انتخاب بهزاد داداش زاده به عنوان مدیر اجرایی تیم داماش را می توان یکی از جالب توجه ترین احکام امیر عابدینی در دوران مدیریتش در داماش نامید.

عابدینی در طی دوران مدیریتش در داماش از این دست انتصابات کم نداشته است که از آن جمله می توان به انتخاب مرتضی صالحی به عنوان مسئول امور فرهنگی باشگاه داماش و یا نمونه های دیگر در همان مقطع اشاره کرد، که شاید تنها برای نجات شخص خود از مشکلات پیش رو صورت گرفته بود. اما حقیقتا این انتصاب کلکسیون امیرعابدینی در این زمینه را تکمیل کرد.

 

البته باید انتخاب پیشکسوتان فوتبال این شهر در سمت های اجرایی تیم های این شهر را به فال نیک گرفت اما چندین هفته از این انتصاب گذشته و نکته قابل ذکر این است که در این مدت هیچ گونه اثری از حضور بهزاد داداش زاده در نزدیکی تیم داماش و یا صحبتی خاص در خصوص این تیم از وی مشاهده نشده است.

 

شنیده ها در خصوص این انتخاب که به نظر از نشست های صمیمانه وی با امیر عابدینی در تهران حاصل شده است، بیشتر برای جلب کمک های مالی توسط بهزاد داداش زاده و نزدیک کردن افراد پرنفوذ استانی به تیم داماش بوده است که این موضوع نیز تا کنون به وقوع نپیوسته و حضور برخی افراد در تمرینات داماش از مجاری دیگری بالاخص رایزنی های وارش اسپرت صورت گرفته است.

 

داداش زاده + ناظمی

در این بین عده ای نیز معتقدند این انتخاب برای مقابله با برخی مربیان سابق تیم داماش صورت گرفته است که با توجه صحبت های داداش زاده در یکی از برنامه های برنامه با ورزش شبکه باران نمی توان این فرضیه را نادیده گرفت. داداش زاده چند هفته پس از رسمی شدن حضورش در باشگاه داماش در مصاحبه ای تلفنی با برنامه با ورزش شبکه باران سقوط داماش را حاصل عملکرد ضعیف مربیان بومی فصل گذشته این تیم دانست و عنوان کرد: از این پس با جدیت بیشتر برای رفع موانع پیش روی تیم داماش تلاش خواهد کرد!

 

حالا با گذشت بیش از دو ماه ازاین انتصاب، داداش زاده تنها نام مدیر اجرایی باشگاه داماش را یدک می کشد و خبر حکم انتصاب وی اولین و آخرین موضوع قابل مشاهده و برجسته از وی در رسانه ها بود.

باید منتظر ماند و دید حقیقتا این انتخاب چه پایه و بنیانی داشته وهدف از گماردن ایشان دراین پست که به نظر تداخل وظیفه با سایر مسئولین باشگاه داماش نیز دارد چه بوده و آیا حضور وی در داماش سرانجام مثبتی برای این باشگاه خواهد داشت یا خیر…؟!

 

یادداشت: سینا معتدل

منبع: www.varesh-sport.com

وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان