همایش هواداران داماش با اجرای مهدی لطفی مجری داماشی صدا و سیما و دکلمه ای گیلکی و اشاره به فرهنگ هویت طلبی داماشی ها برگزار شد.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، در این همایش که با استقبال پرشور هواداران داماش همراه شده بود، اسماعیل حاجی پور و غلامعلی جعفرزاده از سخنرانان اصلی همایش هواداران داماش بودند که بارها تحت تاثیر لیگ یکی شدن داماش گیلان مورد تشویق هواداران حاضر قرار گرفتند.

حضور تمامی اعضای باشگاه داماش گیلان و معرفی بازیکنان و کادرفنی به حاضرین و تقدیر از دو پیشکسوت هواداری تاریخ باشگاه داماش از دیگر بخش های این همایش بود.
علاوه بر هواداران داماش گیلان، از جمله حاضرین ویژه در این مراسم می توان به دکتر جعفرزاده نماینده رشت در مجلس، مریم بخشی مدیرکل ورزش و‌جوانان گیلان، دکتر حاج محمدی شهردار رشت، دکتر رمضانپور، فرهام زاهد و محمدحسن علیپور از اعضای شورای شهر، سعید حسنی پور نائب رئیس کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک، محمدرضا عابدی محزون قهرمان گیلانی کاراته آسیا و کاپیتان سابق تیم کاراته داماش، ساعد هدایتی هنرمند گیلانی صدا و سیما و جمعی از اصحاب رسانه گیلان اشاره داشت.

همچنین اجرای دو قطعه ترانه گیلکی توسط بیژن لرد و عکسی به یادگار پایان بخش همایش هواداران داماش گیلان بود.