تمرینات آماده سازی داماش گیلان برای فصل 94 – 95 آغاز شد و رئیس هیات فوتبال گیلان از معرفی مالک و سرمربی جدید داماش گیلان در روزهای آینده خبر داد.
به گزارش وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان ، تمرینات تیم فوتبال داماش گیلان در فاصله دو هفته به شروع مسابقات لیگ دسته اول از روز شنبه زیر نظر مازیار ربیعی فر آغاز شد.

در اولین جلسه ی تمرینی که با حضور و تشویق پنجاه هوادار داماشی در استادیوم دکتر عضدی رشت برگزار شد ، مرتضی ابراهیمی ، منصور قربانی و مهرزاد خیراندیش دیگر اعضای کادرفنی را تشکیل دادند و بازیکنان جوان که تحت قرارداد داماش گیلان بودند در تمرین حاضر شدند.
 

لازم به ذکر است ، در پایان تمرین فرامرز الماسخاله و شهاب مومنی رئیس و نائب رئیس هیات فوتبال گیلان با حضور در رختکن داماش ، از توافق نهایی با یکی از خریداران در روز یکشنبه و معرفی سرمربی تا روز دوشنبه خبر داد.
البته شنیده های وارش اسپرت در مورد گزینه سرمربیگری داماش برای فصل آینده حکایت از این دارد که هیات فوتبال گیلان با یکی از سرمربیان اسبق فوتبال رشت به توافق هایی رسیده است و در روزهای اخیر جلساتی با بازیکنان فصول گذشته داماش گیلان داشته است.