وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: داماش گیلان در مقابل فجرسپاسی هم شکست خورد.

به گزارش وارش اسپرت ، عصر امروز تیم فوتبال داماش گیلان در هفته بیشت و سوم لیگ برتر با شکست سه بر یک برابر فجرسپاسی متحمل پنجمین باخت متوالی خانگی خود شد.

تنها گل داماش در این دیدار توسط علیرضا نظیفکار از روی نقطه ی پنالتی ، برای فجرسپاسی هم علیرضا نظیفکار(گل به خودی) دقیقه 23 ، حمید جوکار دقیقه 70 و علی محمدی دقیقه 88 به ثمر رساندند.

 

همچنین در این دیدار محمد انصارى دقیقه ٣١ (فجر)- هادى محمدى دقیقه ۵۵، سیف الهى دقیقه ٧٣، رضا کاردوست دقیقه ٧۵ (داماش) از داور مسابقه کارت زرد دریافت کردند.

 

به ادامه مطلب مراجعه کنید

ورزشگاه دکتر عضدی رشت – تماشاگر: سه هزار نفر

داور: حسن اکرمی- کمک داوران: آرمان اسعدی – حمزه علی سلیمی

داماش گیلان: میلاد فراهانی، علی رضا نظیف کار، ابوذر رحیمی(از دقیقه ٢٧ هادى سهرابى) ، محمدرضا مهدوی، روح الله سیف الهی، مصطفی حاجتی، محمد مختارى، هادى محمدى، رسول سروش نیا( از دقیقه ۵۶ متوسل زاده)، رضا کاردوست، مسعود حسن زاده( رضا کاردوست دقیقه ٧۵).

سرمربی: افشین ناظمی

 

فجرسپاسی: محمد صالح خلیل آزاد، سعید قزل گچى، رامتین سلیمان زاده( از دقیقه ٨١ علیرضا جلیلى)، محمد انصارى، صمد زارع، مهرداد کریمیان( میثم خداشناس دقیقه ٨٧)، هادى ایمانى، حمید جوکار، جلال الدین على محمدى، محمد نزهتى( از دقیقه ٩١ محمد دانشگر)، سمیر بکریچ.

سرمربی: محمود یاوری

 

شرح بازی:

مسابقه دو تیم داماش و فجر در حالى آغاز شد که داماش از هفته چهاردهم تاکنون نتوانسته در رشت پیروز بشود و با چهار باخت پیاپى محکوم به برد بود و فجر هم که در انتهاى جدول جاخوش مرده است فقط با گرفتن امتیاز در این بازى مى توانست به بقا خوشبین باشد. این بازى را باید در اصل نبرد مربیان براى بقا هم دانست، چون مربى بازنده شانس کمى براى ادامه کار خواهد داشت.

 

نیمه نخست: نیمه نخست با شروع توفانى داماش آغاز شد یک گل و یک ضربه به آسمان در آستانه دروازه خالى از دروازه بان نوید یک بازى پرگل را بدار داماش داد. اما تعلل مهاجمان و بازى منطقى فجرى ها خیلى زود شاگردان یاورى را به بازى بازگرداند.

گل سمیر بکریچ که با اشتباه مدافعان داماش به ثمر رسید موجب شد تا دوباره رشتى ها براى کسب گل روى دروازه فجر فشار بیاورند که مهمترین موقعیت هاى داماش تک به تک مهدوى با دروازه بان و گل سیف الهى که از سوى داور آفساید اعلام شد. فجرى ها هم در واپسین دقایق بازى مى توانستند توسط نزهتى به گل برسند که واکنش به موقع فراهانى مانع از گلزنى او شد.

 

نیمه دوم: نیمه دوم به نسبت نیمه نخست بسیار آرام تر و کم تحرک تر آغاز شد اما رفته رفته بازى با اشتباهات مدافعان داماش به خصوص نظیفکار و تیزهوشى مهاجمان فجر ورق برگشت و روى دو غافلگیرى فجرى ها توانستند دو گل وارد دروازه داماش کنند تا یک باخت سنگین دیگر براى داماش در خانه رقم بخورد و پنمجین باخت متوالى داماش در پنج هفته رقم بخورد. سرهنگ یاورى هم توانست با این برد پرگل به بازى ها بازگردد تا به آینده بیشتر از همیشه فجر امیدوار شود.

 

شرح گلها:

داماش ١-٠: فرار سیف اللهى به عمق دفاعى فجر با خطاى مدافعان فجر روبرو شد و داور بلادرنگ اعلام یک ضربه پنالتى نمود. ضربه پنالتى را علىرضا نظیف کار در جهت حرکت دروازه به گل تبدیل نمود.

داماش ١-١ فجر: سانتر سمیر بکریچ از جناح راست پس از برخورد به پاى نظیف کار وارد دروازه داماش شد.

داماش ١-٢ فجر: ضربه ى کرنر مهرداد کریمیان دفع ناقص نظیفکار و شوت سرکش جوکار گل برترى فجر را به ثمر رساند.

داماش ١-٣ فجر: فرار در عمق جلال الدین على محمدى در عمق خط دفاعى داماش در حالى که بازهم مدافع داماش جا مانده بود شوت او به راحتى وارد دروازه داماش شد.