وارش اسپرت:

*NEW: طبق هماهنگی های صورت گرفته بین باشگاه داماش و مسئولین برگزاری بازی داماش و پرسپولیس ، تنها 10 درصد از سکو ها در اختیار تیم میهمان یعنی هواداران پرسپولیس قرار خواهد گرفت. بدین ترتیب تنها دو سکوی پشت نیمکت تیم مهمان در اختیار هواداران تیم قرمز پوش پایتخت قرار میگیرد.

 

*تیم فوتبال داماش گیلان عصر روز سه شنبه شهر رشت را به سمت تهران ترک کرد و صبح امروز از مسیر هوایی به سمت کرمان پرواز کرد تا امروز یک تمرین را قبل از بازی جمعه خود در برابر مس در کرمان یا رفسنجان برگزار کند.

 

*متاسفانه با خبر شدیم طبق تشخیص اولیه پزشکان محمد مختاری مدافع سخت کوش داماش گیلان از ناحیه رباط صلیبی دچار آسیب دیدگی شدید شده است و به احتمال بسیار فراوان این مدافع با تعصب به مدت 6 ماه از میادین دور خواهد بود.

 

*از غایبین اصلی داماش در برابر تیم مس رفسنجان میتوان به محمد مختاری، علی امیری، هاملت میختاریان و افشین چاوشی اشاره کرد. البته مصدومیت چاوشی برطرف شده است و فقط به علت دور بودن از آمادگی لازم به تشخیص مربیان از ترکیب 18 نفره تیم کنار گذاشته شده است.میختاریان نیز به دلایل نامعلوم به رفسنجان سفر نکرده است.

 

*طبق اخبار رسیده باشگاه داماش و هیئت فوتبال گیلان تلاش دارند تا بازی جام حذفی برابر پرسپولیس در استادیوم شهید عضدی رشت برگزار شود. بنابر شنیده ها تیم فوتبال پرسپولیس تهران از فدراسیون خواسته تا این بازی در استادیوم سردارجنگل برگزار شود و فدراسیون نیز طی فکسی به هیئت فوتبال گیلان این موضوع را خواسته است اما گویا مسئولین با این قضیه مخالفت کرده اند و به احتمال بسیار این بازی در استادیوم عضدی رشت برگزار خواهد شد.