وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: نماینده شهرباران در حالی باید یازدهم آذر ماه در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت به مصاف گل گهر سیرجان برود که روز برگزاری این دیدار با سالروز شهادت اسطوره ی گیلانیان تقارن پیدا کرده است.

در سالیان اخیر عرق گیلان دوستی در نسل جوان رشت افزایش چشمگیری یافته است که این امر با غبار روبی از چهره فراموش شده ی سردار شهید میرزا یونس جنگی در سطح جامعه همراه شده است. احترام نظامی هواداران و مهاجم گلزن فوتبال رشت به تصویر سردارجنگل خود بیانگر ارادت نسل جوان شهرباران به بزرگمرد تاریخ گیلان و ایران می باشد.

 

اکنون که داماش گیلان مسبب اتحاد جوانان هوادار داماش برای ارج نهادن به تاریخ و فرهنگ دیار گیل و دیلم شده است، کمترین انتظار همراهی از سوی باشگاه داماش گیلان با این هواداران است. 

پیشنهاد وارش اسپرت به نیابت از هواداران داماش گیلان برای دیدار گل گهر سیرجان که با نود و سومین سالگرد میرزاکوچک خان جنگلی همزمان شده است به شرح زیر است:

 

به ادامه مطلب مراجعه کنید


 

*پیشنهاد به هیات فوتبال گیلان: پسندیده است طبق روال سالیان گذشته از اسکوربرد و بلندگوهای استادیوم نماهنگ هایی در وصف میرزاکوچک خان جنگلی پخش شود. البته با آگاهی از ارادت مجموعه هیات فوتبال گیلان نسبت به این روحانی مبارز داریم غیر از این انتظار نمی رود.

 

*پیشنهاد به باشگاه داماش: علاوه بر نوشتن پلاکارد، با پیراهن های منقش به تصویر میرزا کوچک خان در مراسم تشریفات قبل از بازی حاضر شوند که این اقدام هزینه ی چندانی هم ندارد.(شبیه به اقدامی که تیم استقلال تهران در داربی 79 تهران و با حک تصویر غلامحسین مظلومی بر روی پیراهن خود انجام داد)

 

*پیشنهاد به هواداران: شاید نیازی به بیان این پیشنهاد به هواداران داماش نبود اما برای هماهنگی کامل درخواست داریم که با شعارهایی یاد و رشادت های این سردار گیلک زبان را گرامی بدارند چرا که هواداران داماش هم به مانند اسطوره ی خود در سخت ترین شرایط تسلیم نشدند و همچنان شعار "ما برمیگردیم" را سر می دهند.