنها را بررسی کند و پس از بازگشت عابدینی با او در میان بگذارد. در این دیدار به جز علی نظر محمدی و رضا مهدوی که برای تسویه حساب با باشگاه استیل آذین به تهران آمده بودند، بقیه بازیکنان شاخص داماش حضور داشتند.

دروازه‌بان ملوان جدا شد

 زهره کودایی دروازه‌ ملی‌پوش تیم فوتبال زنان ملوان انزلی از این تیم جدا شد و با بستن قرارداد جدید به تیم شن‌سای ساوه پیوست. دلیل عدم توافق کودایی با مسئولان ملوان،‌ پیشنهاد مالی کم آنها بود. در فصل گذشته که ملوان انزلی قهرمان فوتبال زنان کشور شد، کودایی در این کسب مقام قهرمانی نقش زیادی داشت.

همکاری داود مهابادی در ورزشگاه رشت

تیم تربیت یزد یکی از حریفان اصلی داماش گیلان برای صعود به مسابقات فوتبال لیگ برتر است. یکی از دستیاران داود مهابادی سرمربی تیم تربیت یزد برای تماشای بازی داماش گیلان و چوکای تالش به ورزشگاه عضدی رشت رفت و فیلمبردار همراه او نیز از این مسابقه فیلمبرداری کرد. تیم تربیت یزد همچون داماش گیلان در هفته‌های اخیر چند بازی تدارکاتی انجام داده و بهترین پیروزی‌اش با نتیجه دو بر یک در برابر ذوب آهن اصفهان به دست آمده که به جز محمدرضا خلعتبری تمام یاران اصلی‌اش را در اختیار داشت.