به گزارش وارش اسپرت به نقل از فارس، جبار کوچکی‌نژاد درباره اقدام‌های صورت گرفته برای نجات داماش از بحران مالی اظهار کرد: چند ماه قبل کمک‌های موردی به داماش صورت گرفت اما بار دیگر با مشکل اقتصادی مواجه شد.

وی با بیان اینکه ملاقاتی با امیر عابدینی و نماینده شرکت امیرمنصور آریا و داماش داشتیم، افزود: در این نشست بحث شد که امیرمنصور آریا در زندان بنویسد تا چه اندازه می‌تواند به داماش کمک ‌کند تا این موضوع پیگیری شود و در اختیار داماش قرار گیرد.

 

نماینده مردم رشت در مجلس ادامه داد: یک مرحله یک‌میلیارد تومان برای دو سه ماه به داماش داد و این تیم مقداری خود را حفظ کرد و بار دیگر نامه‌ای به اژه‌ای دادستان کشور نوشتیم که از همان حساب شرکت مذکور 2 میلیارد تومان دیگر به داماش پرداخت شود.

 

وی با تصریح بر اینکه امیرمنصور آریا در زندان نوشت که از حساب او مبلغ 2 میلیارد تومان برداشت شود، خاطرنشان کرد: نامه امیرمنصور آریا و عابدینی را در ملاقات با دادستان کشور تقدیم اژه‌ای شد و قرار شده که در کوتاه مدت بتوانیم به داماش کمک کنیم تا داماش از وضعیت فعلی و شرایط سخت اقتصادی خارج شود.

کوچکی‌نژاد از ملاقات با آیت‌الله آملی رئیس قوه قضائیه خبر داد و یادآور شد: موافقت رئیس قوه قضائیه در برداشت از حساب توقیف شده شرکت امیرمنصور آریا ضروری است.

 

وی با اشاره به اینکه این اقدام‌ها در حال انجام است، خاطرنشان کرد: روز دوشنبه آینده نشستی با وزیر ورزش و جوانان داریم که با حضور مسئولان باشگاه داماش برگزار می‌شود تا از این وزراتخانه کمکی برای تیم داماش گرفته شود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باشگاه داماش یکی از شرکت‌های وابسته به امیرمنصور آریا بوده است، تصریح کرد: در نشست با وزیر ورزش و جوانان درباره واگذاری باشگاه به یک شرکت دیگر به غیر از امیرمنصور آریا تصمیم‌گیری می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه شرکت امیرمنصور آریا شرکت‌های زیادی در گیلان از جمله لوشان دارد، خاطرنشان کرد: این شرکت‌ها در حال فعالیت هستند و سود‌دهی دارند و پولش به حساب شرکتی که زیر نظر قوه قضائیه است واریز می‌شود.

کوچکی‌نژاد با اذعان بر اینکه بیش از 100 میلیارد تومان در شرکت امیر منصور آریا پول موجود است که قابل برداشت نیست، خاطرنشان کرد: این پول‌ها زیر نظر قوه قضائیه است و تا تکلیف پرونده‌های اختلاس امیرمنصور آریا به پایان نرسد تعیین تکلیف روی پول‌های توقیف شده صورت نمی‌گیرد.