تمرین عصر چهارشنبه تیم آقایان والیبال وارنا شهر باران با حضور رئیس هیات والیبال استان گیلان و مدیرعامل باشگاه والیبال وارنا همراه بود. 

به گزارش وارش اسپرت – پایگاه خبری و تحلیلی ورزش گیلان، در پایان سومین جلسه تمرین تیم والیبال مردان وارنا شهر باران که به مدت حدود 90 دقیقه به طول انجامید، بازیکنان، کادرفنی و مدیرعامل باشگاه وارنا با رئیس هیات والیبال استان گیلان به گفتگو پرداختند.

در ابتدا مصطفی عاقل منش مدیرعامل باشگاه وارنا شهر باران گفت: در حال رایزنی با تعدادی از بازیکن خارج از استان گیلان هستیم تا بتوانیم تیمی در شان و منزلت استان گیلان را به مسابقات کشوری بفرستیم. هدفمان قهرمانی در مسابقات لیگ برتر گیلان و حضور قدرتمند در مسابقات لیگ‌کشوری است.

مدیرعامل باشگاه وارنا شهر باران تاکید کرد: به زودی فراخوان هایی برای استعدادیابی و تشکیل تیم آقایان و بانوان در رده های سنی نوجوانان و جوانان منتشر خواهد شد.

عاقل منش تصریح کرد: حضور تیم در رقابت های لیگ کشوری قطعی است و هدفی جز قهرمانی در مسابقات کشوری نخواهیم داشت.

سپس فرهاد صبوری سرمربی تیم والیبال وارنا شهرباران به گزارشی از روند آماده سازی تیم پرداخت و گفت: با تلاش‌های انجام‌شده توسط مدیرعامل باشگاه خوشبختانه امکانات اولیه برای تمرین یک تیم حرفه‌ای مهیا شده است و بازیکنان هم پشتکار لازم برای رسیدن به موفقیت را دارا هستند. 

وی ادامه داد: تاکنون سه جلسه تمرینی را پشت سر گذاشته ایم و با 13 بازیکن نیز عقد قرارداد داشتیم. بدین ترتیب هفت جای خالی در لیست باقی مانده است که تا آخر هفته آن را تکمیل خواهیم کرد.  

وی افزود: برای تکمیل تعداد بازیکنان به افرادی در پست‌های قطر پاسور – پشت خط زن و بازیکن سرعتی نیاز داریم که پیرو این موضوع با بازیکنانی از شهرهای تهران و سنگر صحبت‌های اولیه انجام‌شده است.

صبوری در پایان گفت: اعتقاد زیادی به جوانگرایی دارم و قطعا از بازیکنان جوان و با استعداد در ترکیب تیم استفاده خواهم کرد تا برای آینده والیبال گیلان پشتوانه سازی شود. 

 

در پایان محسن خاکزاد رئیس هیات والیبال استان گیلان با تحسین روند فعالیت باشگاه وارنا گفت: باشگاه وارنا با چارچوب سازی درست و قدرت خوبی آغاز کرده است و به همین دلیل آینده خوبی را برای این تیم می بینم. 

وی ادامه داد: طی سالیان گذشته، شرکت ها و باشگاه هایی بوده اند که آمده اند و یکی دو سال فعالیت کردند و رفتند اما با صحبت هایی که با آقای عاقل منش داشته ایم این برنامه ریزی صورت گرفته است که باشگاه وارنا برنامه ریزی صحیح، فعالیتی ادامه دار داشته باشد. 

وی افزود: این برای گیلان خوب نیست که بازیکنانش اینقدر در شهرهای مختلف پخش باشند و امیدوارم که وارنا بتواند با برنامه ریزی صحیح این بازیکنان را در آینده جذب کند. 

رئیس هیات والیبال گیلان با تاکید بر اینکه هر تیمی در رقابت های کشوری حاضر شود، این هیات وظیفه دارد که باتمام قدرت از آن حمایت کند اظهار کرد: تیم بانوان وارنا به زودی در رقابت های کشوری در شهر یزد حاضر خواهد شد و تیم آقایان نیز به زودی در رقابت های سراسری  حاضر می شود و ما حتما در حد توان از این تیم ها حمایت خواهیم کرد.