وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : آخرین تمرین داماش پیش از دربی گیلان با حضور هواداران حال و هوای متفاوتی به خود گرفت .

در حالی که این روزها تعداد زیادی از مردم یا به مسافرت رفته اند و یا به فکر دید و بازدیدهای نوروزی هستند تعداد قابل توجهی از هواداران داماش گیلان، طی فراخوانی اینترنتی که توسط وارش اسپرت و با همکاری سایر محیط های مجازی هواداری داماش گیلان اعلام شده بود به حمایت از تیم خود آمدند تا بازیکنان داماش با روحیه ای بهتر خود را برای دربی گیلان آماده کنند .

 

در تمرین امروز که با شادابی خاصی دنبال شد ، هواداران داماش گیلان با سر دادن شعارهایی تک تک بازیکنان داماش را خطاب قرار داده و از آنها طلب پیروزی کردند . همچنین هواداران داماش از محمد غلامی و افشین چاوشی نیز طلب گل کردند که با لبخند و پاسخ مثبت آنها همراه بود .

 

در طی یک هفته گذشته مسئولین ملوان در اقدامی عجیب تلاش داشتند تا زمان و حتی مکان مسابقه (!) را تغییر دهند که با مخالفت فدراسیون فوتبال زمان بازی و طبق شنیده ها با در خواست هیات فوتبال ، تامینی و آقازاده (دونماینده رشت) از استاندار با دستور استانداری به مقامات ذی ربط بازی در همان روزجمعه 4 فروردین و از ساعت 16 در استادیوم عضدی برگزار خواهد شد .

 

در حاشیه و گزارش تصویری تمرین در ادامه مطلب

*درحاشیه

 

-تعدادی زیادی از هوادران حاضر در این تمرین از یک ساعت پیش از زمانی که اعلام کرده بودیم در پشت در استادیوم عضدی حضور داشتند که با توجه به اینکه در روزهای تعطیل رسمی هستیم با هماهنگی صورت گرفته فقط زمان برگزاری تمرین، هواداران حق حضور در استادیوم را داشتند .

 

– بهنام افشه و چند تن از بازیکنان داماش گیلان که از حضور این تعداد هوادار پشت درب تعجب کرده بودند به شوخی پرسیدند مگر امروز قرار است بازی برگزار شود؟!

 

-دقایقی پس از آغاز تمرین با توجه به تعداد زیاد هواداران چند تن از عوامل انتظامی نیز در این تمرین حاضر شدند !

 

– محمد غلامی که در دقایقی از تمرین دچار مشکل کوچکی از ناحیه ران مواجه شده بود ، وقتی کنار زمین دراز کشیده بود با شعار همراه با شوخی هواداران مواجه شد تا سریع تر از جایش بلند شود .

 

– از دیگر سوژه های هواداران می توان به کری های پیش از دربی اشاره کرد ، بعضی از شعارها که با حالتی طنز سرداده می شد باعث خندیدن برخی از بازیکنان مورد خطاب مثل افشین چاوشی ،محمد غلامی ، حسین ابراهیمی ،محمد آبشک و… می شد .

 

*گزارش تصویری

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عکس ها :

علی خیرخواه – ارسلان علیجانی