وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: وضعیت امیدها و بزرگسالان داماش در یک کلمه مشترک است که همه را شگفت زده کرده اند!

این روزها یکی نتایج ضعیف می گیرد و دیگری تمام مدعیان را در خانه و خارج از خانه زمین گیر میکند…

 

هر دو در نیم فصل دوم متحول شده اند ، اما تفاوت شان در این است که یکی به بهانه مشکلات مالی یک شهر را در مقابل ضعیف و قوی تحقیر کرده، اما دیگری در بدترین شرایط شاهکار و در قبالش شهرباران را به آمدن نسل جدید امیدوار…این ها تفاوت های این روزهای امیدها و بزرگسالان داماش است.

این مقدمه را به بهانه ی یک خبر ناگوار از پایه ها به رشته تحریر در آوردیم ، تا اوج وخامت موضوع را بیشتر حس کنید.

 

امیدهای داماش در رده چهارم جدول است و در صورت پیروزی بر حریف اهوازی خود به رده ی سوم هم صعود می کند.

زمانی به این رتبه بیشتر افتخار می کنید که بدانید این تیم یکی از دیدارهای خارج از خانه اش را هم به دلیل مشکلات مالی اعزام نشد و هیچ گونه امکاناتی هم از اول فصل در اختیارشان قرار نگرفت. آنها حتی پیراهن های آستین بلند هم ندارند!

 

همین چند هفته پیش بود که با کمک وحید موسوی(مسئول شرکت مسافربری بیتا سفر) در ساعت پایانی شب با یک دستگاه اتوبوس راهی اصفهان شد و دو ساعت قبل از بازی به محل مسابقه رسیدند و توانستند مدافع قهرمانی امیدهای کشور را در شهر خودش و در یک بازی برتر شکست دهند.

اما اکنون این امیدها و آینده سازان شهرباران چشم انتظار یک اتوبوس برای اعزام به اهواز هستند تا مبادا تمام زحمات شان در این فصل بر باد رود و شهرباران در فصل آینده در رده امید ها نماینده لیگ برتری نداشته باشد.

 

از جوانان داماش هم بگوییم که آن ها هم یک بازی اعزام نشدند و پنجشنبه هم باید در اهواز به مصاف فولاد خوزستان بروند که تا به لحظه ی نگارش این متن هیچ تصمیمی برای اعزام این تیم نشده است و سایه انحلال بر سر جوانان این شهر سنگینی می کند.

 

باشگاه داماش که از مدت ها قبل زنگ خطر را به صدا در آورده است و اعلام انحلال کرده است. مسئولین استانی هم که در این مدت جلسات زیادی برگزار کردند اما فعلا که نتیجه ای برای یکی یکدانه ی شهرباران رقم نخورده است و فقط این هواداران داماش هستند که با مشاهده پَر پَر شدن گُلِ سرسبد قلب شان عذاب می کشدند و از بس هم که زجه زده اند دیگر نایی برای شان نمانده است!

امیدمان این است که حداقل پایه های فوتبال این شهر را از نابودی نجات دهید تا سال های آینده حسرت فنا شدن فوتبالیست های نسل بعد را نخوریم!