وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: آخرین تمرین داماش در رشت پیش از دیدار برابر شهرداری بندرعباس عصر دوشنبه برگزار شد.

به گزارش وارش اسپرت، آخرین تمرین داماش گیلان در شهر رشت پیش از دیدار برابر شهرداری بندرعباس عصر دوشنبه با حضور مسعود رهنما مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان گیلان، در زمین چمن دانشکده تربیت بدنی دانشگاه گیلان برگزار شد.

 

رهنما در بخشی از صحبت هایش با بیان اینکه مهمترین دلیل حضورش در تمرین داماش آب کردن یخ روابط است عنوان کرد: مصاحبه هایی و اتفاقاتی که مابین یک مسئول و مدیر افتاد ارتباطی به علاقه من به داماش ندارد و من منتظر فرصتی بودم که بتوانم در بازی های داماش حاضر شوم.

 

گزاش تصویری تمرین داماش و دانلود فایل ویدئویی بخشی از صحبت های رهنما در ادامه مطلب

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان گیلان خطاب به قلی زاده قائم مقام داماش عنوان داشت که با استاندار در خصوص کمک مالی برای دو بازی آینده داماش صحبت خواهد کرد.

همچنین محمدرضا مهدوی کاپیتان سالیان گذشته داماش گیلان نیز از مهمانان حاضر در تمرین داماش بود.

 

لازم به ذکر است، داماش گیلان ظهر فردا (سه شنبه) از مسیر زمینی به تهران عزیمت خواهد کرد و سپس سه شنبه شب با هواپیما به قشم می رود و پس از آن روز چهارشنبه با اتوبوس دریایی به بندرعباس خواهد رفت!

دیدار تیم های شهرداری بندرعباس و داماش گیلان از ساعت 14 روز پنجشنبه 27 آذر در استادیوم خلیج فارس بندرعباس برگزار خواهد شد.

 

دانلود فایل ویدئویی بخشی از صحبت های رهنما در تمرین داماش