تیم والیبال داماش گیلان که در برهه ای انصراف خود را از رقابت های لیگ برتر والیبال را به شکل شفاهی اعلام کرده بود، پس از کش و قوس های فراوان آمادگی خود را برای حضور در این رقابت ها اعلام کرد اما امروز خبری بر روی خبرگزاری ها قرار داده شد مبنی بر آنکه داماش از این رقابت ها کنار گذاشته شده است!

 

خلیل یگانه مجد دبیر سازمان لیگ فدراسیون والیبال در گفتگو با خبرنگاران جوان در این مورد گفت: اعلام کردیم که در مراسم قرعه کشی لیگ برتر والیبال نمایندگان تیمها باید حضور داشته باشند این امر در شرایطی بود که در مراسم امروز نماینده تیم داماش گیلان غایب بود.

وی ادامه داد : از باشگاه داماش گیلان هیچ فردی به عنوان نماینده در مراسم قرعه کشی امروز حضور نداشت به همین دلیل طبق آئین نامه این تیم از گردونه تیمهای لیگ برتری کنار گذاشته می شود.

هواداران داماش گیلان امیدوارند که مسئولین باشگاه داماش گیلان در این مورد پاسخگو باشند چرا که با توجه به اینکه خود مهندس عابدینی مدیرعامل محترم داماش از حضور در رقابتهای لیگ برتر با اسکلت بومی خبر داده بودند ، این عدم حضور در قرعه کشی بسیار عجیب به نظر می رسد. آیا عدم هماهنگی های لازم فدراسیون یا باشگاه داماش باعث این اتفاق شده است؟