داماش گیلان در دیداری دور از خانه برابر گل ابریشم تهران در دقایق پیروزی دو برصفر را با تساوی تعویض کرد. 

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، در چهارچوب هفته یازدهم و پایانی نیم فصل نخست از مرحله اول رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور و در گروه الف این مسابقات، تیم فوتبال داماش گیلان در استادیوم عطرسیب باقرشهر تهران میهمان تیم پایین جدولی گل ابریشم تهران بود که در نهایت با گل دقیقه 3+90 تیم میزبان، برد را با تساوی عوض کرد. 
گل های داماش گیلان در این دیدار را سعید مرتضوی در دقیقه 22 و میلاد پورصف شکن در دقیقه 66 به ثمر رساندند و گل های تیم میزبان نیز در دقایق 84 و 3+90 وارد دروازه داماش شد. 

داماش گیلان با کسب این تساوی در پایان نیم فصل از ده بازی خود 20 امتیازی شد و در رده دوم جدول گروه اول مسابقات قرار گرفت. داماشی ها پس از این بازی به دلیل دو هفته قرعه استراحت و همچنین تعطیلات نیم فصل مجازی لیگ دو به مدت 37 روز تعطیل است و در چهارچوب هفته چهاردهم مسابقات روز 29 آذر در استادیوم شهید عضدی رشت و دیداری اصطلاحا شش امتیازی پذیرای شاهین شهرداری بوشهر خواهد بود. 

 

ترکیب داماش گیلان: مسلم حق شناس، محمد مختاری (c)، مهرداد علیزاده (سیدمحمد اسلامی 10)، کنعان طاهرنژاد، آرمین منفرددوست، هادی سهرابی، میلاد پورمحسن، محمد طالبی، سعید مرتضوی (آزاد جعفرزاده 84)، میلاد پورصف شکن و سعید باقرپسند (علیرضا صبوری 88).