دیار وارش: لایحه دوم بررسی شده در جلسه امروز شورای شهر رشت کمک مالی به تیم داماش به صورت دو فوریت بود که از سوی شهرداری رشت ارائه شده بود که دو فوریت این لایحه با رأی اعضای شورا رد و یک فوریت آن مصوب شد.

به گزارش وارش اسپرت و به نقل از گیل نگاه ، بعد از این رأی گیری اسماعیل حاجی پور در این باره گفت: داماش در حال سقوط است و نیاز به شارژ مالی دارد هر چند این کمک به نوعی نوشدارو بعد از مرگ سهراب است و هر تیمی حداقل ۱ تا ۲ میلیارد تومان هزینه دارد.

حاجی پور اضافه کرد: در حال حاضر سقوط داماش به دسته دوم زیاد است و ما نمی‌توانیم نسبت به موضوع بی تفاوت باشیم.

شورای شهر رشت


این عضو شورا با اشاره به این که جوانان ما با برد تیم سپیدرود و داماش تا یک هفته شاد هستند گفت: در واقع اگر بخواهیم برای داماش کاری کنیم باید باشگاه را بخریم. هر چند که استانداری گیلان هم دو جلسه در این مورد برگزار کرد اما تاکنون نتیجه‌ای نداشته است.

حاجی پور تاکید کرد این تیم نفس‌های آخر را می‌کشد و اگر در حال حاضر داماش را رها کنیم ابن تیم به دسته دوم سقوط می‌کند و حتی اگر این اتفاق هم روی بدهد و شورا زمینه کمک به این تیم را فراهم کند فردا کسی به ما ایراد نخواهد گرفت.

عباس صابر دیگر عضو شورا با اشاره به مشکلات ریشه‌ای داماش گیلان گفت: قبلاً عنوان می‌شد که به این تیم کمک شود تا در لیگ برتر بماند اما کمک شد و این تیم سقوط کرد. ما هم دوست نداریم این تیم به دسته پایین سقوط کند و مدیریت تیم نباید به گونه‌ای عمل می‌کرد که داماش برای دو یا سه امتیاز گرفتار می‌شد که الان تیم به جایی رسیده که در حال سقوط است.