اسماعیل حاجی پور رئیس شورای اسلامی کلانشهر رشت در یکصد و بیستمین جلسه علنی شورا با اشاره به وضعیت تیم‌های سپیدرود رشت و داماش گیلان، اظهار داشت: جناب آقای استاندار، خانم مدیرکل ورزش و جوانان؛ حال سپیدرود و داماش خوب نیست و هر دو تیم در حال نابودی هستند. روز گذشته سپیدرود کاملاً پاشیده بود و داماش نیز سرمربی خود را از دست داد و بازیکنان دو تیم نیز پولی دریافت نکرده‌اند و می‌توانند فسخ قرارداد کنند. این دو تیم عشق و علاقه مردم این شهر و استان هستند و مردم با آن‌ها زندگی می‌کنند. فکری به حال این دو تیم کنید. ما هرکاری توانستیم کردیم. حال این دو تیم خراب باشد، حال جوانان ما نیز خراب است.

 

عضو ورزشی شورای شهر رشت ادامه داد: همواره شورا به این دو تیم کمک کرده و در دوره قبل نیز که آقای علوی رئیس شورای بودند کمک کردند؛ اما امسال از هیچ جایی به این دو تیم کمک نشده و هر دوی آن‌ها در حال نابودی است. افراد زیادی از این استان در حال استفاده ملی هستند و هیچ کمکی به این دو تیم نمی‌کنند. این موضوع بر عهده استاندار است که از آن‌ها بخواهد کمک کرده و مالیات بدهند. امیدوارم این موضوع بدل به نوشداروی پس از مرگ سهراب نشود.

 

حاجی پور ادامه داد: این دو تیم، سه هفته فرصت دارند تا خود را آماده کرده و به مسابقات بازگردند تا افتخارآفرین باشند. تیم داماش گیلان نیز پتانسیل آن را دارد که به صدر جدول برسد، بنابراین از همه عزیزان و مسئولین می‌خواهم که کمک کرده و با توجه به اینکه اعتبار لازم نیز وجود دارد، لایحه مربوط به سپیدرود و داماش ارسال شود.