وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : نیمه اول سال 91 برای فوتبال دوستان رشتی دوره ای مملو از تضادها بود . نتایج خوب داماش در هفته های پایانی لیگ  و قرار گرفتن تیم در جایگاهی نسبتا مناسب در مقایسه با وضعیت آشفته مالی ، ابهامات مالکیتی باشگاه و همینطور خبرهای ناگواری که از عدم همکاری برخی افراد برای حل مشکلات واگذاری باشگاه در کنار شیطنتهای برخی دیگر، هواداران داماش را بیش از پیش نگران می کرد .

بی شک تنها دلگرمی داماشی ها در آن روزها اتحادشان و اتکا به درایت مدیرعامل باشگاه و تنی چند از خیرخواهان بود…

 

در گیر و دار تمامی این دغدغه ها ، خبر واگذاری سکان هدایت داماش به امید هرندی بارقه های امید را در دل رشتی ها زنده کرد…قدیمی ترهای شهر باران بخوبی خدمات او به فوتبال شهرش را در قامت یک دروازه بان طراز اول بخاطر داشتند و نسل جدید نیز با آمیزه ای از بیم و امید به استقبال شروع فصل جدید رفتند.

 

متن کامل در ادامه مطلب

با آغاز تمرینات پیش فصل زخمهای کهنه بی پولی سرباز زدند و گریبان فوتبال شهر باران را گرفتند ، اما نکته مثبت تمرینات جدیت امید هرندی و موفقیتش در تزریق انگیزه به بازیکنانی بود که هر لحظه منتظر شنیدن خبر انحلال باشگاهشان بودند و تنها بواسطه تعصب به تیم شهرشان جواب دلالان برای انتقال به تیمی دیگر را آنهم با پیشنهاداتی وسوسه کننده به فرداها حواله می دادند.

در چنین شرایطی که مطمئنا کمتر تیمی از لیگ برتر آن را تجربه کرد امید هرندی با چنگ و دندان شاکله تیم راحفظ کرد و به تمرینات تیم نظم وسامان بخشید . همه آنها که همانند نگارنده از نزدیک شاهد تمرینات پیش فصل داماش بودند، وقتی شور و انرژی کم نظیر امید هرندی برای کمک به تیم شهرش و انگیزه اش را برای موفقیت دیدند بیش از پیش به پیشکسوت فوتبال شهرشان اعتماد و علاقه پیدا کردند.

 

امید هرندی نماینده ای از فرزندان شهر باران است که سالها به دلایل مختلف در حالیکه بیش از هرفرد دیگری شایستگی هدایت تیمهای رشتی را داشت از نیمکت دور ماند .

اینک پس از گذشت 7 هفته از لیگ برتر داماش در میانه جدول قرار گرفته ، نه فاصله چندانی با ساکنین منطقه خطر دارد و نه فاصله ای دست نیافتنی با بالا نشینان . اما با مقایسه شرایط و ابزارهای موجود در دستان سرمربی داماش و با نگاهی منصفانه درمیابیم که عملکرد مرد محبوب شهر باران کاملا قابل دفاع بوده است .

برای داماشی که نه اردوی پیش فصل درخوری داشته و نه تمرین بدنسازی آنچنانی و از لحاظ نفرات هم از فصل گذشته فقیرتر شده ، کسب 9 امتیاز از 7 بازی (آن هم با چاشنی بدشانسی) نتیجه بدی محسوب نخواهد شد .

 

چندی پیش بحثی نقل محافل و مطبوعات شده بود که امیر عابدینی مدیرعامل داماش با امید هرندی اختلافاتی را دارند و حتی صحبت از استعفای امید هرندی پس از برد در مقابل پرسپولیس و ملوان و یا اخراج او در صورت باخت مطرح شده بود ؛ اگرچه این موضوع بعدها از سوی هر دو طرف تکذیب و نفی شد و حتی این مبحث را یک شوخی در جلسه ای خودمانی عنوان کردند اما تلنگری بود تا با در نظر گرفتن فاکتورهای بسیار از یک تیم لیگ برتری متذکر شویم که مطمئنا "ایثار" هرندی با توجه به شرایط موجود چندین برابر مهدی تارتاری است که در میانه فصل گذشته به داماش آمد…

علی ایحال هواداران داماش امیدوارند حمایت ازسرمربی محبوبشان تداوم داشته باشد چرا که معتقدند او می تواند فصلی جدید را در فوتبال شهر باران رقم بزند…

 

 

نگارنده :

کاربر وارش اسپرت rasht20

 

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید