وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : مدیریت، کادر فنی و تشکیلاتی و بازیکنان تیم فوتبال داماش گیلان با محسنی اژه ای دادستان کل کشور دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش وارش اسپرت به نقل از روابط عمومی باشگاه داماش گیلان ، صبح روز گذشته، محسنی اژه ای دادستان کل کشور و سخنگوی قوه قضاییه در محل دفتر کارش با اعضای تیم داماش نشستی صمیمانه داشته و در خصوص مشکلات آنان به گفتگو پرداخت.

 

در این دیدار امیر عابدینی مدیرعامل باشگاه داماش گیلان ضمن تبریک ایام شعبانیه و معرفی حاضران در جلسه، گزارشی از وضعیت تیم و چگونگی ماندگاری آن در لیگ برتر و عملکرد کادر فنی و بازیکنان ارائه نمود.

 

در ادامه عبداله مرغوب مشاور مدیرعامل باشگاه داماش نیز ضمن تقدیر و تشکر از مسئولان به خصوص دادستان کل کشور گفت: تاکنون با عنایت خاصی که مسئولان به این تیم داشته اند و تدابیر خاص جناب اژه ای و تلاش مدیرعامل و همت کادرفنی و بازیکنان و حمایت هواداران از فروپاشی این تیم جلوگیری به عمل آمد.

 

سپس محسنی اژه ای دادستان کل کشور و سخنگوی قوه قضایه در رابطه با فرهنگ سازی ورزش و هنجارسازی رشته های مختلف ورزشی به خصوص فوتبال در جامعه مطالبی را ایراد کردند.

وی همچنین با اشاره به اینکه فوتبال به جایگاه واقعی خود نرسیده، استقلال و خودکفایی فوتبال را از مهمترین عوامل رشد و توسعه فوتبال در کشور عنوان کرد.

دادستان کل کشور همچنین تاسی بازیکنان فوتبال را از اخلاق حسنه متذکر شد و ابراز داشت: همانگونه که شما با اخلاق، سن، تکنیک و معیارهای مختلف با هم متفاوتید اما در کنار هم برای رسیدن به یک هدف تلاش می کنید، باید بدانید که عوامل دیگر نیز از جمله داور و تماشاگران با شما از نظر اخلاق و رفتار متفاوتند و باید با سعه صدر در مقابل عواملی که موجب بروز ناراحتی در شما می شوند برخورد نمایید.

وی سپس در رابطه با مسایل تیم داماش گیلان عنوان نمود: آنگونه که در حدود اختیارات من هست و قانونا و شرعا می توانم برای ورزش و فوتبال انجام دهم، صددرصد دریغ نخواهم کرد و شما هم گردشکاری تهیه کرده پس از تایید ناظران قضایی و مالکیت باشگاه، من نیز با موافقت دستور اقدام خواهم داد.

 

در پایان این جلسه که حدود یکساعت بطول انجامید بازیکنان و کادر فنی از دادستان کل کشور تقدیر به عمل آوردند.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید