وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : در آخرین هفته از رقابت های لیگ دسته اول جوانان کشور ، تیم فوتبال داماش گیلان با به راه انداختن فستیوالی از گل در زمین امیرکلا بابل با نتیجه 7 بر صفر شهرداری امیر کلا را شکست داد و به رقابت های لیگ برتر ایران در فصل آینده صعود کرد .

شایان ذکر است ، جوانان داماش گیلان فصل گذشته به دلیل مشکلات مالی از رقابت های لیگ برتر کنار رفته بود .

 

گزارش زنده - آنلاینگزارش زنده هفته پایانی رقابت های لیگ دسته اول جوانان

بازی : شهرداری امیرکلا مازندران 0-7 داماش گیلان

زمان : 26/11/1391 / ساعت 14 

استادیوم محل برگزاری : زمین امیرکلا بابل

گزارش آنلاین : رضا زارع طلب حاضر در استادیوم – مهرداد

 

برای مشاهده گزارش آنلاین و شرح گل های بازی

*در حاشیه

 

– جوانان داماش گیلان که شب گذشته به بابل رسیدند در یکی از هتل های این شهر اسکان یافتند و یک ساعت پیش از آغاز مسابقه خود را به زمین برگزاری مسابقه رساندند .

 

– زمین مسابقه اصلا برای برگزاری یک مسابقه فوتبال مطلوب نیست و با توجه به بارندگی شدید روز گذشته و صبح امروز شرایط نامناسبی را دارد . ضمن آنکه بخش زیادی از زمین فاقد خط کشی است و قسمت هایی از کناره های زمین زیر آب رفته است .

 

– تیم ها از ساعت 13:30 برای گرم کردن وارد زمین شدند . از نکات طنز و البته جالب توجه دیگر در خصوص زمین برگزار مسابقه وجود چند گوسفند در پشت فنس هاست !

 

-داماش با لباس های یک دست آبی رنگ و ساق های قرمز در این دیدار حاضر شد . همچنین شهرداری امیرکلا نیز از لباس های مشکی استفاده کرد.

ترکیب داماش گیلان : پویا توانا (رضا محبوبی 60 )، مهیار نوری ، سبحان وقتی ، رضا ادراک ، سهیل بحرک ، حسین میرزاحسین پور ، صالح نوروزپور ، امیر رضا تقی زاده (همایون پور ابراهیم 65) ، محمدرضا افشه ، سعید طالبی ، محمد صبوری

 

سرمربی : علی فلاح

مربیان : امیرحسین سلامی بخش ، سیامک اکبری معاف

مربی دروازه بان : منصور قربانی

سرپرست : حسن ثقطچی

تدارکات : مسعود قربانی

 

گزارش آنلاین بازی (دقایق مهم)

 

– بازی با 10 دقیقه تاخیر از ساعت 14:10 آغاز شد .

 

7 – گـــــــــــــــــــل برای داماش در دقیقه 7 . میلاد (محمدرضا) افشه با یک ضربه کرنر توپ را مستقیما وارد دروازه شهرداری امیرکلا کرد .

بازی از همین ابتدا کاملا در اختیار جوانان داماش گیلان قرار دارد .

 

14 – یک شوت خطرناک از مهیار نـــــوری و…. به شکل خطرناک این توپ که از کنار دروازه به بیرون میره. نوری یکی از بهترین بازیکنان داماش در 15 دقیقه ابتدایی بازی بود .

 

15 – گل ، گل، گــــــــــــــــــل دوم برای داماش گــــــــیلان… امیر تقی زاده با یک توپ ربایی مناسب با دروازه بان حریف تک به تک میشه و گل دوم بازی رو به ثمر می رسونه .

 

20- محمد صبوری با مصدومیت مواجه شد اما گویا مصدومیتش چندان مهم نبود و بعد از یکی دو دقیقه مداوا به زمین بر میگرده .

 

22 – سعید طالبــــــــــــی  یه موقعیت عالی بدست میاره و گـــــل… اما نه کمک داور مسابقه اعلام آفساید میکنه !

 

24 – واااااااای چیزی نمونده بود که محمد صبوری گل سوم داماشی ها رو وارد دروازه حریف کنه و خیال همه رو راحت کنه . صبوری در موقعیتی تک به تک نتونست توپ رو وارد دروازه مازنی ها بکنه . چند لحظه پیش از این صحنه هم طالبی یک موقعیت تقریبا تک به تک رو بدست آورده بود .

 

27- یه توپ ارسالی از محمد صبــــوری وووو گل!! گـــــــــــــــــل برای داماش گیلان روی اشتباه مدافعین شهرداری ! ارسال محمد صبوری با دخالت مدافعین تیم حریف به گل تبدیل میشه! جوانان داماش گیلان 3-0 شهردای امیرکلا… به نظر می رسه با این روند جوانان داماش قصد دارند تا با برپایی یک فستیوال گل به لیگ برتر برسند…

 

35- گــــــــــل چهارم برای داماش گیلان! بازیکن شماره 7 داماش ، صالح نوروزپور از 40 متری با یک شوت زیبا به تاق دروازه شهرداری یک سوپر گل تماشایی رو به ثمر می رسونه تا خیال همه برای صعود داماش به لیگ برتر با این گل راحت بشه .

 

40 – یک موقعیت خطرناک برای داماش تا گل پنجم خودش رو توی همین نیمه اول به ثمر برسونه… ضربه سر صبوری وووو…نه… توپ با اختلاف کم از از کنار دروازه به شکل خطرناک به بیرون می ره .

 

ساعت 14:55 : سوت پایان نیمه اول در این دقیقه نواخته شد … جوانان داماش گیلان علاوه بر به ثمر رساندن 4 گل در نیمه اول کاملا سوار بر بازی بودند و حتی با کمی دقت می توانستند گل بیشتری را نیز وارد دروازه حریف مازنی خود کنند . با پایدار ماندن این نتیجه تا پایان بازی ، تیم دوم جدول باید بیش از 8 گل در بازی همزمان به ثمر برساند تا بالاتر از داماش قرار بگیرد .

 

48- گــــل پنجم برای داماش گیلان!! در حالی صبوری می تونست خودش گل پنجم رو به ثمر برسونه در دهانه دروازه خالی توپ رو با از خود گذشتگی به افشه رسوند تا افشه دومین گل خودش و پنجمین گل داماش رو به ثمر برسونه .

 

55 – باز هم گـــــــل برای داماش گیلان… روی سانتر میلاد افشه ، سبحان وقتی گل ششم داماش گیلان رو به ثمر می رسونه . 

 

60- پویا توانا دروازه بان داماش گیلان در این دقیقه از بازی خارج و به جای او محبوبی وارد زمین میشه .

 

65 – همایون پورابراهیم به جای امیرتقی زاده وارد میدان می شه . بازی تقریبا متعادل شده اما باز هم داماشی ها بیشتر توپ و میدان رو در اختیار دارند .  

 

71 – شوت بازیکن امیرکلا به شکلی خطرناک به دیرک دروازه داماش اصابت می کنه تا یکی از معدود موقعیت های این تیم وارد دروازه داماش نشه . در این دقیقه مهیار نوری هم با یک کارت زرد داور مسابقه جریمه میشه .

 

79- علی صابر به جای محمدرضا افشه وارد میدان میشه …

و گــــــــــــــــــــــــل.. چند لحظه بعد باز هم نوروزپور با یک شوت تماشایی از پشت محوطه جریمه شهرداری گل هفتم داماش و گل دوم خودش در این بازی رو به ثمر می رســــــــونه .

 

90- دو دقیقه وقت تلف شده برای این فستیوال گل داماشی ها اعلام میشه .

 

15:55 -سوت پایـــــــــــان بازی با پیروزی 7 بر صفر جوانان داماش گیلان و صعود مقتدارنه این تیم به رقابت های لیگ برتر جوانان کشور . تبریک به تمامی هواداران داماش شهر باران .

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید