اولین جلسه تمرین داماش در سال جدید با حضور عابدینی

نخستین جلسه تمرین داماش در سال جدید با حضور عابدینی برگزار خواهد شد.

به گزارش وارش اسپرت ، نخستین جلسه تمرین آماده سازی تیم فوتبال داماش گیلان برای دیدار با تراکتورسازی تبریز از ساعت 17 امروز (شنبه سوم فروردین) با حضور امیر عابدینی مدیرعامل باشگاه داماش گیلان در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت برگزار می شود .

این تمرین در حالی برگزار می شود که بازیکنان داماش در فاصله 4 هفته به پایان مسابقات لیگ به طور میانگین 25 درصد از قراردادهای خود را دریافت کرده اند!

 

جلسات بی حاصل روزهای ابتدایی سال

روزهای انتهای سال گذشته و ابتدای سال نو روزهایی شلوغ برای مدیران داماش بود.

به گزارش وارش اسپرت ، پس از جلسه چند دقیقه ای و بدون نتیجه دوشنبه گذشته ما بین عابدینی و قویدل ، چهارشنبه جلسه ای با حضور قویدل، طباطبایی و الماسخاله رئیس هیات فوتبال گیلان برگزار شد. در این جلسه قویدل اعلام کرد که تا مشخص شدن وضعیت باشگاه حاضر به پرداخت پول نیست. شنیده ها از این جلسات حاکیست که عابدینی نیز گفت در صورت برطرف شدن تمامی بدهی ها حاضر به کناره گیری است و با ارائه راهکار دیگری نیز اعلام کرد که در اینصورت مبلغ قرارداد خود را نیز می بخشد .

پس از این جلسات روز جمعه نیز دو جلسه برگزار شد که در جلسه اول شهرام قویدل و در جلسه دوم امیر عابدینی با بازیکنان داماش به گفتگو پرداختند و در انتهای جلسه با عابدینی بازیکنان حاضر، تصمیم گرفتند به تمرینات برگردند.

 

مدیر هتل کادوس کمک حال قویدل؟

در حالی که این روزها خبرهای زیادی از بدهکاری های شرکت صدرا و شهرام قویدل شنیده می شود، وی اعلام کرده که با مقداری پول به رشت آمده است!

شنیده ها حاکیست پولی که همراه قویدل است، مبلغی است که از خلیل زاده مدیر هتل کادوس قرض گرفته است. جالب اینجاست که هتل کادوس بخاطر طلب 80 میلیونی خود از باشگاه داماش بارها به این باشگاه نامه نوشته که از ارائه خدمات معذور است!

لازم به ذکر است که چک آذرماه بازیکنان داماش هنوز پاس نشده است و گفته می شود در صورتی که شهرام قویدل بخواهد بدهی های باشگاه تا آخر اسفند را به عدد صفر برساند به بیش از 2 میلیارد تومان نیاز دارد که در این صورت تنها توانسته است رقم قرارداد بازیکنان را به 40 درصد برساند !

 

سرپرست جدید تیم فوتبال داماش گیلان منصوب شد

به گزارش وارش اسپرت، طی حکمی از سوی امیر عابدینی مدیرعامل باشگاه داماش گیلان، حسین قلی زاده از نیروهای بومی استان گیلان به عنوان سرپرست تیم بزرگسالان داماش گیلان منصوب شد.

لازم به ذکر است ،پیش از این هادی مباشری سرپرست تیم داماش بودند که طی حکمی از سوی امیر عابدینی با ایشان لغو همکاری شد .

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید