*تمرینات تیم فوتبال داماش گیلان
تمرینات تیم فوتبال داماش گیلان طبق روال گذشته در دو نوبت صبح و عصر برگزار میشود. بر این اساس تمرین صبح مختص کار بدنسازی و تمرین عصر مختص کارهای تاکتیکی خواهد بود. داماشی ها امروز بعد از ظهر(پنجشنبه) و فردا (جمعه) تمرینات خود را برگزار نخواهند کرد و مجددا از روز شنبه تمرینات رو در زمین ورزشی دانشگاه واقع در کیلومتر 6 جاده تهران برگزار خواهند کرد. قرار است دو بازیکن تازه وارد دیگر یعنی مهدی مهدوی کیا و محمد محمدی نیز طی روزهای شنبه یا یکشنبه به جمع بازیکنان داماش گیلان ملحق شوند.
 
*فراخوان تیم بسکتبال داماش گیلان
باشگاه داماش گیلان برای جذب نیروهای مستعد استان در رشته بسکتبال و انجام تست ثبت نام به عمل می آورد.علاقمندان میتوانند همه روزه به جز روزهای تعطیل تا تاریخ 25 تیرماه 1390 از ساعت 9 الی 12 صبح به دفتر باشگاه واقع در بلوار امام خمینی (ره) ، رو به روی رستوران خانواده ، کوی رسالت ،ساختمان باشگاه داماش گیلان مراجعه و با در دست داشتن 2 قطعه عکس و یک برگ کپی شناسنامه ثبت نام کنند. (عکس اطلاعیه/کلیک کنید)
 
*فراخوان باشگاه داماش گیلان برای فوتبال نونهالان و خردسالان
باشگاه داماش گیلان در رده های سنی 6 تا 9 سال ،  10 تا 12 سال و 13 تا 15 سال از افراد علاقه مند جهت استعداد یابی و حضور در تیم های پایه این باشگاه ثبت نام به عمل می آورد . علاقمندان میتوانند همه روزه به جز روزها تعطیل تا تاریخ 31 تیر ماه از ساعت 16 تا 19 به دفتر باشگاه مراجعه و با ارائه دو قطعه عکس و یک برگ فتوکپی شناسنامه ثبت نام به عمل بیاورند. (عکس اطلاعیه/کلیک کنید)
 
*رنگ پیراهن تغییر نخواهد کرد
رنگ پیراهن امسال تیم داماش گیلان بر خلاف شایعات مطرح شده تغییر نخواهد کرد اما طراحی روی پیراهن تغییراتی را خواهد داشت. بر این اساس  پیراهن اول داماش گیلان مانند سال گذشته آبی سرمه ای، پیراهن دوم قرمز و پیراهن سوم نیز سفید خواهد بود.
 
خبرهای بیشتر را در ادامه مطلب دنبال کنید…
*آماده سازی استادیوم عضدی با همیاری باشگاه داماش گیلان
علی احمدی سروانی مدیر روابط عمومی باشگاه داماش گیلان اظهار داشت:با تلاشهای مستمر و مثمر هیات فوتبال استان گیلان و رایزنی های این نهاد با سازمان لیگ برتر و همچنین همیاری و همکاری شورای تامین استان بخاطر موفقیت تیم داماش گیلان و همچنین احترام به هواداران تیم مسابقات تیم داماش گیلان در دوره یازدهم لیگ برتر فوتبال در این استادیوم برگزار خواهد شد. وی افزود :به همین خاطر ایرادات واشکالات این ورزشگاه مورد بررسی قرار گرفته و نسبت به رفع آنها اقدامات لازم در حال اجراست . وی از خرید یک دستگاه اسکوربورد،افزایش نوردهی نور افکن ها،بازسازی ونوسازی رختکن ها،تعویض نیمکت ذخیرها،تعویض سیستم صوتی،نصب دوربینهای امنیتی،ساخت جایگاه ویژه خبرنگاران با شرایط مناسب و مدرن،ساخت اطاق کنفرانس مطبوعاتی،ساخت اطاق کنترل وساخت جایگاه صدا وسیما از برنامه های باشگاه داماش در این ورزشگاه است که با همکاری تربیت بدنی استان و هیات فوتبال در حال انجام است .
 
*تیم دوم فوتبال بزرگسالان داماش در گیلان
اینطور که شنیده شده تیم دوم بزرگسالان داماش نیز در راه است! البته این تیم به احتمال بسیار فراوان در منطقه داماش رودبار اسکان خواهد یافت و کار خود را نیز از لیگ زیر گروه استان آغاز خواهد کرد. برطبق شنیده ها این تیم از همین امسال فعالیتش را شروع خواهد کرد.
 
*سپهر محمدصادق رفت،مسعود میکائیلی بازگشت
این روزها شایعات زیادی از خروج 2 بازیکن داماش گیلان به نام های مسعود میکائیلی و سپهر محمد صادق حکایت داشت و حضور میکائیلی با لباس شخصی درچند روز و عدم حضور محمد صادق خود مهر تائیدی بر این ادعا داشت.برطبق شنیده ها به نظر می رسد مشکل مسعود میکائیلی کاملا برطرف شده و این بازیکن در طی چند روز اخیر نیز در تمرینات حضور داشته و قرارداد یک ساله دیگری را با باشگاه داماش گیلان به امضا رسانده است اما سپهر محمدصادق که نیم فصل دوم فصل گذشته از تیم نفت تهران به جمع بازیکنان داماش گیلان پیوسته بود دیگر در تیم حضور نخواهد داشت.