-سری جدید تمرینات داماش از روز یکشنبه در رشت پیگیری خواهد شد.داماشی ها یکشنبه صبح در مجموعه تخت جمشید رشت کار با وزنه انجام می دهند و بعد از ظهر از ساعت 4 در استادیوم عضدی رشت تمرین خواهند کرد.

 

– درحالی که بحث کمپ داماش نیز به تازگی مطرح شده است، شنیده های وارش اسپرت حکایت از توافقات نهایی برای خرید استادیوم سردارجنگل توسط باشگاه داماش گیلان حکایت دارد . مسقف کردن کامل سکوهای تماشاگران ، اضافه کردن سکو به قسمت های خالی زیر سکوهای کنونی و در نهایت نزدیک تر شدن تماشاگران به زمین از جمله برنامه های مطرح شده داماش برای این استادیوم خواهد بود . همچنین ایجاد چندین بوفه و کافی شاپ در قسمت های پشت سکوها نیز از دیگر برنامه هایی است که درصورت واگذاری استادیوم سردارجنگل به داماش برای تجهیز استادیوم در نظر گرفته شده است .

 

پنج خبر کوتاه دیگر در ادامه مطلب

– مقرر شده است که کارخانه پوشش رشت در تاریخ  1391/9/1 در اختیار شرکت صدرا قرار می گیرد. قرار است کمپ ورزشی شامل زمین چمن طبیعی و زمین چمن مصنوعی ، هتل ، رختکن و … در آن احداث و ساخته شود. همچنین مقرر شده است در زمین خریداری شده بزرگترین پارک آبی ایران و شهربازی نیز احداث شود.

 

– تیم بسکتبال داماش گیلان درسومین دیدار خود در رقابت های لیگ دسته اول بسکتبال برای سومین بار شکست خورد! داماش گیلان در سومین دیدار در سالن خانه بسکتبال اصفهان مقابل میزبان خود فولاد ماهان ، با نتیجه 65 بر 55 شکست خورد . تیم بسکتبال داماش گیلان روز جمعه آینده در چهارمین بازی خود در این رقابت ها از ساعت 16 در سالن تختی مجموعه شهید عضدی رشت به مصاف یاوران تهران خواهد رفت .

 

– تیم جوانان داماش گیلان که با یک برد و یک تساوی با چهار امتیاز در رده دوم مسابقات دسته اول جوانان کشور جای دارد روز دوشنبه در هفته سوم در زمین شهید دستغیب شیراز مهمان تیم شهید وفایی این شهر می باشد.

 

– طبق قرعه کشی فدراسیون فوتبال برای رقابت های لیگ برتر امیدها ، تیم های امید ملوان و داماش گیلان در نخستین دیدار این رقابت ها در کلیور انزلی به مصاف هم خواهند رفت . زمان برگزاری این مسابقه به طور دقیق مشخص نشده است ، اما به نظر می رسد تاریخ آغاز این مسابقات پس از بازیهای تیم ملی جوانان در رقابت های آسیایی مشخص خواهد شد .

 

– مدافع چپ فصل پیش داماش احتمالا به تیم شهر باران باز می گردد . شنیده ها حاکیست توافقات ابتدایی مابین باشگاه داماش گیلان با باشگاه صنعت نفت آبادان و ابوذر رحیمی برای جذب این بازیکن به داماش صورت پذیرفته است و وی به احتمال بسیار در نیم فصل به جمع داماشی ها خواهد پیوست . این در حالیست که پیش از این باشگاه نفت با ارائه رضایتنامه به رحیمی مخالف بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید