وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : طی روزها اخیر احتمال انتقال باشگاه داماش گیلان به سیروس محجوب به نسبت سایر گزینه ها قوت بیشتری گرفته است.  در میان نظرات و درخواست های پیرامون همین موضوع از هواداران داماش گیلان در وارش اسپرت و فضای مجازی یادداشتی برایمان بیشتر جلب توجه کرد. این نامه را با اندکی دخل و تصرف در ادامه خواهید خواند …

 

جناب آقای محجوب

با سلام و عرض احترام…

حضورتان را خیر مقدم می گوئیم و اعلام آمادگی تان برای پشتیبانی از داماش شهر باران های نقره ای را به فال نیک می گیریم . امروز بسیار خرسندم که تیم محبوب شهر من، این کشتی طوفان زده از تلاطم گرداب ها و سیلابها ، رفته رفته به ساحل آرامش نزدیک شده است.

 

به ادامه مطلب مراجعه فرمائید

برادر بزرگوار جناب آقای محجوب

اینک که این چند سطر را برای شما مینوسم، در دل هنوز بر ترس و استرس غلبه نکرده ام که مبادا مشکلات سال گذشته که از بی تدبیری عده ای تازه وارد دامن گیر تیم محبوبمان شد و چون پتکی بر سرمان خورد دوباره سر باز کند و ما باز شاهد وعده های توخالی و عالمان بی عمل باشیم !

 

شما خود اهل همین دیار هستید و همین که برای این دیار دل می سوزانید خود نشانگر دید والا و گواه بر تعصب مثال زدنی شماست و خود بهتر میدانید که کمبودهای گیلان پشت سرسبزی اش پنهان شده است.

در روزگاری که همه از نقش پر رنگ ورزش مخصوصا فوتبال و تاثیر آن بر جامعه آگاه هستند و همه می دانند که تاثیر فوتبال برجامعه فارغ از بحث ورزش نماد هویتی و بعضا ملیتی شده است ، این داماش که به زودی در اختیار شما قرار خواهد گرفت تنها امانتی است از طرف صاحبان اصلی و بلا منازع اش یعنی دو و نیم میلیون نفر از هم ولایتی های گیلانی شما… این داماش دیگر تنها یک تیم نیست بلکه جزیی از تاریخ و هویت گیلان شده است .

این داماش را یک کالا و به قولی چهار دیواری مپندارید که دیگر قلب این مردم است و قلب حرم الهی است و صاحبش شخص و گروهی خاص نیست!

این داماش اکنون در گوشت و پوست و خون این مردم رسوخ کرده و گوشت را از پوست نتوان سهل جدا کرد.
جناب محجوب در سالیان گذشته خیلی کم پیش آمده بود که به غیر از مردمان شهر عزیز رشت سایر گیلانی ها هوادار تیمی از شهر باران باشند، ولی اکنون اکثریت قریب به اتفاق گیلانی ها همه یک چیز را میخواهند ،یک نام و دیگر هیچ : " داماش گیلان " بدون هیچ پسوند یا پیشوندی!

اگر باور نمی کنید در خیابان و گذر های گیلان و حتی در کوی و برزن به سراغ مردم بروید و از آنها بپرسید؛ ازشهر بام های سفالی ، آستارا تا شرق ، شهسوار و تنکابن از عروس گیلان لاهیجان تا دیار دلاورانِ آمارد در دیلمستان و سیاهکل ، از بلندای قله درفک تا دروازه بهشت گیلان در چابکسر؛ از شهر آفتاب گیلان-لوشان تا دیار کادوس ها در تالش، از مرزهای حقیقی گیلان در طالقان و الموت تا پایتخت جلگه زرین گیلان- رشت از همه بپرسید مطمئن باشید به نامی و به عشقی به غیر از داماش برنمی خورید.

از شما میخواهیم با ما باشید و در کنار ما تا باهم و در کنار هم نام زیبای گیلان را به اوج برسانیم …

آن طور که آرزوی ما و شماست.

 

امیدوارم با ثبات در امر اقتصادی و مدیریتی و ساختار باشگاه در کنار شما و مهندس عابدینی که برادری اش را با داماش و داماشی ها به اثبات رسانده، در کنار کادر فنی خوب و بازیکنان مستعد داماش که اکثرا از همین خطه هستند و خواهند بود به رویایمان یعنی پرچمداری در آسیا برسیم که هم ما سود برده باشیم و هم شما!

 

"حمزه صداقت "

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید