به گزارش وارش اسپرت به نقل از سایت گل در این رابطه علی سراوانی رئیس کانون هواداران باشگاه داماش گفت: ما زبان‌مان از اظهارنظر درباره این نوع محرومیت‌ها قاصر است! وقتی تماشاگران تیم حریف را مبلغ بیشتری جریمه می‌کنند یعنی اینکه خطای ما کوچک‌تر بوده اما باز هم با این‌که ما مهمان هستیم ما را محروم می‌کنند! حسن‌زاده در پایان بازی اعلام کرد هواداران داماش از ابتدا خوب و متین بودند و تنها اشتباه آنها در پایان بازی به دلیل اشتباهات فاحش داور رخ داد و در اصل داور جو ورزشگاه را خراب کرد اما باز هم پشت سر حسن‌زاده تحت تاثیر عوامل دیگر حکم داد.

 

سراوانی ادامه داد: در ویژه برنامه سکو هم وقتی کارشناسان آمدند و از داوری گفتند همه حق را به داماش دادند. هم حاج‌رضایی از شکیبایی طرفداران داماش در برابر فحاشی‌ها تقدیر کرد و هم نصیرزاده گفت که داور در حق داماش اجحاف کرده است. من می‌خواهم بدانم که اگر داور این بلا را بر سر یکی از تیم‌های نورچشمی می‌آورد باز هم فدراسیون از کنار این موضوع بی‌تفاوت می‌گذشت؟ در بازی با مس عالم و آدم از اشتباهات محرز داوری از نگرفتن دو پنالتی بر علیه ما و اخطار صد درصد اشتباه به جهانبخش گفتند. بازیکنی که اگر در بازی با ملوان بود نتیجه‌ای غیر از آنچه که روی داد اتفاق می‌افتاد. آن وقت تماشاگر ما از گل نازک‌تر به داور در آن بازی حرف نزد. خب صبر یک هوادار هم حدی دارد. مگر طرفداران فوتبال ما از چه قشری هستند؟ اکثریت نوجوانان و جوانانی با میانگین سنی 20 سال. خب شما در خانه خودتان اگر ده بار به یک جوان ظلم کنید جلویتان می‌ایستد، حتی اگر شما بزرگتر خانه باشید. حالا از آن جوانی که با مشقت و مشکل به ورزشگاه آمده و هزار درد در خودش دارد و آمده تا ما مرهمش باشیم چه توقعی دارید وقتی که مستقیما به او می‌فهمانید ما بر علیه تیمت هستیم!

 

سراوانی در پایان افزود: ما پیش از بازی برای هواداران میتینگ گذاشتیم. توجیه کردیم که امروز همه منتظر کوچک‌ترین لغزشی هستند تا ما را محروم کنند. گفتیم که شاید گروهی دوست ندارند تا یک شهر میلیونی پشت یک تیم بایستد! اما خب وقتی کاسه صبرش لبریز می‌شود و یک واکنشی می‌دهد همه بلافاصله شمشیر از رو می‌بندند. وی در پایان ابراز امیدواری کرد حکمی که علیه داماش صادر شده هر چه زودتر تغییر پیدا کند و مورد بازنگری قرار گیرد.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید