وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: سه خبرکوتاه سه شنبه یک مهرماه را در این مطلب خواهید خواند.

 

*رونمایی از توپ فوتبال و لوگوی لیگ گیلان

در حاشیه آئین تجلیل از برترین‌های لیگ فوتبال گیلان «جام گیل» در فصل ۹۳-۹۲ از توپ فوتبال و لوگوی رقابت‌های لیگ گیلان هم رونمایی شد.

به گزارش وارش اسپرت ، در این مراسم که وحید جعفری مدیرعامل شرکت آل اشپورت خاورمیانه نیز حضور داشت از توپ ویژه رقابت‌های لیگ فوتبال گیلان جام گیل رونمایی کرد و قرار است از این پس کلیه مسابقات لیگ برتر گیلان با این توپ برگزار شود.

پس از لیگ برتر خلیج فارس و لیگ دسته اول ایران، لیگ فوتبال گیلان تنها لیگی در کشور است که با توپ‌های اختصاصی و مطابق با شرایط جوی برگزار می شود.

در این مراسم از لوگوی جدید رقابت‌های لیگ گیلان جام گیل نیز رو نمایی شد که نمادی از دریای کاسپین ، باران و استان گیلان است.


*پخش بازی های خانگی داماش از شبکه باران

مسابقات خانگی داماش گیلان در لیگ دسته اول فوتبال کشور از شبکه باران به صورت مستقیم پخش خواهد شد.

  

به گزارش وارش اسپرت و به نقل از روابط عمومی هیات فوتبال گیلان طبق رایزنی هایی که قربانعلی الماسخاله ، ریاست هیات فوتبال گیلان با صدا و سیمای مرکز گیلان انجام داده است مقرر شده است تا بازی های خانگی داماش در لیگ دسته اول فوتبال کشور به صورت مستقیم از شبکه باران پخش مستقیم شود.

 

*شهرستان رشت میزبان مسابقات فوتبال ساحلی بانوان

تیم آرسن میناسیان رشت میزبان دور جدید مسابقات ساحلی بانوان کشور خواهد بود.

به گزارش وارش اسپرت ، این مسابقات از 93/7/8 لغایت 93/7/10 در زمین ساحلی مجتمع تفریحی و ساحلی مروارید خزر شهرستان رشت پیگیری خواهد شد که گروه بندی مسابقات به شرح زیر می باشد:

گروه الف: آرسن میناسیان گیلان، سبحان تیران اصفهان، خزرپوشان مازندران، هیات کرمان

گروه ب : 1. حرم گناوه، شهرداری شهر جدید هشتگرد، شهرداری بندرعباس، فارسان چهارمحال

لارم به ذکر است ، تیم ساحلی بانوان آرسن میناسیان هم با حمایت فرمانداری شهرستان رشت در مسابقات ساحلی کشور شرکت می کند.