تیم فوتبال داماش برای برگزاری اردویی یک روزه به روستای داماش سفر کرد.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، تیم فوتبال داماش گیلان که برای برگزاری یک دیدار دوستانه و صرف ناهار در منزل پدر علیرضا جهانبخش به روستای داماش سفر کرده بودند، بدون برگزاری مسابقه به رشت بازگشتند.

 

داماشی ها که مجموعا شش ساعت از امروز (پنجشنبه) را در اتوبوس سپری کردند، پس از مراجعه به زمین روستای داماش با مشاهده نامساعد بودن زمین و احتمال مصدومیت بازیکنان با تصمیم کادرفنی از برگزاری مسابقه با تیم محلی منتخب این منطقه منصرف شدند و به جای آن به بازدید از کارخانه آب معدنی داماش پرداختند!

 

اعضای باشگاه داماش که با ورود به این منطقه مورد استقبال شدید روستاییان قرار گرفته بودند، ناهار را در منزل پدر علیرضا جهانبخش بازیکن خوش آتیه گیلانی واسبق تیم داماش گذراندند و پس از آن به سمت رشت بازگشتند.

 

این سفر عجیب در آستانه دیدار برابر نساجی در حالی برای اولین بار انجام شد که این روزها بحث واگذاری تیم داماش به شهرداری رشت تیتر اکثر رسانه ها است.

داماش گیلان پس از یک روز استراحت، صبح فردا (جمعه) از ساعت 11:30 در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت تمرینات آماده سازی خود برای دیدار مقابل نساجی مازندران را آغاز خواهد کرد.

 

"عکس ها برگرفته از فضای مجازی"

 

گزارش تصویری:

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع: www.varesh-sport.com

وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان