برای مرور خاطرات فوتبالی رشتی ها کافیست تا پای صحبت فوتبال دوستان رشتی بنشینید تا متفق القول فلش بکی به نیم فصل رویایی 87 بزنند، نیم فصلی که فیروزه ای پوشان رشتی تابوشکنی کردند و برای مردمان دیار گیل و دیلم غرور و شادی را به ارمغان آوردند.

به همین بهانه سری به آلبوم خاطرات وارش اسپرت زدیم تا مروری بر سرآغاز آن نیم فصل رویایی داشته باشیم که نماینده غول کش فوتبال رشت توانست هم امتیاز با پرسپولیس؛ صدرنشین جدولِ نیم فصل دوم 86-87 لیگ برتر و فینالیست جام حذفی فوتبال ایران شود.

تصاویر تهیه شده برای شما مخاطبان محترم وارش اسپرت به دیدار پگاه گیلان(داماش فعلی) و پرسپولیس تهران در استادیوم سردارجنگل بر می گردد که شاگردان دست نشان با تک گل حسین ابراهیمی پدیده آن روزهای فوتبال ایران توانستند اولین شکست فصل را به شاگردان افشین قطبی متحمل سازند!
و البته این دیدار آغازگر رنسانسی در فوتبال رشت بود تا در ادامه رقابت های همین فصل تیم های متمول و قدرتمند آن روزهای فوتبال کشور نظیر سپاهان، استقلال، صبا باطری، ذوب آهن و … سر تعظیم برابر نماینده فوتبال رشت فرود آورند.

از دیگر نکات جالب عکس تیمی پگاه گیلان می توان به حضور سیامک فراهانی سرمربی کنونی داماش، افشین چاوشی مربی کنونی داماش و محمد مختاری کاپیتان وفادار داماشی ها اشاره کرد.
همچنین تیم فوتبال سپیدرود دیگر نماینده فوتبال رشت در حالی باید روز شنبه در استادیوم سردارجنگل از سری رقابت های لیگ برتر برابر پرسپولیس تهران صف آرایی کند که نادر دست نشان سرمربی، محمدرضا مهدوی کاپیتان و حسین ابراهیمی گلزن پگاه گیلان در آن دیدار نوستالژیک فوتبال رشت را در اختیار دارد.

ایستاده از راست:
هادی سهرابی – سیامک فراهانی – مهدی نوری – علیرضا نظیفکار – محمد مختاری – ابراهیم تقی پور

نشسته از راست:
محمدرضا مهدوی – علی نظرمحمدی – حسین ابراهیمی – افشین چاوشی – جو