مدافع کنار فصل گذشته داماش گیلان به سیاه جامگان پیوست.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، امیر تیزرو مدافع کنار داماش گیلان در فصل گذشته که از مدتی قبل زمزمه های جدایی او از این تیم شنیده می شد، با ادامه وضع نامشخص داماش، بالاخره راهی تیم تازه لیگ برتری شده سیاه جامگان ابومسلم خراسان رضوی شد.

 

همچنین محمد رستمی نیز که از مهره های تاثیرگذار داماشی ها در فصل گذشته به شمار می رفت هم با پیشنهاد این تیم مشهدی رو به رو شده بود که بنا به دلایلی حضور وی در سیاه جامگان منتفی شد.

 

رستمی با تائید خبر فوق در گفتگویی کوتاه به خبرنگار وارش اسپرت گفت : در حال حاضر از یک تیم لیگ برتری و دو سه گزینه لیگ یکی هم پیشنهاد دارم اما اولویت من باشگاه داماش است و امیدوارم که هر چه زودتر تکلیف تیم مشخص شود.

 

در فاصله حدود 45 روز مانده به رقابت های لیگ فرسایشی فصل آینده دسته یک، تیم فوتبال داماش گیلان هنوز وضعیت مشخصی را ندارد و همین مسئله باعث شده که تعدادی دیگر از بازیکنان نیز زمزمه هایی مبنی بر جداییشان از داماش به گوش برسد.

لازم به ذکر است، فصل گذشته نیز داماش چنین وضعیتی را داشت، اما تمرینات خود را در فاصله حدود دو ماه و نیم پیش از مسابقات آغاز کرده بود.

 

 

داماش گیلان، سایت هواداران داماش، محمد رستمی، امیر تیزرو، سیاه جامگان ابومسلم خراسان رضوی،