*اعزام پسران باران به تبریز

تیم بزرگسالان داماش از مسیر هوایی عازم تبریز شدند.

به گزارش وارش اسپرت، داماشی ها ساعت 13:30 امروز ابتدا با پرواز از فرودگاه بین المللی سردارجنگل رشت به تهران رفتند و با انجام تمرین در زمین همای تهران خود را آماده بازی با تراکتورسازی تبریز کردند. داماش عصر پنجشنبه هم با هواپیما به سمت شهر تبریز پرواز کردند.

شایان ذکر است کاروان داماش در هتل پارس تبریز اقامت خواهند داشت.

 

*اخراج مربی دروازه بان های داماش

باشگاه داماش گیلان با مندز مربی دروازه بان های تیم قطع همکاری کرد.

به گزارش وارش اسپرت، طبق اعلام مسئولین داماش به علت ضعف عملکرد "خوزه کتانو مندز" مربی دروازه بان ها تیم فوتبال داماش گیلان طی چند بازی گذشته، وی از سمت خود برکنار شد.

طبق اخباری که به دست وارش اسپرت رسیده است، منصور قربانی مربی دروازه بان های امیدهای داماش هم اکنون در کنار تیم بزرگسالان مشغول تمرین به دروازه بان های داماش می باشد. شایان ذکر است منصور قربانی که از پیشکسوت های تیم به شمار می رود، در فصل گذشته در کلاسهای مربیگری پیشرفته شرکت داشته است.

 

*امیدها در یک بازی جنجالی مساوی کردند

به گزارش وارش اسپرت ، تیم امید داماش گیلان در برابر ذوب آهن اصفهان به تساوی بدون گل رضایت داد.

از حواشی این بازی می توان به درگیری شدید بازیکنان دو تیم در پایان بازی به دلیل فحاشی بازیکن شماره 4 ذوب آهن و مصدومیت مازیار متقی طلب کاپیتان تیم امیدها که یکی از چهار بازیکن مورد نظر علی نظرمحمدی در تیم امیدها است اشاره کرد.

رفتار زننده یکی از بازیکنان امید داماش در درگیری پایان بازی سبب شد تا این بازیکن تا اطلاع ثانوی از سوی کادرفنی ممنوع التمرین شود.

 

*نوجوانان داماش فاتح دربی کوچک شهرباران

نوجوانان داماش گیلان توانست در یک بازی حساس تیم دخانیات رشت را شکست دهد.

به گزارش وارش اسپرت، داماشی ها توانستند با نتیجه دو بر یک بر حریف خود غلبه کنند تا همچنان و با توجه به عدم اعزام در بازی هفته قبل خود شانس صعود به مرحله ی بعد را داشته باشند. گل های داماش در این دیدار را، مصطفی دلیل دقیقه 55 و حسن حیدرنژاد در دقیقه 92 به ثمر رساند.

از حواشی این بازی هم می توان به تدارک جشن دخانیاتی ها اشاره کرد که با برد نوجوانان داماشی تمام پیش بینی ها بهم بخورد. در صورت کوچکترین لغزش در دو بازی آینده از سوی تیم های دیگر، نوجوانان داماش می تواند با تمام مشکلاتی که پیش رو داشته اند به مرحله بعد صعود کنند.

 

*داماشی ها بدون کاپیتان در مقابل تراکتور

محمد رضا مهدوی به دلیل سه کارته بودن و مرتضی ابراهیمی به دلیل مصدومیت غایبین داماش در مقابل تراکتورسازی هستند.

به گزارش وارش اسپرت ، کاپیتان مهدوی که همیشه در مقابل تیم های تبریزی شاهد گلزنی وی بوده ایم، به دلیل دریافت کارت در بازی هفته گذشته مقابل صبا تنها محروم داماش می باشد.

همچنین مرتضی ابراهیمی و سعید مرتضوی طبق روال هفته های گذشته به دلیل مصدومیت قادر به بازی نمی باشد.

 

*داوران بازی تراکتورسازی و داماش مشخص شدند

به گزارش وارش اسپرت ، جمشید محمدی به همراه علی میرزابیگی و سعید آلوردی دیدار تراکتورسازی-داماش را قضاوت خواهند کرد. همچنین سیدوحید کاظمی داور چهارم وعلیرضا یزدانی ناظر این بازی خواهند بود.