وارش اسپرت : لیگ برتر فوتسال بانوان کشور همچنان شاهد برتری تیم فوتسال بانوان داماش گیلان است . بانوان گیلانی این بار و در هفته هفتم از سد تیم ایثار تهران عبور کردند و با 21 امتیاز جای خود را در صدر جدول محکم کردند.

 

این بازی که امروز در رشت و به میزبانی داماش گیلان برگزار گردید شاهد به ثمر رسیدن 10 گل بود که سهم بانوان داماش گیلان 6 گل و سهم میهمان " ایثار تهران " 4 گل بود . گل های تیم فوتسال داماش گیلان را خانم ها جهانچی ، روحانی و دین محمدی ( هر کدام 2 گل ) به ثمر رساندند تا با 21 امتیاز جایگاه داماش گیلان را در صدر جدول لیگ برتر فوتسال بانوان کشور تثبیت کنند . این هفتمین برد پیاپی فوتسال بانوان گیلانی است .
در همین چهارچوب تیم فوتسال بانوان داماش گیلان 20 بهمن ماه میهمان تیم فوتسال بانوان سدک یاسوج خواهد بود.

 

 

 

 کارت های کانون هواداران داماش گیلان آماده تحویل شد

 

وارش اسپرت : کارت هوادارانی که به صورت اینترنتی و یا با حضور در دفتر روابط عمومی باشگاه داماش گیلان اقدام به ثبت نام کرده بودند ، آماده تحویل شده است.
علی احمدی سراوانی مدیر روابط عمومی باشگاه داماش گیلان ضمن بیان مطلب فوق افزود : در مرحله اول حدود 300 کارت صادر شده که از روز شنبه 16 بهمن ماه سال جاری به هواداران تحویل می گردد به همین منظور کلیه کسانی که پیشتر اقدام به ثبت نموده اند ، برای دریافت کارت های خود به روابط عمومی باشگاه داماش گیلان در رشت مراجعه نمایند.

 

وی افزود : کلیه هوادارانی که از طریق اینترنتی اقدام به ثبت نام نموده اند هنگام مراجعه برای دریافت کارت باید دوقطعه عکس و فتوکپی کارت ملی خود را همراه داشته باشند.
مدیر روابط عمومی باشگاه داماش گیلان همچنین افزود : در اولین گام ، دارندگان این کارت در بازی والیبال بین تیمهای داماش گیلان وارتعاشات صنعتی که درتاریخ 20 بهمن راس ساعت 17 در ورزشگاه کارگران رشت برگزار میگردد ، می توانند با ارائه این کارت بصورت رایگان به تماشای مسابقه تیم محبوب خود در سالن حضور یابند.