وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: شکست در برابر فجر و حاشیه های تاسف بارش، بحران در داماش را به بالاترین حد ممکن در چند ساله اخیر رساند . بحرانی که باعث شد جناب مدیر عامل پس از مدتها کنترل گاها از راه دور داماش را رها کرده و درباره مسائل پیش آمده تصمیم های جدیدی اتخاذ کند.

 

اولین تصمیم بر کناری عبدالله مرغوب که همواره انتقادات زیادی به وی از طیف های مختلف وارد شده بود و ابقای موقت افشین ناظمی اعلام شد؛ اما در فاصله ای کوتاه با مصاحبه ای از نوع مصاحبه های عابدینی مشخص شد که دوره همکاری این دونفر نیز به پایان خود نزدیک می شود! البته باید پرسید در بوجود آمدن چنین شرایطی خود افشین چقدر مقصر بوده است؟ شاید مابین کسانی که مسائل داماش را دنبال می کنند، در این مورد اختلاف نظر وجود داشته باشد اما این غیر قابل کتمان است که نوع تفکر ، رفتار و مدیریت تیمی افشین ناظمی نقش مهمی در حوادث بوجود آمده در روزهای اخیر داشته است.

 

متاسفانه انتقاداتی که حتی بعضی از دوستداران او درباره نحوه رفتار و مدیریت تیمی و حتی چینش بازیکنان تیم و یا حاشیه هایی که بوسیله بعضی از عناصر در تیم ایجاد می شد بیان کردند، هرگز مورد قبول افشین ناظمی قرار نگرفت تا زمانی که متاسفانه به طور کامل کنترل از دست این مربی جوان خارج شد. شاید نوع برخورد با افشین چاوشی و از دست دادن بازیکنی مانند او تنها یکی از مواردی بود که افشین ناظمی نمی تواند از مسئولیت آن شانه خالی کند موردی که از نظر نگارنده راه را برای ایجاد حاشیه های بیشتر بازتر نمود.

 

اما امیر عابدینی مدیر با تجربه داماش در حالی که با توجه به اختیاراتش توان اخراج سرمربی تیمش را داشت در یک اقدام سئوال برانگیز با انجام مصاحبه هایی که تنها بر ابهامات افزود ضمن حمله به این مربی جوان اعلام کرد که از ابتدا هم می دانسته که افشین ناظمی قابلیت حفظ تیم در لیگ برتر را نداشته و تنها برای اثبات نظرش این چند مدت را صبر کرده! این در حالی بود که چند هفته قبل در برنامه ای رادیویی که پایانی احساسی نیز داشت از مربی خود دفاع نموده و کاستی های تیم را ناشی از بضاعت کم مالی داماش دانسته که منجر به این شده تا تیم این مربی جوان دچار مشکل شود.

اینکه ایشان در این چند هفته به نتیجه ای چنین متناقض رسیده اند خود یک پرسش است که یا از ناآگاهی چند هفته پیش حکایت دارد که باید بابت این بی اطلاعی پاسخگو باشند و یا اینکه در زیر مجموعه مدیریتی ایشان می تواند در عرض چند هفته حوادثی خارج از کنترل روی دهد که منجر به چنین نتیجه گیری شود که بازهم منتظر پاسخ از ایشان هستیم! اینکه تمام عوامل ناکامی تیمی را در وجود افشین ناظمی خلاصه کنیم بی شک خود جناب مدیر عامل هم به آن باور ندارد . مهمتر از آن آقای عابدینی باید پاسخ دهند در کجای دنیا مدیر عامل یک تیم قبل ار صدور حکم اخراج مصاحبه هایی اینچنین بر علیه مربی تیمش انجام می دهند؟! بازی با اعتبار و حیثیت یک مربی و بیان جملاتی برای تخریب او به هیچ عنوان از مدیر عاملی مانند عابدینی پذیرفته شدنی نیست ! در جایی که عزل و نصب یک مربی در اختیار مدیرعامل بوده چرا ایشان اینگونه نامتعارف ضمن حمله به مربی تیمش در رسانه ها خبر از اخراج او می دهد؟! بدون شک جناب عابدینی می داند که یکی از ستونهای پایداری داماش هواداران این تیم هستند و اگر با بیان این مصاحبه ها قصد داشته تا افکار ایشان را با این تصمیم گیری همراه کند باید گفت که در محاسبات خود دچار اشتباه شده است .شاید یک جدایی آبرومند از مربی محجوب مانند افشین ناظمی می توانست کمک بیشتری به این هدف بنماید.

 

یادداشت: مجید محمدی

www.varesh-sport.com

وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان