نماینده مردم رشت در مجلس گفت: نمایندگان استان گیلان در مجلس باید درنظر داشته باشند که داماش فقط مختص یک شهرستان نیست بلکه متعلق به تمام مردم گیلان است.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، جبار کوچکی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری ایسنا، با بیان اینکه در جلسه مجمع نمایندگان گیلان با نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان نامه هواداران را مطرح خواهم کرد، گفت: داماش از تیم‌های مطرح کشور است و هواداران زیادی دارد باید تمام تلاش‌مان را بکنیم تا این تیم به منابع مالی پایداری برسد. ابتدا باید مالکان این تیم شرایط را برای واگذاری امتیاز این تیم مهیا کنند و سپس رایزنی‌هایی را با اسپانسرهای داخل استان و خارج استان انجام دهیم تا این تیم را زیرپوشش خود بگیرند، ضمنا باید به این نکته هم اشاره که کرد که گیلان از لحاظ صنعتی یک استان ضعیف است.

 

نماینده مردم رشت با اشاره به نامه هواداران داماش به مجمع نمایندگان گیلان اظهار کرد: من نامه هواداران داماش به مجمع نمایندگان استان را خواندم که جوانان این استان نگرانی خود را از آینده تیم محبوب خود بیان کردند و نمایندگان استان هم باید درنظر داشته باشند که داماش فقط مختص یک شهرستان نیست بلکه متعلق به مردم گیلان است.

 

وی با اشاره به زمان برگزاری مجمع نمایندگان گیلان گفت: چون نمایندگان در تعطیلات تابستانی هستند اکثرا در حوزه‌های خودشان در حال فعالیت هستند اما در هفته آینده قطعا در جلسه مجمع نمایندگان گیلان با نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان این نامه را مطرح خواهم کرد تا بتوانیم مشکلات این تیم را برطرف کنیم.

 

کوچکی‌نژاد در ادامه گفت: در روزهای آینده از مدیرکل ورزش و جوانان گیلان خواهم خواست تا جلسه‌ای حول برطرف کردن مشکلات باشگاه داماش و سپیدرود برگزار شود زیرا سپیدرود هم شرایط خوبی ندارد و داماش هم چهارسال است که با مشکلات زیاد دست و پنجه نرم می‌کند.

وی خاطرنشان شد: قطعا مدیران اجرایی گیلان نظیر استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان و همچنین نمایندگان گیلان در ترغیب سرمایه‌گذاران به حمایت از تیم‌های ورزشی به خصوص داماش گیلان تاثیر خواهند داشت.

 

 

 

 

جبار کوچکی نژاد، نماینده مردم رشت، داماش گیلان، سایت هواداران داماش گیلان، باشگاه داماش، damashfc،