مربی داماش سه امتیاز دیدار با استقلال خوزستان را ارزشمند توصیف کرد و گفت: در سه هفته اخیر توانستیم امتیازات از دست رفته را جبران کنیم.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، افشین چاووشی پس از برد ارزشمند داماش در برابر استقلال خوزستان در مصاحبه با خبرنگاران اظهار داشت: تیم استقلال خوزستان تیمی خوب و حریفی سرسخت بود و من به آقای بختیاری زاده بابت داشتن این تیم خوب تبریک می گویم. امروز بازی سختی را پشت سر گذاشتیم و البته خوشبختانه توانستیم با دست پر از میدان خارج شویم.

وی همچنین ادامه داد: در بازی امروز دو نیمه متفاوت داشتیم. نیمه اول را خیلی خوب شروع نکردیم اما نیمه دوم را خوب شروع کردیم و موفق شدیم در همان ابتدا به گل برسیم. در ادامه هم یک بازی منطقی و هدفمند را به نمایش گذاشتیم و خدا را شکر می کنم که توانستیم به این سه امتیاز با ارزش دست پیدا کنیم.

مربی داماش گیلان در پاسخ به پرسش خبرنگاری که ایمان صادقی را بهترین بازیکن داماش معرفی کرد، اینگونه پاسخ داد: امروز همه بازیکنان ما روز خوبی داشتند و پر تلاش ظاهر شدند و من به همه آنها خسته نباشید می گویم. ایمان صادقی هم یکی از بهترین بازیکنان داماش در این بازی بود و روز خوبی داشت.

وی افزود: در سه هفته اخیر روند نتیجه گیری مان بهتر شده و در سه بازی در مقابل حریفان قدرتمند خود هفت امتیاز کسب کردیم و توانستیم تا حدود زیادی امتیازات از دست رفته را جبران کنیم.